quote:Take a chill pill, I’m just a five and a half foot girl with a hijab who likes makeup and puns and eats way too much. Love for all religions and races, and understanding is the key.”
Ach hou toch op vent.quote:
Volgens mij was ze al heen en terug uit IS gebied.quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Catkiller het volgende:
Haar insta is verwijderd want dat moest vast van haar man en nu heeft ze drie kinderen in drie jaar tijd en gaan ze verhuizen naar Syrië.
jammerquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij was ze al heen en terug uit IS gebied.
ik geloof hier niks vanquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Catkiller het volgende:
Haar insta is verwijderd want dat moest vast van haar man en nu heeft ze drie kinderen in drie jaar tijd en gaan ze verhuizen naar Syrië.
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond looptquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 van de 3 redenen om naar victorious te kijken
Eerst vragen wie het is en dan nu zo doenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond loopt
zijn hallucinaties door gebrek aan kaasquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje basic vind je ook niet? daar vind je er 10 van als je ff in rotterdam rond loopt
ga toch fietsenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Eerst vragen wie het is en dan nu zo doen
wist niet dat dat een ding wasquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn hallucinaties door gebrek aan kaas
10 maar? dan is rotterdam ook niet echt de moeite waardquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
wilde ook weer niet overdrijven, moet geloofwaardig blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10 maar? dan is rotterdam ook niet echt de moeite waard
#Tegenniqabverbodquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Op Facebook lees ik dat ze nu gaat leven zonder hoofddoek als het in ieder geval dezelfde is
Uit een nieuw blik?quote:
Cavia's liggen alleen maar te wiepen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze traint haar cavia's om kippen te jagen
Nee, heb net 4 kippenpoten in de pan gedaan met water en kruiden, kunnen die effe lekker 2,5 uur pruttelen, dan de poten eruit, verse groente erin en de pootjes plukken en vlees er weer in.quote:
ik zou gewoon een blik Unox in de pan flikkeren en ondertussen de 4 kippenpoten etenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, heb net 4 kippenpoten in de pan gedaan met water en kruiden, kunnen die effe lekker 2,5 uur pruttelen, dan de poten eruit, verse groente erin en de pootjes plukken en vlees er weer in.
Nee ik als saaie huisvrouw ga gewoon een vers soepje makenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou gewoon een blik Unox in de pan flikkeren en ondertussen de 4 kippenpoten eten
Altijd beter dan blik of zak spul jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, heb net 4 kippenpoten in de pan gedaan met water en kruiden, kunnen die effe lekker 2,5 uur pruttelen, dan de poten eruit, verse groente erin en de pootjes plukken en vlees er weer in.
Liggen is wel een goed omschrijving jaquote:
mag ik ook gaan liggenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liggen is wel een goed omschrijving ja
Van die luilakjes.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liggen is wel een goed omschrijving ja
Zo is dat. Ook groentjes erbij enzoquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja vind het ook erg lekker ruiken, hele pan vol en kan iedereen zich weer vol eten
Aaahhww Roborovski hamstertjesquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die luilakjes.
Moest hier ook om lachen
[ afbeelding ]
Russische dwerghamsters toch?quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Aaahhww Roborovski hamstertjes![]()
Hopelijk keer ik na mijn dood terug als cavia dan. Zul je net zien dat je ook incels bij de cavia's hebtquote:
Nee dit zijn de Roborovski's die zijn wel heel druk, deze zijn denk ik wel heel actief geweest zo plat als ze liggen te slapen hahahaquote:
Moet je wel terug komen als fokbeer met goede maten, mooie oren en stompe kop, anders heb je kans op castratie of nog erger eindig je alleen of met een ander maatje achterin de kamer waar niemand meer naar je om kijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk keer ik na mijn dood terug als cavia dan. Zul je net zien dat je ook incels bij de cavia's hebt
ow, dat laatste heb ik nu al dus liever niet danquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet je wel terug komen als fokbeer met goede maten, mooie oren en stompe kop, anders heb je kans op castratie of nog erger eindig je alleen of met een ander maatje achterin de kamer waar niemand meer naar je om kijkt.
De ondergrond zal wel koel zijn jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dit zijn de Roborovski's die zijn wel heel druk, deze zijn denk ik wel heel actief geweest zo plat als ze liggen te slapen hahaha
Of transgender kafjes.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk keer ik na mijn dood terug als cavia dan. Zul je net zien dat je ook incels bij de cavia's hebt
noel heeft gewoon een naamquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moah de fokbeer die ik nu heb is inmiddels al 8 dames verder en na Juli gaat hij logeren bij een andere fokker die hem even wil lenen om een paar te laten dekken
Heet die TARDIS?quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moah de fokbeer die ik nu heb is inmiddels al 8 dames verder en na Juli gaat hij logeren bij een andere fokker die hem even wil lenen om een paar te laten dekken
Uh ja van mij wel, maar ik weet niet of dat van je geestelijk uitgedaagde baas magquote:
Worst ?????quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nee hij heet Worst en komt uit Oostenrijkse lijnen
quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die luilakjes.
Moest hier ook om lachen
[ afbeelding ]
Geweldige naamquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, hij is nogal groot, dus had van de fokker deze naam gekregen
Pik je dat?quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is friet!
Bericht 30% gewijzigd door Vanillekwark op 27-06-2018 14:36
Wil ook een hok vol met van die pannekoekjesquote:
Mooien naamquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nee hij heet Worst en komt uit Oostenrijkse lijnen
Als goed is, word hij volgende week vader, heb twee die op ploffen staan en voel de jongen heel druk bewegenquote:
Ik heb een hok vol met worstenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Wil ook een hok vol met van die pannekoekjes
quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hok vol met worsten
hij was weer even op dreef netquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh ja van mij wel, maar ik weet niet of dat van je geestelijk uitgedaagde baas mag
nicequote:Op woensdag 27 juni 2018 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hok vol met worsten
Conchita worst?quote:
stel je voor dat je eindelijk niet meer hoeft te werken en dan ga je als geest alsnog naar je werk toequote:Op woensdag 27 juni 2018 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
In de serverhok hadden we vroeger de printers staan. En we hadden ook een collega die altijd bonje had met die printers. Altijd als hij ging printen, deden ze het niet of er kwam een foutmelding of er zat iets vast. Op een dag, laat in de middag, was ik samen met een andere collega nog wat aan het overwerken, toen we ineens de printer hoorden aangaan. Het was midden in de kredietcrisis dus na een minuutje had ik zoiets als waarom houdt het printen niet op. Dus ik zeg tegen collega, jeetje, ben je een heel boekwerk aan het uitprinten. Ik print niets zei ie. Ik dacht dat jij aan het printen was. Dus we lopen naar het hok toe en doen de deur open. Bij de printer stond onze oud-collega met zijn rug naar de deur toe. En die oud-collega was overleden. In zijn roze overhemd met witte strepen en korte mouwen stond hij in dat hok bij de printer zoals hij dat altijd deed. We sloten de deur, haastig pakten we onze spullen en gingen weg. We waren te bang om op Windows te wachten met het afsluiten.
Lijkt me echt heerlijkquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel je voor dat je eindelijk niet meer hoeft te werken en dan ga je als geest alsnog naar je werk toe
Ik help de komende generatie met onderdak in deze barre tijden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig kun je dan niet meer fysiek geld van studenten aftroggelen
misschien heeft CK nog plek onder zijn brugquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik help de komende generatie met onderdak in deze barre tijden.
quote:
quote:
Ik zal die jongen eens 100 euro geven.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien heeft CK nog plek onder zijn brug
zulke beloftes heb je wel eens vaker gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal die jongen eens 100 euro geven.
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zulke beloftes heb je wel eens vaker gedaan
neequote:Op woensdag 27 juni 2018 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pik je dat?
[..]
Wil ook een hok vol met van die pannekoekjes
[..]
Mooien naam
lees net terug en zie dat ik ook nog een raspberry pi inclusief games en controllers van je tegoed krijgquote:
Heb het geld nooit ontvangen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lees net terug en zie dat ik ook nog een raspberry pi inclusief games en controllers van je tegoed krijg
Bedankt vriendquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal die jongen eens 100 euro geven.
ik hoop dat je vanavond niet in slaap kunt komen door het bijtende schuldgevoel wetende dat je een vieze oplichter bentquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb het geld nooit ontvangen.
No pay no cure.
Na vier liter bier merk je daar niks meer van.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je vanavond niet in slaap kunt komen door het bijtende schuldgevoel wetende dat je een vieze oplichter bent
Zekerquote:
niet mee eens, niels dronk nog meer maar belde wel wekelijks jankend zijn moeder opquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Na vier liter bier merk je daar niks meer van.
Die maakte de fout soms nuchter te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mee eens, niels dronk nog meer maar belde wel wekelijks jankend zijn moeder op
Haagse zou dat wel doen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel je voor dat je eindelijk niet meer hoeft te werken en dan ga je als geest alsnog naar je werk toe
Dat doe ik al zo'n beetje, voor het geld hoef ik het niet meer te doen.quote:
Zo herkenbaar ditquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik al zo'n beetje, voor het geld hoef ik het niet meer te doen.
ik zou ook niet thuis willen zijn als mijn vrouw andere kerels paaltquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik al zo'n beetje, voor het geld hoef ik het niet meer te doen.
Nicequote:Op woensdag 27 juni 2018 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou ook niet thuis willen zijn als mijn vrouw andere kerels paalt
Hoor jij het eigenlijk op je kamer als je moeder gepaald wordt?quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou ook niet thuis willen zijn als mijn vrouw andere kerels paalt
Alleen als ze vergeet om het bed bij de muur vandaan te schuivenquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoor jij het eigenlijk op je kamer als je moeder gepaald wordt?
denk het niet, der_mann heeft een hele goede gameheadsetquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd vervelend is dat ja.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen als ze vergeet om het bed bij de muur vandaan te schuiven
heb altijd koptelefoon opquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
zijn moeder is wel te doen opzich. Knort alleen als een varken.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo is zijn moeder ooit binnen komen lopen terwijl hij zijn buttplug aan het in doen was.quote:
dat geluid maakt ze wel eens als ze op iemand zit die stinkt naar een slechte persoonlijkheidquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zijn moeder is wel te doen opzich. Knort alleen als een varken.
sow koekoekquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zijn moeder is wel te doen opzich. Knort alleen als een varken.
wat verwacht je als ze mensen mod maken die voor de grap een paar keer in de TT zetten dat ze mod willen zijnquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:21 schreef Catkiller het volgende:
Wel mod onwaardig gedrag van jullie dit.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
welk nummer zou jij opzetten?
quote:
Hey ik heb zelfs een hele grafiek gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat verwacht je als ze mensen mod maken die voor de grap een paar keer in de TT zetten dat ze mod willen zijn
Je hebt er wel aardig wat moeite in gestoken jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey ik heb zelfs een hele grafiek gemaakt
er zat nog meer moeite in mijn excel shitlistquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey ik heb zelfs een hele grafiek gemaakt
Alles voor KLBquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er wel aardig wat moeite in gestoken ja
Ja kloptquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zat nog meer moeite in mijn excel shitlist
waar? mag ik meedoen?quote:
0906-123 voor je gekste fantasiequote:Op woensdag 27 juni 2018 15:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja hoor, Hermann kan je vast het nummer van zijn moeder geven
zou gewoon thuis blijven, heb je hetzelfde resultaatquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet morgen mijn scriptie verdedigen wish me luck xoxo
Heb je niet meer aan een zwaard en schild?quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
15 juliquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
wanneer is dat wk nou voorbij, heeft al lang genoeg geduurd
Scherpe tongquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je niet meer aan een zwaard en schild?
Die heb je wel. Succes heb je niet nodig.quote:
konden ze niet gewoon alle wedstrijden in 1 week proppen, gewoon 24 uur livestream net als utopiaquote:
mogen we komen kijken?quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Wees m’n levenscoach met je inspo quotesquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heb je wel. Succes heb je niet nodig.
Nee die topsporters moeten rusten tussendoorquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
konden ze niet gewoon alle wedstrijden in 1 week proppen, gewoon 24 uur livestream net als utopia
opzich welquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
konden ze niet gewoon alle wedstrijden in 1 week proppen, gewoon 24 uur livestream net als utopia
daar zijn die kwartiertjes pauze voorquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die topsporters moeten rusten tussendoor
Haagse kwartiertjesquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zijn die kwartiertjes pauze voor
Echt hoor, dat acteren is nog best vermoeiendquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die topsporters moeten rusten tussendoor
Mijn uurtarief is niet mals hoorquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wees m’n levenscoach met je inspo quotes
Marokko.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
wie is de favoriet om te winnen zodat ik daar even mijn bankrekening op kan zetten
Nederlandquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
wie is de favoriet om te winnen zodat ik daar even mijn bankrekening op kan zetten
Klein Nederland bedoel jequote:
Ja, allemaal capuchons en rennen heel hard.quote:
Kroatiëquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
gesponsord door nickelsonquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, allemaal capuchons en rennen heel hard.
Je zou verwachten dat als de tegenstander de bal had dat ze dan met z'n elven diegene aanvallen, maar dat heb ik niet gezien tijdens het wkquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, allemaal capuchons en rennen heel hard.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat als de tegenstander de bal had dat ze dan met z'n elven diegene aanvallen, maar dat heb ik niet gezien tijdens het wk
Ronaldo speelt nu voor Portugal. Die is verhuisd.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga voor brazilie, de laatste keer dat ik keek hadden ze die goeie ronaldo en ronaldinho
jezusssssssss 2002 belde heyquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga voor brazilie, de laatste keer dat ik keek hadden ze die goeie ronaldo en ronaldinho
ik zei toch de goeie dom varkenquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ronaldo speelt nu voor Portugal. Die is verhuisd.
kan me ook nog ene carlos herinneren maar dat is het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 27 juni 2018 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jezusssssssss 2002 belde hey
ja, die lag in een weiland met zijn ogen dichtquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan me ook nog ene carlos herinneren maar dat is het wel zo'n beetje
Je hebt de goeie en de slechte ronaldo?quote:
Die oudere Ronaldo is wel een beetje dik gewordenquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt de goeie en de slechte ronaldo?
Beetje maarquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die oudere Ronaldo is wel een beetje dik geworden
Heb de drama met die gast niet echt gevolgd, zag alleen dat ie even in het ziekenhuis lag.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Diego zette zichzelf gister ook wel lekker voor lul
van dora the explorer?quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop enerzijds eigenlijk dat Messi gewoon wereldkampioen wordt en dat we die Maradona zo snel mogelijk kunnen vergetenquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik al gezien op xhamsterquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt een live action film van, zin in
daar moet ik heen! Meeten?quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt een live action film van, zin in
was er ook vrij snel weer uitquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb de drama met die gast niet echt gevolgd, zag alleen dat ie even in het ziekenhuis lag.
Oh excuses voor de verwarringquote:
Kippensoep meet bij Femquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
kippensoep, hij is weer goed gelukt
gaat toch nie gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik hoop enerzijds eigenlijk dat Messi gewoon wereldkampioen wordt en dat we die Maradona zo snel mogelijk kunnen vergeten
soep is geen maaltijdquote:
Oja! nog beter eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
We hadden toch eerst een BBQ meet with meat
watquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Na afloop vroegen ze zeker: welk standje vond jij het leukst? .... Dat vond ik ook leuk
met stokbrood?quote:
nee.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja! nog beter eigenlijk
[..]
wat
[..]
met stokbrood?
doeiquote:
scheelt maar 25 minutenquote:
Hmmm wij hebben soms soep waar je je lepel rechtop in kan zettenquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
soep is een voorgerecht, een bijgerecht of hooguit een lunch, maar wordt in huize gianni niet geaccepteerd als avondmaal
Dan kom je toch lekker nietquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
soep is een voorgerecht, een bijgerecht of hooguit een lunch, maar wordt in huize gianni niet geaccepteerd als avondmaal
23minquote:
soep is soep is een drankquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hmmm wij hebben soms soep waar je je lepel rechtop in kan zetten
Aftellenquote:
Neequote:
Ah okequote:
ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:10 schreef LCMS het volgende:
Dit was echt mijn langste post van de maand
ik wilde het net zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:10 schreef LCMS het volgende:
Dit was echt mijn langste post van de maand
Ah duidelijk. Lief dat je de langste post van de maand aan mij wijt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah oke
Nou ja, het is volgens mij de bedoeling dat de jonge kijkers thuis antwoorden geven op de vragen die ze stellen en aan het einde van de aflevering vragen ze dan van: Wat vond jij het leukste van deze aflevering? ...blabla vul hier uw antwoord in.... En dan zeggen zij van: Dat vond ik ook leuk
Ik heb hem niet gelezen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Lief dat je de langste post van de maand aan mij wijt.
Kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont.quote:
graagquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont of anders kus mijn dikke kont.
Is wel de moeite waard hoor.quote:
quote:
11? Da's weinigquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Tadic binnengehaald voor 11 miljoen euro
Kan oplopen tot 13,5 ofzo bij eventuele bonussen. Als je dat afzet tegen de 18? miljoen voor Kluivert, dan doe je het toch wel goedquote:
kampioen worden ze toch nietquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kan oplopen tot 13,5 ofzo bij eventuele bonussen. Als je dat afzet tegen de 18? miljoen voor Kluivert, dan doe je het toch wel goed
Geen idee, we zullen zien. Ze verpesten het meestal in de eerste 3 maanden al, dus in oktober weten we al meer.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kampioen worden ze toch niet
jupquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, we zullen zien. Ze verpesten het meestal in de eerste 3 maanden al, dus in oktober weten we al meer.
Was gewoon een hint voor morgenavondquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Volgens mij begint mijn vriend wat in de war te raken, die vroeg net of ik al zin in morgen had.
Vrijdag gaan we pas weg
hij appte de verkeerde vrouw, kan gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Volgens mij begint mijn vriend wat in de war te raken, die vroeg net of ik al zin in morgen had.
Vrijdag gaan we pas weg
soooowquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij appte de verkeerde vrouw, kan gebeuren.
Dan zal hij wel zijn collega moeten hebben, ze moeten morgen werkenquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij appte de verkeerde vrouw, kan gebeuren.
KLB / Online.nlquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, die moffen gaan nog niet echt vol gas he..
Ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
KLB / Online.nl
De eerste keer dat ik moest lachen om Plompie
Het is niet eens grappig sukkelquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
KLB / Online.nl
De eerste keer dat ik moest lachen om Plompie
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ging om die opmerking daarna, niet het topic
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ging om die opmerking daarna, niet het topic
Die is op zijn negende al academicus en ik val steeds door de mand hierquote:Op woensdag 27 juni 2018 17:00 schreef Catkiller het volgende:
Laurent (8) haalt in anderhalf jaar gymnasiumdiploma
Anderhalf jaar, zolang had kindgenie Laurent Simons nodig om het gymnasium te doorlopen. Op zich al een hele prestatie, maar gezien de leeftijd van de Vlaams-Nederlandse studiebol is het er een van wereldformaat. Laurent is namelijk 8 en heeft een IQ van 145
Lol wanne nerd joh
Ach jij hebt tenminste een leuke jeugd gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die is op zijn negende al academicus en ik val steeds door de mand hier
Ja, was heel leuk in de kelderquote:Op woensdag 27 juni 2018 17:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach jij hebt tenminste een leuke jeugd gehad.
Nou ja bijna alle meisjes van zijn leeftijd zitten ver onder zijn niveau en alle volwassen vrouwen die knijpen hem nog in zijn wangetjes omdat hij zo schattig is.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:05 schreef LCMS het volgende:
Maar als hij op z'n veertiende al een baan heeft dan kan hij de rest van de jeugd van bil gaan omdat hij al rijk is
veelquote:Op woensdag 27 juni 2018 17:09 schreef Catkiller het volgende:
Hoe veel moet je wel niet zuipen om met necrose nog in het vliegtuig te stappen hè.
Je post nu net zoals Fylax toen hij een dagrecord wilde.quote:
Ja, waar is die gast eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2018 17:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je post nu net zoals Fylax toen hij een dagrecord wilde.
Vraag mij af of de wallen het jongetje hebben overwonnen ondertussen.
Denk dat hij naar een afkickcentrum moestquote:Op woensdag 27 juni 2018 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, waar is die gast eigenlijk
ojeequote:Op woensdag 27 juni 2018 17:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat hij naar een afkickcentrum moest
Sowquote:Op woensdag 27 juni 2018 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
staat ergens een tokkie hier vuurwerk af te steken
ziet er wel leuk uit eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2018 17:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sow
Durven we hier niet. Ben vijf minuten van de grens af.
Je ziet er zelf leuk uitquote:Op woensdag 27 juni 2018 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ziet er wel leuk uit eigenlijk
Ben benieuwd wat hij er mee gaat doen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:00 schreef Catkiller het volgende:
Laurent (8) haalt in anderhalf jaar gymnasiumdiploma
Anderhalf jaar, zolang had kindgenie Laurent Simons nodig om het gymnasium te doorlopen. Op zich al een hele prestatie, maar gezien de leeftijd van de Vlaams-Nederlandse studiebol is het er een van wereldformaat. Laurent is namelijk 8 en heeft een IQ van 145
Lol wanne nerd joh
ja dit, kan wel anders natuurlijk en hopelijk is/blijft/wordt het een gelukkig kindjequote:Op woensdag 27 juni 2018 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over een jaar is die jongen depressief omdat hij nergens aansluiting vindt
quote:Je zal maar Twente supporter zijn, eerst je club eruit en nu ook nog je land!
bedoel je autodidact?quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:28 schreef Myrr het volgende:
Autodadict lampje maken. Voel me echt heel erg technisch nu.
Ps. Die hamsters in het begin van dit topic.![]()
Zou mij ook niets verbazen als Kroatië wereldkampioen gaat wordenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel bijzonder hoe vrijwel alle toplanden teleurstellen
of colombiaquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou mij ook niets verbazen als Kroatië wereldkampioen gaat worden
Echt he, durf echt niet te zeggen wat de eindstrijd isquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel bijzonder hoe vrijwel alle toplanden teleurstellen
een huilende Neymar wssquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt he, durf echt niet te zeggen wat de eindstrijd is
die geef je toch het liefst een vreselijke bloedschop als je tegenover hem staat in het veld.quote:
ja en daarna schop ik ramos dwars door de midden en hang ik mijn schoenen aan de wilgenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die geef je toch het liefst een vreselijke bloedschop als je tegenover hem staat in het veld.
Eensquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en daarna schop ik ramos dwars door de midden en hang ik mijn schoenen aan de wilgen
Je moet je gewoon af en toe laten gaan op een internetforumquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:12 schreef Catkiller het volgende:
Jullie moeten echt iets doen aan jullie woedeproblemen.
Nee doe morgen ff buiten fok om, maar mobiel imgur is pure celdeling.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:19 schreef Catkiller het volgende:
Oeh Chai ik kan niet wachten om het te zien.
Als ik zo thuis ben kan mijn vriendin naakt met haar benen wijd liggen maar ik start eerst mijn pc op.
voetbal is oorlog amigo.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:12 schreef Catkiller het volgende:
Jullie moeten echt iets doen aan jullie woedeproblemen.
Ik merk het ja, kan de helft niet lezen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee doe morgen ff buiten fok om, maar mobiel imgur is pure celdeling.
Niet wakker liggen hoor
Make love not var hahaquote:
moest lachenquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Make love not var haha
Zie ik ben ook een voetbalhooligan
Nee alleen in Europa en Noord Amerika verkopen ze condooms. In andere continenten gebruiken ze nog darmen.quote:
Dan kan je net zo goed anaal doenquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee alleen in Europa en Noord Amerika verkopen ze condooms. In andere continenten gebruiken ze nog darmen.
My name is Vanillekwark and I approve of this message.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en daarna schop ik ramos dwars door de midden en hang ik mijn schoenen aan de wilgen
wat?quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:19 schreef Catkiller het volgende:
Oeh Chai ik kan niet wachten om het te zien.
Als ik zo thuis ben kan mijn vriendin naakt met haar benen wijd liggen maar ik start eerst mijn pc op.
geef me positieve note danquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
My name is Vanillekwark and I approve of this message.
Notes gevenquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geef me positieve note dan
Nudes van Myrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |