quote:Take a chill pill, I’m just a five and a half foot girl with a hijab who likes makeup and puns and eats way too much. Love for all religions and races, and understanding is the key.”
Ach hou toch op vent.quote:
Volgens mij was ze al heen en terug uit IS gebied.quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Catkiller het volgende:
Haar insta is verwijderd want dat moest vast van haar man en nu heeft ze drie kinderen in drie jaar tijd en gaan ze verhuizen naar Syrië.
jammerquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij was ze al heen en terug uit IS gebied.
ik geloof hier niks vanquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Catkiller het volgende:
Haar insta is verwijderd want dat moest vast van haar man en nu heeft ze drie kinderen in drie jaar tijd en gaan ze verhuizen naar Syrië.
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond looptquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 van de 3 redenen om naar victorious te kijken
Eerst vragen wie het is en dan nu zo doenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond loopt
zijn hallucinaties door gebrek aan kaasquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond loopt
ga toch fietsenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Eerst vragen wie het is en dan nu zo doen
wist niet dat dat een ding wasquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn hallucinaties door gebrek aan kaas
10 maar? dan is rotterdam ook niet echt de moeite waardquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
wilde ook weer niet overdrijven, moet geloofwaardig blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10 maar? dan is rotterdam ook niet echt de moeite waard
#Tegenniqabverbodquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Op Facebook lees ik dat ze nu gaat leven zonder hoofddoek als het in ieder geval dezelfde is
Uit een nieuw blik?quote:
Cavia's liggen alleen maar te wiepen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze traint haar cavia's om kippen te jagen
Nee, heb net 4 kippenpoten in de pan gedaan met water en kruiden, kunnen die effe lekker 2,5 uur pruttelen, dan de poten eruit, verse groente erin en de pootjes plukken en vlees er weer in.quote:
ik zou gewoon een blik Unox in de pan flikkeren en ondertussen de 4 kippenpoten etenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, heb net 4 kippenpoten in de pan gedaan met water en kruiden, kunnen die effe lekker 2,5 uur pruttelen, dan de poten eruit, verse groente erin en de pootjes plukken en vlees er weer in.
Nee ik als saaie huisvrouw ga gewoon een vers soepje makenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou gewoon een blik Unox in de pan flikkeren en ondertussen de 4 kippenpoten eten
Altijd beter dan blik of zak spul jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, heb net 4 kippenpoten in de pan gedaan met water en kruiden, kunnen die effe lekker 2,5 uur pruttelen, dan de poten eruit, verse groente erin en de pootjes plukken en vlees er weer in.
Liggen is wel een goed omschrijving jaquote:
mag ik ook gaan liggenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liggen is wel een goed omschrijving ja
Van die luilakjes.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liggen is wel een goed omschrijving ja
Zo is dat. Ook groentjes erbij enzoquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja vind het ook erg lekker ruiken, hele pan vol en kan iedereen zich weer vol eten
Aaahhww Roborovski hamstertjesquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die luilakjes.
Moest hier ook om lachen
[ afbeelding ]
Russische dwerghamsters toch?quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Aaahhww Roborovski hamstertjes![]()
Hopelijk keer ik na mijn dood terug als cavia dan. Zul je net zien dat je ook incels bij de cavia's hebtquote:
Nee dit zijn de Roborovski's die zijn wel heel druk, deze zijn denk ik wel heel actief geweest zo plat als ze liggen te slapen hahahaquote:
Moet je wel terug komen als fokbeer met goede maten, mooie oren en stompe kop, anders heb je kans op castratie of nog erger eindig je alleen of met een ander maatje achterin de kamer waar niemand meer naar je om kijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk keer ik na mijn dood terug als cavia dan. Zul je net zien dat je ook incels bij de cavia's hebt
ow, dat laatste heb ik nu al dus liever niet danquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet je wel terug komen als fokbeer met goede maten, mooie oren en stompe kop, anders heb je kans op castratie of nog erger eindig je alleen of met een ander maatje achterin de kamer waar niemand meer naar je om kijkt.
De ondergrond zal wel koel zijn jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dit zijn de Roborovski's die zijn wel heel druk, deze zijn denk ik wel heel actief geweest zo plat als ze liggen te slapen hahaha
Of transgender kafjes.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk keer ik na mijn dood terug als cavia dan. Zul je net zien dat je ook incels bij de cavia's hebt
noel heeft gewoon een naamquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moah de fokbeer die ik nu heb is inmiddels al 8 dames verder en na Juli gaat hij logeren bij een andere fokker die hem even wil lenen om een paar te laten dekken
Heet die TARDIS?quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moah de fokbeer die ik nu heb is inmiddels al 8 dames verder en na Juli gaat hij logeren bij een andere fokker die hem even wil lenen om een paar te laten dekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |