1 2 3 4 5 | Stand groep E: 1. Brazilië 2- 4 ( 3- 1) 2. Zwitserland 2- 4 ( 3- 2) 3. Servië 2- 3 ( 2- 2) 4. Costa Rica 2- 0 ( 0- 3) |
Zwitserland zeer stugge ploeg. Maar hebben meer punten dan ze verdienen. Zowel tegen Brazilië als tegen Servië zijn ze goed weggekomen met die VAR. Alleen al daarom gun ik Brazilië en Servië. Maar dan moet een wonder gebeuren en Zwitserland met veel doelpunten verliezen en Brazilië met 1-0 verliezen of een gelijk spel.quote:
Denk dat het niets uitmaakt. Wil je kampioen worden kun je elkander toch niet ontlopen. Of achtste finale of halve finale.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ergens zou ik het ook niet zo erg vinden als Duitsland en Brazilië elkaar nog ontlopen. Op zich moet dat ook wel kunnen, want Zwitserland kan best met twee doelpunten verschil van Costa Rica winnen.
De kans om wereldkampioen te worden is simpelweg groter als je gunstig loot.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
Denk dat het niets uitmaakt. Wil je kampioen worden kun je elkander toch niet ontlopen. Of achtste finale of halve finale.
Ik weet het niet. Zeker nu niet als je elkander toch niet kunt ontlopen en nooit tegen elkander in de finale kunt staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De kans om wereldkampioen te worden is simpelweg groter als je gunstig loot.
Dit blijkt ook niet echt het WK van de verrassingen te zij, wordt gewoon Brazilie en Zwitserland.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alhoewel ik een stunt van Servië leuk zou vinden, hoop ik toch op Brazilië tegen Duitsland in de 1/8e finales en dat Tadic snel tekent bij Ajax.
Enige echte verrassing zou Japan zijn, als ze het reddenquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit blijkt ook niet echt het WK van de verrassingen te zij, wordt gewoon Brazilie en Zwitserland.
Die winnen wel van een uitgeschakeld Polen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige echte verrassing zou Japan zijn, als ze het redden
En dat is prima want ik heb nu liever die grote landen tegen elkaar in de komende rondes.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit blijkt ook niet echt het WK van de verrassingen te zij, wordt gewoon Brazilie en Zwitserland.
Iedereen denk ik, dit zou wel eens een zeer mooi WK kunnen worden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is prima want ik heb nu liever die grote landen tegen elkaar in de komende rondes.
Zie net dat je een potentiële kwartfinale Portugal - Argentinië hebt, dat zou bizar genot zijn. (lijkt me wel onwaarschijnlijk dat dit uitkomt verder)
Eensquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alhoewel ik een stunt van Servië leuk zou vinden, hoop ik toch op Brazilië tegen Duitsland in de 1/8e finales en dat Tadic snel tekent bij Ajax.
watte?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brazilië wordt eerste en gaat tegen de Duitsers spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |