Op ene (voornaam onbekend) Stafford. Jean Hutton (hier bekend als Stefanie) trouwde met hem en droeg daarna de achternaam Stafford.quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:00 schreef TjjWester het volgende:
Een gekke vraag: weet iemand waarop de rol van nico stenders was gebaseerd? alle andere rollen kwamen ook voor in the restless years.
En met Sjoerd.quote:Op woensdag 4 juli 2018 17:19 schreef Nathvi het volgende:
Cast GTST-Magazine; zonder Loes, zonder Tiffy, maar met een acteur genaamd Floris Bosma
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja het enige was, ik heb de spoilers hier vermeden dus wist alleen dat er 'iets' ging gebeuren.quote:
Slaat nergens op. Iedereen had verwacht dat hij dit uit wraak voor Anton deed, maar het blijkt wraak te zijn voor hun ongeboren kind.quote:
Zie je, het ligt dus echt niet aan de verhaallijnen dat het nu zo tegenvalt. Toentertijd kon je ons nog gewoon een zak stront als lijntje aanleveren, maar de personages waren gewoon datgene wat het zo aantrekkelijk maakte om te kijken. Meen ik echt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:42 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Het kwam niet alleen door de drugs. Dat was eigenlijk best wel bizar bedacht inderdaad...
Roos gebruikte XTC vlak nadat ze vaccinaties had gekregen voor haar huwelijksreis reis. Dat kan goed misgaan. Ze was dus ziek de dag van haar bruiloft en nam daarbij ook sterke pijnstillers. En toen kreeg ze een hartstilstand...
Wat een aflevering was dat zeg... de 2000ste
Nah, eens dat de personages uitgediepter waren maar de verhalen waren ook wel wat diverser hoor. Niet alleen die stomme liefdeslijntjes en onafgewerkte verhalen van nu. En vroeger waren de koppels beter. Aysen & Sjoerd, Nina & Bing, Rik & Zoë, ik kan het echt niet rijmen. Van de laatste jaren was alleen Rik en Nuran een goede matchquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zie je, het ligt dus echt niet aan de verhaallijnen dat het nu zo tegenvalt. Toentertijd kon je ons nog gewoon een zak stront als lijntje aanleveren, maar de personages waren gewoon datgene wat het zo aantrekkelijk maakte om te kijken. Meen ik echt.
Falderie, Faldera.
Het leuke van die tijd (ik ben pas 21 hoor, maar heb veel teruggekeken) is dat eigenlijk veel mensen niet echt spoordenquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:36 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nah, eens dat de personages uitgediepter waren maar de verhalen waren ook wel wat diverser hoor. Niet alleen die stomme liefdeslijntjes en onafgewerkte verhalen van nu. En vroeger waren de koppels beter. Aysen & Sjoerd, Nina & Bing, Rik & Zoë, ik kan het echt niet rijmen. Van de laatste jaren was alleen Rik en Nuran een goede match
Ze werken sowieso geen 8 uur per dag. En toch kunnen ze alles blijven betalen. Ik zou ook wel zo’n tropen rooster willen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bijna niemand werkt behalve als het de schrijvers even uitkomt.
Voor een eerste week vind ik dat een leuke gevarieerde reeksquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:52 schreef tramy het volgende:
Als je op de RTL4 Website kijkt zijn daar al de gids voor de klassieke afleveringen gepost. Maar die zijn heelemal niet in volgorde zoals het schijnt.
Ma 9 juli : Aflevering 1
Di 10 juli: Huwelijk Harmsen en Hennie
Wo 11 juli: Janines bevalling van Nina
Do 12 juli: "Lucas organiseert in Boks een feest dat gigantisch uit de hand loopt."
Vr 13 juli: Bruiloft Jef en Dorothea
Ik zag de preview ook al op RTL. Dat wordt toch weer een paar avonden ouderwets om 20.00 voor de buis zitten hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:52 schreef tramy het volgende:
Als je op de RTL4 Website kijkt zijn daar al de gids voor de klassieke afleveringen gepost. Maar die zijn heelemal niet in volgorde zoals het schijnt.
Do 12 juli: "Lucas organiseert in Boks een feest dat gigantisch uit de hand loopt."
Echt een klassieker jaquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:52 schreef tramy het volgende:
We konden al vermoeden dat zulke pulp er tussen zou zitten toch. Ze lijken te gaan voor een goed overzicht van 28 jaar GTST. Jammer, want zo zullen er een hoop echte classics niet aan bod komen. Overigens is zo'n aflevering als de bruiloft van Jef en Dorothea wel leuk. Dronken Dennis schopt een scène en Donald krijgt een hartaanval. In die tijd was de hele week van de cliffhanger retespannend omdat er werd opgebouwd naar de vrijdag en sommige verhalen hun hoogtepunt al kenden.quote:
Staat er nu al op ;-)quote:Op donderdag 5 juli 2018 13:03 schreef Thatsmelv het volgende:
Staat de laatste aflevering vanavond na middernacht wel gewoon op videoland net als alle afleveringen normaal gesproken of echt pas nadat hij op tv is uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |