Nog ff wachten op de volgende 29 aanmeldingen dan maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:41 schreef mazaru het volgende:
Dit is ook een raar stukje. Ik neem aan dat Wyat Wyat heet omdat hij een hij genoemd wil worden?
[ afbeelding ]
*gaat op zoek naar pen en papier*quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is wel zo dat mensen die dat doen succesvoller zijn in het leven.
Ik gok dat de eventuele potentiele garde is afgehaakt,quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nog ff wachten op de volgende 29 aanmeldingen dan maar.
Ik heb het wel eens gedaan, maar vind het lastig om het vol te houden.quote:
RIP freshquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik was de buurman van Foppe de Haan.
Ik ben Cocu een keer tegen gekomen in de Bijenkorfquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik was de buurman van Foppe de Haan.
Schrijven of succesvol zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan, maar vind het lastig om het vol te houden.
Ik heb gezoend met Jan Smit.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:46 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik ben Cocu een keer tegen gekomen in de Bijenkorf
Neh, zonder dollen.. Foppe als buurman lijkt me enig
wanneer ik iets krijg wat niet te eten is gooi ik dat er ook op, denk dus dat het eten zonder dat spul niet lekker is.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Die lui groeien binnen de kortste keer helemaal dicht. Weer een prak warm vreten met mayo en ketchup.
Getongd?quote:
Nou daar kan je een discussie over voerenquote:
En dat om na half elf en daarna lekker je mandje in...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Die lui groeien binnen de kortste keer helemaal dicht. Weer een prak warm vreten met mayo en ketchup.
Grappig,ik met zijn zus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |