Ik kreeg eerder al te horen dat het toch knap was want hij had geen waterpasquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Geef Stevie Wonder een hamer en hij bouwt dit
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder al te horen dat het toch knap was want hij had geen waterpas
Die heeft hij wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder al te horen dat het toch knap was want hij had geen waterpas
quote:
Jessie is al een tijdje op zoek naar zijn verwarmingselementquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:31 schreef Yaksa het volgende:
Mike adviseert Jessie om haarzelf wat warmer aan te kleden voordat ze in de hangmat gaat liggen.
Op zich een goed advies, maar Jessie solliciteert natuurlijk naar een wat meer menselijk contact in die hangmat.
Verwarmingselementquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jessie is al een tijdje op zoek naar zijn verwarmingselement
Ja klopt, die Hiske spoort natuurlik ook niet in zo' n setting,quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:32 schreef Prulke het volgende:
En toch zit ik liever met een John opgescheept die als een malle hout hamstert, dan iemand die *leuk gezellig super tof* gekunstelde theateractiviteiten met de groep wil doen.
Die hadduh een nekkeuh jonguh.....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
John heeft waterpolo vrouwen gezien nou nou nou dat was wat kanonnen gingen ze het water in bizar
Is waarschijnlijk Maaike van der Horst.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne's nichtje zit bij de nederlandse kampioenschap shorttrack we gaan opbieden nu
Het is wel zo dat mensen die dat doen succesvoller zijn in het leven.quote:
Ik ben familie van Guus Hiddink.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne's nichtje zit bij de nederlandse kampioenschap shorttrack we gaan opbieden nu
Sambal Hiddinkquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben familie van Guus Hiddink.![]()
John vertelt hoe hij aardappels eet.....ehhhhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |