Wil je niet zo op de zaken vooruit lopen. Dat is nog helemaal niet bepaald.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis waarschijnlijk maandag Brazilië-Duitsland
Blijkbaarquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je niet zo op de zaken vooruit lopen. Dat is nog helemaal niet bepaald.
Welke vernedering?quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je na deze keiharde vernedering?
nee liever niet al verwacht ik het wel, als je het over arrogant hebt dan zijn zij het welquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal wel hopen op Brazilië WK toch?
Oh dacht dat jij gewoon altijd wel voor ze bent omdat je binding hebt met dat landquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee liever niet al verwacht ik het wel, als je het over arrogant hebt dan zijn zij het wel
Dus Maastrichtenaren zijn eigenlijk de Brazilianen der Nederlanders?quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee liever niet al verwacht ik het wel, als je het over arrogant hebt dan zijn zij het wel
ik vind het een geweldig land en kom er ook graag maar ze hebben al genoeg bekers en wat ik zeg ze zijn zo arrogant erover, zo van de rest mag ook meedoen maar de beker is voor ons.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij gewoon altijd wel voor ze bent omdat je binding hebt met dat land
Maar zou leuk zijn als die er ook uitgaan gewoon.
als het over voetbal gaat wel jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus Maastrichtenaren zijn eigenlijk de Brazilianen der Nederlanders?
Wat een volk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |