quote:Take a chill pill, I’m just a five and a half foot girl with a hijab who likes makeup and puns and eats way too much. Love for all religions and races, and understanding is the key.”
Ach hou toch op vent.quote:
Volgens mij was ze al heen en terug uit IS gebied.quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Catkiller het volgende:
Haar insta is verwijderd want dat moest vast van haar man en nu heeft ze drie kinderen in drie jaar tijd en gaan ze verhuizen naar Syrië.
jammerquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij was ze al heen en terug uit IS gebied.
ik geloof hier niks vanquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Catkiller het volgende:
Haar insta is verwijderd want dat moest vast van haar man en nu heeft ze drie kinderen in drie jaar tijd en gaan ze verhuizen naar Syrië.
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond looptquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 van de 3 redenen om naar victorious te kijken
Eerst vragen wie het is en dan nu zo doenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond loopt
zijn hallucinaties door gebrek aan kaasquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond loopt
ga toch fietsenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Eerst vragen wie het is en dan nu zo doen
wist niet dat dat een ding wasquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn hallucinaties door gebrek aan kaas
10 maar? dan is rotterdam ook niet echt de moeite waardquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
wilde ook weer niet overdrijven, moet geloofwaardig blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10 maar? dan is rotterdam ook niet echt de moeite waard
#Tegenniqabverbodquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Op Facebook lees ik dat ze nu gaat leven zonder hoofddoek als het in ieder geval dezelfde is
Uit een nieuw blik?quote:
Cavia's liggen alleen maar te wiepen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze traint haar cavia's om kippen te jagen
Nee, heb net 4 kippenpoten in de pan gedaan met water en kruiden, kunnen die effe lekker 2,5 uur pruttelen, dan de poten eruit, verse groente erin en de pootjes plukken en vlees er weer in.quote:
ik zou gewoon een blik Unox in de pan flikkeren en ondertussen de 4 kippenpoten etenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, heb net 4 kippenpoten in de pan gedaan met water en kruiden, kunnen die effe lekker 2,5 uur pruttelen, dan de poten eruit, verse groente erin en de pootjes plukken en vlees er weer in.
Nee ik als saaie huisvrouw ga gewoon een vers soepje makenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou gewoon een blik Unox in de pan flikkeren en ondertussen de 4 kippenpoten eten
Altijd beter dan blik of zak spul jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, heb net 4 kippenpoten in de pan gedaan met water en kruiden, kunnen die effe lekker 2,5 uur pruttelen, dan de poten eruit, verse groente erin en de pootjes plukken en vlees er weer in.
Liggen is wel een goed omschrijving jaquote:
mag ik ook gaan liggenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liggen is wel een goed omschrijving ja
Van die luilakjes.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liggen is wel een goed omschrijving ja
Zo is dat. Ook groentjes erbij enzoquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja vind het ook erg lekker ruiken, hele pan vol en kan iedereen zich weer vol eten
Aaahhww Roborovski hamstertjesquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die luilakjes.
Moest hier ook om lachen
[ afbeelding ]
Russische dwerghamsters toch?quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Aaahhww Roborovski hamstertjes![]()
Hopelijk keer ik na mijn dood terug als cavia dan. Zul je net zien dat je ook incels bij de cavia's hebtquote:
Nee dit zijn de Roborovski's die zijn wel heel druk, deze zijn denk ik wel heel actief geweest zo plat als ze liggen te slapen hahahaquote:
Moet je wel terug komen als fokbeer met goede maten, mooie oren en stompe kop, anders heb je kans op castratie of nog erger eindig je alleen of met een ander maatje achterin de kamer waar niemand meer naar je om kijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk keer ik na mijn dood terug als cavia dan. Zul je net zien dat je ook incels bij de cavia's hebt
ow, dat laatste heb ik nu al dus liever niet danquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet je wel terug komen als fokbeer met goede maten, mooie oren en stompe kop, anders heb je kans op castratie of nog erger eindig je alleen of met een ander maatje achterin de kamer waar niemand meer naar je om kijkt.
De ondergrond zal wel koel zijn jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dit zijn de Roborovski's die zijn wel heel druk, deze zijn denk ik wel heel actief geweest zo plat als ze liggen te slapen hahaha
Of transgender kafjes.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk keer ik na mijn dood terug als cavia dan. Zul je net zien dat je ook incels bij de cavia's hebt
noel heeft gewoon een naamquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moah de fokbeer die ik nu heb is inmiddels al 8 dames verder en na Juli gaat hij logeren bij een andere fokker die hem even wil lenen om een paar te laten dekken
Heet die TARDIS?quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moah de fokbeer die ik nu heb is inmiddels al 8 dames verder en na Juli gaat hij logeren bij een andere fokker die hem even wil lenen om een paar te laten dekken
Uh ja van mij wel, maar ik weet niet of dat van je geestelijk uitgedaagde baas magquote:
Worst ?????quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nee hij heet Worst en komt uit Oostenrijkse lijnen
quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die luilakjes.
Moest hier ook om lachen
[ afbeelding ]
Geweldige naamquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, hij is nogal groot, dus had van de fokker deze naam gekregen
Pik je dat?quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is friet!
Bericht 30% gewijzigd door Vanillekwark op 27-06-2018 14:36
Wil ook een hok vol met van die pannekoekjesquote:
Mooien naamquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nee hij heet Worst en komt uit Oostenrijkse lijnen
Als goed is, word hij volgende week vader, heb twee die op ploffen staan en voel de jongen heel druk bewegenquote:
Ik heb een hok vol met worstenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Wil ook een hok vol met van die pannekoekjes
quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hok vol met worsten
hij was weer even op dreef netquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh ja van mij wel, maar ik weet niet of dat van je geestelijk uitgedaagde baas mag
nicequote:Op woensdag 27 juni 2018 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hok vol met worsten
Conchita worst?quote:
stel je voor dat je eindelijk niet meer hoeft te werken en dan ga je als geest alsnog naar je werk toequote:Op woensdag 27 juni 2018 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
In de serverhok hadden we vroeger de printers staan. En we hadden ook een collega die altijd bonje had met die printers. Altijd als hij ging printen, deden ze het niet of er kwam een foutmelding of er zat iets vast. Op een dag, laat in de middag, was ik samen met een andere collega nog wat aan het overwerken, toen we ineens de printer hoorden aangaan. Het was midden in de kredietcrisis dus na een minuutje had ik zoiets als waarom houdt het printen niet op. Dus ik zeg tegen collega, jeetje, ben je een heel boekwerk aan het uitprinten. Ik print niets zei ie. Ik dacht dat jij aan het printen was. Dus we lopen naar het hok toe en doen de deur open. Bij de printer stond onze oud-collega met zijn rug naar de deur toe. En die oud-collega was overleden. In zijn roze overhemd met witte strepen en korte mouwen stond hij in dat hok bij de printer zoals hij dat altijd deed. We sloten de deur, haastig pakten we onze spullen en gingen weg. We waren te bang om op Windows te wachten met het afsluiten.
Lijkt me echt heerlijkquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel je voor dat je eindelijk niet meer hoeft te werken en dan ga je als geest alsnog naar je werk toe
Ik help de komende generatie met onderdak in deze barre tijden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig kun je dan niet meer fysiek geld van studenten aftroggelen
misschien heeft CK nog plek onder zijn brugquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik help de komende generatie met onderdak in deze barre tijden.
quote:
quote:
Ik zal die jongen eens 100 euro geven.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien heeft CK nog plek onder zijn brug
zulke beloftes heb je wel eens vaker gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal die jongen eens 100 euro geven.
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zulke beloftes heb je wel eens vaker gedaan
neequote:Op woensdag 27 juni 2018 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pik je dat?
[..]
Wil ook een hok vol met van die pannekoekjes
[..]
Mooien naam
lees net terug en zie dat ik ook nog een raspberry pi inclusief games en controllers van je tegoed krijgquote:
Heb het geld nooit ontvangen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lees net terug en zie dat ik ook nog een raspberry pi inclusief games en controllers van je tegoed krijg
Bedankt vriendquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal die jongen eens 100 euro geven.
ik hoop dat je vanavond niet in slaap kunt komen door het bijtende schuldgevoel wetende dat je een vieze oplichter bentquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb het geld nooit ontvangen.
No pay no cure.
Na vier liter bier merk je daar niks meer van.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je vanavond niet in slaap kunt komen door het bijtende schuldgevoel wetende dat je een vieze oplichter bent
Zekerquote:
niet mee eens, niels dronk nog meer maar belde wel wekelijks jankend zijn moeder opquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Na vier liter bier merk je daar niks meer van.
Die maakte de fout soms nuchter te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mee eens, niels dronk nog meer maar belde wel wekelijks jankend zijn moeder op
Haagse zou dat wel doen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel je voor dat je eindelijk niet meer hoeft te werken en dan ga je als geest alsnog naar je werk toe
Dat doe ik al zo'n beetje, voor het geld hoef ik het niet meer te doen.quote:
Zo herkenbaar ditquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik al zo'n beetje, voor het geld hoef ik het niet meer te doen.
ik zou ook niet thuis willen zijn als mijn vrouw andere kerels paaltquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik al zo'n beetje, voor het geld hoef ik het niet meer te doen.
Nicequote:Op woensdag 27 juni 2018 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou ook niet thuis willen zijn als mijn vrouw andere kerels paalt
Hoor jij het eigenlijk op je kamer als je moeder gepaald wordt?quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou ook niet thuis willen zijn als mijn vrouw andere kerels paalt
Alleen als ze vergeet om het bed bij de muur vandaan te schuivenquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoor jij het eigenlijk op je kamer als je moeder gepaald wordt?
denk het niet, der_mann heeft een hele goede gameheadsetquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd vervelend is dat ja.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen als ze vergeet om het bed bij de muur vandaan te schuiven
heb altijd koptelefoon opquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |