quote:Take a chill pill, I’m just a five and a half foot girl with a hijab who likes makeup and puns and eats way too much. Love for all religions and races, and understanding is the key.”
Ach hou toch op vent.quote:
Volgens mij was ze al heen en terug uit IS gebied.quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Catkiller het volgende:
Haar insta is verwijderd want dat moest vast van haar man en nu heeft ze drie kinderen in drie jaar tijd en gaan ze verhuizen naar Syrië.
jammerquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij was ze al heen en terug uit IS gebied.
ik geloof hier niks vanquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Catkiller het volgende:
Haar insta is verwijderd want dat moest vast van haar man en nu heeft ze drie kinderen in drie jaar tijd en gaan ze verhuizen naar Syrië.
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond looptquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 van de 3 redenen om naar victorious te kijken
Eerst vragen wie het is en dan nu zo doenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond loopt
zijn hallucinaties door gebrek aan kaasquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond loopt
ga toch fietsenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Eerst vragen wie het is en dan nu zo doen
wist niet dat dat een ding wasquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn hallucinaties door gebrek aan kaas
10 maar? dan is rotterdam ook niet echt de moeite waardquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
wilde ook weer niet overdrijven, moet geloofwaardig blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10 maar? dan is rotterdam ook niet echt de moeite waard
#Tegenniqabverbodquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Op Facebook lees ik dat ze nu gaat leven zonder hoofddoek als het in ieder geval dezelfde is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |