Hij ging hard aan het werk.....ouwehoeren, nog niets zinnigs gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:31 schreef pecla het volgende:
Nou de koning is weer hard aan het werk en zijn peloton aan het aansturen zeg....wat een egotripper is het toch. Gerrit is een ook een blaaskaak 1e klas maar ik vind het toch wel prachtig hoe hij als enige de aanval op Mike heeft geopend
ja was het ook, maar Jeff had gezegd dat ze van hem warenquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:34 schreef Is-It-Heaven het volgende:
John heeft de oma-onderbroeken van de lijn gehaald. Hij vind het geen gezicht en een aanfluiting.
Het is gewoon een grapje..
Ja psies dat is duidelijk te zien maar dacht even niet aan de mensen die niet kijken nu en het later teruglezen, dus goed dat je het even aanvultquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij ging hard aan het werk.....ouwehoeren, nog niets zinnigs gedaan.![]()
Wat een weggooier die gozer.
Wat een zeikerd is het... Gerrit mag niet even een brief schrijven.. werken mot iequote:Op woensdag 27 juni 2018 15:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
De banken mogen niet verplaatst worden van meneer John.
Waarom is me een raadsel.
Strondeigenwijs die gasten!quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
De banken mogen niet verplaatst worden van meneer John.
Waarom is me een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |