Ze zijn allebei Nederlands en voetballen als prof!quote:Op donderdag 28 juni 2018 09:54 schreef gniffie het volgende:
Frenkie's blessure duurt wel lang . Marco van Basten werd ook geveld door een enkelblessure. Ik zie gelijkenissen
Deze vind ik toch wel grappigquote:Als ik zei: ’ik heb op niveau gespeeld’, zei Bergkamp: ’je hebt alleen bij Feyenoord gespeeld.’ Ik denk dat ik wel op niveau heb gespeeld.”
quote:Tadic:
'Alfred Schreuder vertelde me hele goede dingen over Erik ten Hag.'
VI.nl
quote:Tadic is tijdens de gesprekken met de technische staf onder de indruk gemaakt van de ambitie van de Amsterdammers. 'Ze hebben een goeie visie en ze begrijpen het voetbalspelletje heel goed. Hun doel is om Ajax weer op de plek krijgen waar het hoort: in de Champions League en de titel winnen.'
vi.nl
Klaas, ga eens magnums regelenquote:
telegraaf.nlquote:Bergkamp zei: ’Je hebt alleen bij Feyenoord gespeeld’
Bosz sluit terugkeer bij Ajax niet uit
Door ONZE TELESPORTREDACTIE
Updated 1 uur geleden
2 uur geleden in VOETBAL
Om dit element te tonen dient u cookies te accepteren voor de telegraaf. Klik hier voor meer informatie.
Peter Bosz koestert geen enkele wrok jegens Ajax sinds zijn vertrek bij de club in de zomer van 2017.
Peter Bosz en Dennis Bergkamp.
Peter Bosz en Dennis Bergkamp.Ⓒ ANP
De ex-international heeft nog altijd warme gevoelens voor Ajax en sluit een terugkeer op enig moment niet uit, zo zei hij gisteravond bij Voetbal Inside. „Zeker wel, waarom niet? Ondanks het feit dat de samenwerking heel moeizaam verliep, heb ik het heel erg goed naar mijn zin gehad. Er zijn een heleboel warme mensen binnen die club. Ik was het liefst gewoon bij Ajax gebleven”, vertelde Bosz.
De 54-jarige Apeldoorner vertrok een jaar geleden na een jaar bij Ajax naar Borussia Dortmund, omdat Ajax een aantal eisen niet inwilligde. Zo wilde Bosz een andere invulling van de technische staf. Bij Borussia werd hij uiteindelijk in december ontslagen. Van de Duitse club kreeg hij een riante afkoopsom.
De leiding van Ajax heeft op dit moment het volste vertrouwen in coach Erik ten Hag en geeft alle steun aan de opvolger van Marcel Keizer. Maar het is voor Ajax goed om te weten dat, mocht het fout gaan, Bosz een tweede periode in Amsterdam niet bij voorbaat uitsluit.
Ajax is gewoon een warme club, dus logisch.quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
telegraaf.nl
mijn hemel hoe is het allemaal mogelijk
Bosz heeft alweer gesolliciteerd.....
In een talkshow zou ik hier dubbel om liggen, maar dit zou bij Ajax in de kleedkamer natuurlijk niet gezegd horen te worden.quote:
Als BoszGOD terug komt...quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
telegraaf.nl
mijn hemel hoe is het allemaal mogelijk
Bosz heeft alweer gesolliciteerd.....
Netjes. Niveautje Fabregas/De Bruyne halen we dus in huis.quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:48 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van hier: https://www.vi.nl/pro/ove(...)otste-club#lees-meer
dat zal toch niet in de kleedkamer gebeurd zijn denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
In een talkshow zou ik hier dubbel om liggen, maar dit zou bij Ajax in de kleedkamer natuurlijk niet gezegd horen te worden.
Figuurlijk gesproken dan. Kan net zo goed een stafmeeting geweest zijn ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal toch niet in de kleedkamer gebeurd zijn denk ik
daarom en dan moet het kunnen, het is bot maar wel grappigquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Figuurlijk gesproken dan. Kan net zo goed een stafmeeting geweest zijn ofzo.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Maar is Dennis Bergkamp wel grappig? Of hij meende hij het gewoon bloedserieus.
Ik ben ook positief gestemd hoor, maar laten we toch niet te hoge verwachtingen krijgen. Hadden we ook bij bijv Bojan, Traoré waarvan we dachten dat ze wel even topscorer zouden wordenquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Netjes. Niveautje Fabregas/De Bruyne halen we dus in huis.
Ik ook. Maar gelukkig komt hij in november dan als hij zelf ook nog wil.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou hem alsnog per direct zo inruilen voor Bosz
Niet kwalificeren voor CL? Opzoutenquote:
Leuk laten we een trainerskerkhof worden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet kwalificeren voor CL? Opzouten
Dat is wel echt een leuke actie.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:52 schreef Jester65 het volgende:
Overigens heeft het lagere transferbedrag voor Tadic blijkbaar ook tot gevolg dat FC Twente de ¤ 300.000 misloopt die ze bij een transfersom van 17 miljoen wel ontvangen zouden hebben.
¤ 300.000.... hoeveel magnums zou Klaas daarvan kunnen kopen?quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:52 schreef Jester65 het volgende:
Overigens heeft het lagere transferbedrag voor Tadic blijkbaar ook tot gevolg dat FC Twente de ¤ 300.000 misloopt die ze bij een transfersom van 17 miljoen wel ontvangen zouden hebben.
Geen idee. Ik vind dat eigenlijk ook helemaal geen lekker ijs. Ik heb liever gewoon een paar bolletjes Italiaans schepijs.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
¤ 300.000.... hoeveel magnums zou Klaas daarvan kunnen kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |