Jazekers, maar alles kost tijd, maar ben wel dolblij met mijn huisje, is een betaalbaar huisje en kijk bij niemand naar binnenquote:
quote:Achterlijke spermaspons
Over 40-45 dagenquote:
Waar is New Castlequote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wij gaan dit weekend naar New Castle
Het is Newcastle!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Leukquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja moet ook wel, als ik in de bouwvak ga is er ook niemand die op mijn kat kan passen en ook niemand die op mijn vriend zijn kat kan passen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is Newcastle!Voel je je ook genegeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom nooit katten nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet ook wel, als ik in de bouwvak ga is er ook niemand die op mijn kat kan passen en ook niemand die op mijn vriend zijn kat kan passen.
Sommige mensen zijn gewoon zo. Weken geleden wat in fobo geplaatst en nog steeds niets terug. Ook hier regelmatig. Jammer is dat he?quote:
ach ja, het is gelukkig maar fok. ik kan het nog relativerenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon zo. Weken geleden wat in fobo geplaatst en nog steeds niets terug. Ook hier regelmatig. Jammer is dat he?
Ik niet. Ik ga er helemaal aan onderdoor kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, het is gelukkig maar fok. ik kan het nog relativeren
soms zit het jelly, en diep ofzosquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KLB / Enzo Knol en Dee opnieuw uit elkaar
Post #70
Ja soms welquote:
Wietparkiet wees me er ook al op vanmiddag.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat wordt toch wel minstens 5 maanden ban mag ik hopen
Is het de moeite waard om de wk-wedstrijden op te zetten?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Achterlijke sperma spons. Keihard gelachen wel
ik kijk half half eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om de wk-wedstrijden op te zetten?
Ik las wel dat ons aller Ajax heeft verloren van een derdedivisieclub uit Duitsland. Ben weer trots op zequote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kijk half half eigenlijk
opdoeken die club, uit dat licht.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik las wel dat ons aller Ajax heeft verloren van een derdedivisieclub uit Duitsland. Ben weer trots op ze
Zo zocht een vriendin van mij oppas voor haar hondje, had al eens gezegd, als ik thuis ben wil ik wel oppassen. Helaas zijn we dit haar tegelijk weg, ze zei al zuur dat pension erg duur wasquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet ook wel, als ik in de bouwvak ga is er ook niemand die op mijn kat kan passen en ook niemand die op mijn vriend zijn kat kan passen.
Er hat es nicht gewusstquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
opdoeken die club, uit dat licht.
Ook wel schandalig hard moeten lachen om van der Sar met zijn kut act gister
ach, die zijn tegenwoordig toch tot 23.00 open.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bloemkool denk ik, maar ik moet nog naar de supermarkt
Hier niet, tot 21:00quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ach, die zijn tegenwoordig toch tot 23.00 open.
Simpele ziel ben je ookquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
opdoeken die club, uit dat licht.
Ook wel schandalig hard moeten lachen om van der Sar met zijn kut act gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |