Hij ging hard aan het werk.....ouwehoeren, nog niets zinnigs gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:31 schreef pecla het volgende:
Nou de koning is weer hard aan het werk en zijn peloton aan het aansturen zeg....wat een egotripper is het toch. Gerrit is een ook een blaaskaak 1e klas maar ik vind het toch wel prachtig hoe hij als enige de aanval op Mike heeft geopend
ja was het ook, maar Jeff had gezegd dat ze van hem warenquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:34 schreef Is-It-Heaven het volgende:
John heeft de oma-onderbroeken van de lijn gehaald. Hij vind het geen gezicht en een aanfluiting.
Het is gewoon een grapje..
Ja psies dat is duidelijk te zien maar dacht even niet aan de mensen die niet kijken nu en het later teruglezen, dus goed dat je het even aanvultquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij ging hard aan het werk.....ouwehoeren, nog niets zinnigs gedaan.![]()
Wat een weggooier die gozer.
Wat een zeikerd is het... Gerrit mag niet even een brief schrijven.. werken mot iequote:Op woensdag 27 juni 2018 15:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
De banken mogen niet verplaatst worden van meneer John.
Waarom is me een raadsel.
Strondeigenwijs die gasten!quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
De banken mogen niet verplaatst worden van meneer John.
Waarom is me een raadsel.
Kolerequote:Op woensdag 27 juni 2018 15:38 schreef snetje het volgende:
Gerrit moet vanavond maar gaan schrijven van John...Gerrit gaat gewoon door met schrijven..
Dan zou ik er gelijk vijf schrijven. Extra lang, extra langzaam.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een zeikerd is het... Gerrit mag niet even een brief schrijven.. werken mot ie
Ja Jessie is weer lekker aan t stoken, t enige waar ze goed in is(buiten jaloers zijn en janken)quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Kijk godverdomme, hier liggen die latje voor mijn kissies, kijk nou zeg.
Jessie: nee, die zijn van het kippenhok, dat hebben ze gesloopt.
John: nee
Mike: ja echt waar.
John: er mot gewoon een goed kippenhok kommen. En dat ga ik wel maken. Het heeft niets met de markt te maken. We zijn godverdomme met de markt bezig. Er mot gewoon een goed hok kommen......
Hey, wat ga ji daar mee doen. Gerrit sjouwt met een bankje.
Jessie: zelf weten hoor, maar ik had het niet gepikt.
Hij is zichzelf niet als hij trek heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
John's middag mopperuurtje is weer begonnen
Eigenlijk kunnen we niet zonder hem...quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:40 schreef sjampoeh het volgende:
oh john pissig .. ik ga er f voor zitten
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet als hij trek heeft.
Neem een Snickers.
echt welquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we niet zonder hem...
Mopperuurtje? Mopperseizoen bedoel jequote:Op woensdag 27 juni 2018 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
John's middag mopperuurtje is weer begonnen
Have a break..take a kitkatquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Neem een Snickers.
Jammer dat hij nu de verkeerden pakt ..die knapen zijn al vanaf 7.30 aan de gang ...mogen wel even wat ontspanning hebben ..laat hij Sanne maar in der nek gaan hijgen....die zit weer aan tafel niets te doen..quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Jeff en Adriaan zijn lekker aan het klieren in het water. HEY, MOT DAT NIET AF, MOT DAAR NIETS KOMEN STAAN?
Jeff: nu niet, we gaan vanavond verder.
John: gaat weer lekker zo, iedereen gaat weer zijn eigen gang, komt niets van terecht.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:42 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik zou nu tegen John gaan zitten zeuren.
Waarom ga je nu met planken lopen gooien? Dat kan toch ook 's avonds?
Chris noemt John dominantquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:42 schreef Stray_cat het volgende:
Chris: Die gaat hem echt flippen straks
Echt he? Ze mogen niet eens lol hebben.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Neem een Snickers.
geconfisceerdquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Gerit hebt een bank geconvoceerd.
Gerit is van "de finance"
Ik zou ook met een boog om die man heen lopenquote:
Sanne heeft hij al te grazen gehadquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Jammer dat hij nu de verkeerden pakt ..die knapen zijn al vanaf 7.30 aan de gang ...mogen wel even wat ontspanning hebben ..laat hij Sanne maar in der nek gaan hijgen....die zit weer aan tafel niets te doen..
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon
hou je muil
tyf op je verpest de sfeer
sjagerijnig stuk vreten
wie denk je wel dat je bent ...
impotente zeiklul
Zo wat een debiel joh. Het lijkt net een werkkamp door hem.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon
hou je muil
sjagerijnig stuk vreten
impotente zeiklul
die impotentie vermoed ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon
hou je muil
sjagerijnig stuk vreten
impotente zeiklul
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die vond ik geweldig! is voor waussies
Zjon
hou je muil
sjagerijnig stuk vreten
impotente zeiklul
Ja, die was mooi.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:49 schreef sjampoeh het volgende:
ohn:iedereen is z'n eigen zin aan het doordrijven
Er onder nog welquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:50 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze probeerden Mike onder de tuin te leiden.
Dat u het even weet.
Ik ook en ben benieuwd hoe zijn thuisfront naar de streams kijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:49 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben zooooooooooooooooooooooo benieuwd naar Sjon zen vrouw
ik vermoedde dat hij een soort van thais vrouwtje had, maar dat kan niet, want hij houdt niet van rijstquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook en ben benieuwd hoe zijn thuisfront naar de streams kijkt.
hij was bij mij echt aan het verkeerde adresquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:53 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Waarom heeft John het in zijn hoofd gehaald dat die hele bende daar, A naar hem moet luisteren, en B verantwoording af moet leggen over wat ze wel of niet aan het doen zijn
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vermoedde dat hij een soort van thais vrouwtje had, maar dat kan niet, want hij houdt niet van rijst
En de rest...Sanne die op een steen zit mooi te wezen...quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:52 schreef sjampoeh het volgende:
over wie heeft ie het nou steeds ??
gerrit ?
Nou inderdaad zeg. Met zijn debiele gedril.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij was bij echt aan het verkeerde adres
Je zal er maar mee samenwonen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:53 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Waarom heeft John het in zijn hoofd gehaald dat die hele bende daar, A naar hem moet luisteren, en B verantwoording af moet leggen over wat ze wel of niet aan het doen zijn
oppzouten en heel snel, halve gek!quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij was bij mij echt aan het verkeerde adres
jawel toch ? en geen idee wat z'n achternaam isquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat een mazzel
Zjon gen biologische kinders heeft
poeh poeh..
dna sjaggo zaad
Ja ik ook z'on Aziatisch wijffie van 1.50 meterquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vermoedde dat hij een soort van thais vrouwtje had, maar dat kan niet, want hij houdt niet van rijst
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat een mazzel
Zjon gen biologische kinders heeft
poeh poeh..
dna sjaggo zaad
Alleen maar eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:51 schreef ndid het volgende:
[..]
Er onder nog wel![]()
Hij heeft veel van dat soort verhaspelingen.
dat beeld had ik er ook bij hahaha, komt daar straks een struise dame binnen, ik lach me kapotquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ook z'on Aziatisch wijffie van 1.50 meter
Rol afzet lint?quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:56 schreef snetje het volgende:
Waar liep Jessie nu mee weg achter de tent?...
ow echt ????quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jawel toch ? en geen idee wat z'n achternaam is
wie een kist bouwt voor een ander, leg erself inquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:57 schreef Stray_cat het volgende:
En wie helpt er weer niet mee met de boodschappen? Sjon, die moet kissies maken die niet verkopen oid.
Al die flessen in de vijver om het 'n beetje koel te houdenquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:57 schreef snetje het volgende:
Ik neem aan dat dit voor Palm Beach is...de Cola...
[ afbeelding ]
Het moet vast een volgzaam type zijn. Denk geen aziatische. Wat de boer niet kent dat vreet ie niet he.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat beeld had ik er ook bij hahaha, komt daar straks een struise dame binnen, ik lach me kapot
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wie een kist bouwt voor een ander, leg erself in
Wel van de lidl.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:57 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou die worden vaak opgehaald door boeren en Fokkers hoorquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het moet vast een volgzaam type zijn. Denk geen aziatische. Wat de boer niet kent dat vreet ie niet he.
En zodat ze gasten iets aan konden bieden geloof ik...maar het zal wel door hunzelf genuttigd wordenquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:57 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
is zn tweede nest he? ook Sjon doet soms gekquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het moet vast een volgzaam type zijn. Denk geen aziatische. Wat de boer niet kent dat vreet ie niet he.
Moet gelijk aan een jambers aflevering denken. Vreselijk ongemakkelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die worden vaak opgehaald door boeren en Fokkers hoor
Ik zie het bij John niet voor me, maar wie weet. Hij zal ooit een keer bezoek krijgen neem ik aan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die worden vaak opgehaald door boeren en Fokkers hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:59 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Moet gelijk aan een jambers aflevering denken. Vreselijk ongemakkelijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Of een heel groot wijf dat kan ook nog, die hem de kamer door meptquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:59 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik zie het bij John niet voor me, maar wie weet. Hij zal ooit een keer bezeok krijgen neem ik aan.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is zn tweede nest he? ook Sjon doet soms gek
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Awww lieve lieve Tjon i lemembel you allways, velly big dick
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:00 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of een heel groot wijf dat kan ook nog, die hem de kamer door mept
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of een heel groot wijf dat kan ook nog, die hem de kamer door mept
Zjon
hou je muil
sjagerijnig stuk vreten
impotente zeiklul
You lucky numbel wan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:00 schreef Bramenstruik het volgende:
gekke Nelisquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En dan Nelis erbij die ook zo gaat lullen
Nee die gaat mee naar die kerelquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gekke Nelis![]()
![]()
die doet soms dingen, maar dat is dan ik
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Tipi Wan denken, de Thaise Killer van Gooische Vrouwen![]()
Nee zijn vrouw heeft blond haarquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ook z'on Aziatisch wijffie van 1.50 meter
Is mij onbekend.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe heet die Zjon van achteren
< te lui om te zoeke is
Dat was toch een quote van A3?quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En de rest...Sanne die op een steen zit mooi te wezen...
Heel unfair tegen Jeffrey en daarbij, het is geen werkkamp.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:05 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]God gaat ie weer
Er zijn er maar 2 die zich hier staan uit te sloven en dat zijn wij.
En jeffry dan?
En je eten?
Iedereen doet zijn taken toch?
Het is vandaag echt heel erg. Hij heeft bijna iedereen gehad. Ik zou hem aanspreken hoor, als groep. Ga maar lekker met je sjagerijnige harses in de tent zittenquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heel unfair tegen Jeffrey en daarbij, het is geen werkkamp.![]()
"Ik zou lekker Gerrit van zijn plek trekken"
De Klinkers Delft.quote:
Ja iedereen krijgt een beurt nu Gerrit weer, student leg liever de hele dag op zijn nestquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:08 schreef formule het volgende:
Ik krijg rooie vlekken in mijn nek van John
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is mij onbekend.
Mike heet Korst, dat weet ik dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zjon zn weiffie heet Miriam
Mirjam .. iets in die strekking
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:08 schreef formule het volgende:
Daarom is Gerrit waarschijnlijk op een bankje in de schaduw gaan zittenquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:08 schreef formule het volgende:
En gelijk heeft hijquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom is Gerrit waarschijnlijk op een bankje in de schaduw gaan zitten
Adriaan praat nog met hem mee ook.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:08 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het is vandaag echt heel erg. Hij heeft bijna iedereen gehad. Ik zou hem aanspreken hoor, als groep. Ga maar lekker met je sjagerijnige harses in de tent zitten
Dit was de oude situatie voordat de tent werd verplaats:quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:07 schreef witste het volgende:
Mensen even serieus? Is er ergens een plattegrond beschikbaar van het terrein? en waar alles zit, en hoe paden lopen enzo? ik heb nog steeds niet echt een overzicht...
Grote dank!quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dit was de oude situatie voordat de tent werd verplaats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dit was de oude situatie voordat de tent werd verplaats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is die aan het maken voor Jeff en Gerritquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:16 schreef Stray_cat het volgende:
Chris praat Sjon goed nu, heeft goede bedoelingen blabla. Dak boven ons hoofd.
Ik zie vooral heul veul bankjes.
Mike ging het wel doen, maar John was toen met Jeffrey in gesprek,quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:17 schreef formule het volgende:
Chris is John ook spuigzat, ze wilde Mike erop af sturen maar Mike paste ervoor
Iedereen wordt verbaal afgemaakt door John en Adriaan krijgt voor het eerst in drie weken een compliment van john. Gezien het humeur van John snap ik dat wel een beetje.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Adriaan praat nog met hem mee ook.
En de rommelmarkt toch?quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is die aan het maken voor Jeff en Gerrit
Nee, voor de verkoop. Daarom wilde hij ze eigenlijk niet op het strandje hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is die aan het maken voor Jeff en Gerrit
quote:
Oh oke. Ik dacht dat ze voor Palm Beach warenquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, voor de verkoop. Daarom wilde hij ze eigenlijk niet op het strandje hebben.
John zit hoog in zijn emoties, denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:21 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ik vind John ook niet bij deze groep passen. Of de groep niet bij John, wat je wil.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ff in zjon se topic
leuk voor de fam, fans, en de kleinkids
Denk je?quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:22 schreef formule het volgende:
[..]
John zit hoog in zijn emoties, denk ik
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:22 schreef formule het volgende:
[..]
John zit hoog in zijn emoties, denk ik
Alleen jammer dat adriaan erbij zit.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Adriaan, Jeff en John zijn leuk bezig![]()
Daar lijkt het ook op inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:23 schreef formule het volgende:
Sanne zei het treffend, het lijkt wel een strafkamp
Ja ze zetten een paar jank wijven lekker voor lul.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Adriaan, Jeff en John zijn leuk bezig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Sanne de hypochonder met de grootste bekquote:
Die werd ook in de zeik gezet volgens mijquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Alleen jammer dat adriaan erbij zit.
Ik vind dit soort dingen nooit zo ok in de cos. Maar jaquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou geen gekke vrouw voor Ome John
Bekende snaveltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat heb ik gemist.. Jammer.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die werd ook in de zeik gezet volgens mij
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou geen gekke vrouw voor Ome John
Roker, aan die gele tanden te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Sanne praat vooral veel en irritant ook.quote:
Dat kan toch niet met gescheurde stembandenquote:
goed ideequote:Op woensdag 27 juni 2018 16:32 schreef witste het volgende:
[..]
Maak er nog duizend, en maak er een huis van!!!!!
Houdjemond komt hier nog wel?quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:34 schreef FloJo het volgende:
[..]
goed idee
[..]
goed idee![]()
geef je op!
net als ik, en dan niets meer horen
Dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Roker, aan die gele tanden te zien.
Nee sorry, ik heb een leven...quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:34 schreef FloJo het volgende:
[..]
goed idee
[..]
goed idee![]()
geef je op!
Moet je niet Fok! als adres opgeven...quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:34 schreef FloJo het volgende:
[..]
goed idee
[..]
goed idee![]()
geef je op!
nee. heb alles volgens de regels gedaan......quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Moet je niet Fok! als adres opgeven...
ranzige kleur snavelt inddquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Roker, aan die gele tanden te zien.
Wil haar nek beschermen, rooie mensen verbranden te snelquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Snikheet en Hiske draagt een colsjaal.
Vreemd dan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:38 schreef FloJo het volgende:
[..]
nee. heb alles volgens de regels gedaan......
resultaat: ... niets nog
Niet allemaal ik ben net een NegerTquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:39 schreef witste het volgende:
[..]
Wil haar nek beschermen, rooie mensen verbranden te snel
Volgens mij is het een afleidingsmanoeuvre zodat je niet naar haar gebit kijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:39 schreef witste het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij is het een afleidingsmanoeuvre zodat je niet naar haar gebit kijkt.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij is het een afleidingsmanoeuvre zodat je niet naar haar gebit kijkt.
jeff is denk ik een hele goede schaker!quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zjon timmert lkkr verder
en zuigt maar door
over./... maakt nite uit wie
Jeff hapt niet echt ..
trek me dr niets van aan .. doe gewoon
Zjon ; ik hou nie van mensen
die mooi weer lopen te spelen
en een ander het werk laten doen
Jeff; .. zegt niets
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:43 schreef witste het volgende:
Zet Hiske gewoon haar helm af als ze gaat slapen denk ik...
mot ze es flink gaan smeren . ziet dat dr niet veel doenquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:39 schreef witste het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze nog met hem willen werken, en naar hem kunnen luisteren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Allemaal timmeren jongens anders vind John jullie niet meer aardig, en lekker naar dat gezeik luisteren van die aardappel
als je gaat vertellen dat je op fok tiktquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:40 schreef FloJo het volgende:
[..]
ach... je zal zien dat het komt als ik het niet verwacht.... zoals het gaat
Wen er alvast maar aanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:48 schreef FloJo het volgende:
[..]
vanaf dag 1 al ben ik aan het wennen![]()
ik vind het steeds leuker
leukquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:49 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ] Mooi hoor met al dat groen.
Zo begonnen ze in 1 ook met het maken van tuinmeubelsquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:14 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]De ideale samenleving in de maak.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo begonnen ze in 1 ook met het maken van tuinmeubels
Ja, mogen we niet wetenquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:51 schreef chufi het volgende:
Hoeveel waren ze kwijt aan de boodschappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |