Jazekers, maar alles kost tijd, maar ben wel dolblij met mijn huisje, is een betaalbaar huisje en kijk bij niemand naar binnenquote:
quote:Achterlijke spermaspons
Over 40-45 dagenquote:
Waar is New Castlequote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wij gaan dit weekend naar New Castle
Het is Newcastle!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Leukquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja moet ook wel, als ik in de bouwvak ga is er ook niemand die op mijn kat kan passen en ook niemand die op mijn vriend zijn kat kan passen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is Newcastle!Voel je je ook genegeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom nooit katten nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet ook wel, als ik in de bouwvak ga is er ook niemand die op mijn kat kan passen en ook niemand die op mijn vriend zijn kat kan passen.
Sommige mensen zijn gewoon zo. Weken geleden wat in fobo geplaatst en nog steeds niets terug. Ook hier regelmatig. Jammer is dat he?quote:
ach ja, het is gelukkig maar fok. ik kan het nog relativerenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon zo. Weken geleden wat in fobo geplaatst en nog steeds niets terug. Ook hier regelmatig. Jammer is dat he?
Ik niet. Ik ga er helemaal aan onderdoor kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, het is gelukkig maar fok. ik kan het nog relativeren
soms zit het jelly, en diep ofzosquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KLB / Enzo Knol en Dee opnieuw uit elkaar
Post #70
Ja soms welquote:
Wietparkiet wees me er ook al op vanmiddag.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat wordt toch wel minstens 5 maanden ban mag ik hopen
Is het de moeite waard om de wk-wedstrijden op te zetten?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Achterlijke sperma spons. Keihard gelachen wel
ik kijk half half eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om de wk-wedstrijden op te zetten?
Ik las wel dat ons aller Ajax heeft verloren van een derdedivisieclub uit Duitsland. Ben weer trots op zequote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kijk half half eigenlijk
opdoeken die club, uit dat licht.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik las wel dat ons aller Ajax heeft verloren van een derdedivisieclub uit Duitsland. Ben weer trots op ze
Zo zocht een vriendin van mij oppas voor haar hondje, had al eens gezegd, als ik thuis ben wil ik wel oppassen. Helaas zijn we dit haar tegelijk weg, ze zei al zuur dat pension erg duur wasquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet ook wel, als ik in de bouwvak ga is er ook niemand die op mijn kat kan passen en ook niemand die op mijn vriend zijn kat kan passen.
Er hat es nicht gewusstquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
opdoeken die club, uit dat licht.
Ook wel schandalig hard moeten lachen om van der Sar met zijn kut act gister
ach, die zijn tegenwoordig toch tot 23.00 open.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bloemkool denk ik, maar ik moet nog naar de supermarkt
Hier niet, tot 21:00quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ach, die zijn tegenwoordig toch tot 23.00 open.
Simpele ziel ben je ookquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
opdoeken die club, uit dat licht.
Ook wel schandalig hard moeten lachen om van der Sar met zijn kut act gister
eet smakelijk. Dat laatste heb ik nog nooit op.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wij eten kipfilet met aardappeltjes en suikermais
Die zijn wel erg lekker, alleen niet raadzaam voor een date, je hele gebit zit vol velletjes na zo'n kolfje kluivenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eet smakelijk. Dat laatste heb ik nog nooit op.
Zolang je niet uit je bakkes stinkt..quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die zijn wel erg lekker, alleen niet raadzaam voor een date, je hele gebit zit vol velletjes na zo'n kolfje kluiven
Heb ze nog nooit met knoflook gemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang je niet uit je bakkes stinkt..
Gewoon lekker kluiven.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die zijn wel erg lekker, alleen niet raadzaam voor een date, je hele gebit zit vol velletjes na zo'n kolfje kluiven
ga nou op reisquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik heb vanaf vandaag vakantie tot 3 september.
Hoezo, rondneuken doet ze hier ook alquote:
Ik hoop dat het meevalt, vriend.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wat het is en dat durf ik hier niet te melden
Roffa is sowieso om te jankenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja gewoon zo'n vieze gore zachte T die mensen in het gebied rondom Roffa hebben
Lekker twee maanden op je reet zitten en dik wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik heb vanaf vandaag vakantie tot 3 september.
Meestal neuk ik rond op reisquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo, rondneuken doet ze hier ook al
Ik heb mijn best gedaan om er doorheen te bijten en om op die manier onze langdurige vriendschap te bewaken.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedankt, maat. Ik zal geen zure act meer opvoeren
Mooi zo, vrouwen zijn toch alleen maar vervelend en leiden onnodig af.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan om er doorheen te bijten en om op die manier onze langdurige vriendschap te bewaken.
Ondertussen ben ik al twee keer komen opdagen zonder dat the usual suspect bitches er zijn dus ik heb je overtuigd dat het louter toeval was, hoop ik. ;s
Je hebt er geen flikker aan inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooi zo, vrouwen zijn toch alleen maar vervelend en leiden onnodig af.
Dus je hebt binnen 10 minuten je jurkje onder gebloed?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:21 schreef Samzz het volgende:
Het is jurk 1 geworden en t bloed geven ging goed.
Was met een kleine tien minuten al klaar.
Doe het dan zoals Charlie Hebdo.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus, die "aanslag" op de televaag ziet er best kneuzig uit
dat nou ook weer niet, maar dit maakt niet echt indruk ofzo.quote:
Ja hihaho.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus je hebt binnen 10 minuten je jurkje onder gebloed?
Ik zie een opbouw hierin, eerder werden de redactie van Revu en Panorama met een projectiel beschoten.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet, maar dit maakt niet echt indruk ofzo.
Moest wel lachen net om een reactie van iemand op het journaal. Wat doet dit met je? Nou niet zoveel
Ga je dood danquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedankt, maat. Ik zal geen zure act meer opvoeren
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie een opbouw hierin, eerder werden de redactie van Revu en Panorama met een projectiel beschoten.
Eerdaags rijdt een vrachtwagen vol explosieven de redactie van GeenStijl binnen. En krijgt Danny een molotov door de ruit.
Oh deprimerend.quote:
Ja niet nu al.quote:
ja toch, niet danquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
1KA - 1-kamer appartement Nog maar 2 beschikbaar bij ons!
min. 1 / max. 3 personen.
niffo wil 1 kamer appartement
als we beide chick fixen
dan heeft hij maar pech toch
hij is te gier om 35 EUR extra te lappen voor 2 slaapkamers
Hij wil je piemel zienquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
als we beide chick fixen
als het me niet lukt ga ik eunuch wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij wil je piemel zien
Dat jij een chick fixt is vergezocht
of gewoon je neef dumpen en een trio doen toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
als we beide chick fixen
Hahaha, akhi.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als het me niet lukt ga ik eunuch worden
ja slaapt ie maar op de in de hotelreceptiequote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
of gewoon je neef dumpen en een trio doen toch.
Nog 1 van Argentinië maar dat mag hier nietquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
En het team van Polen zeker bij wegmisbruikers
met die tieten eruit? Mag toch gewoonquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog 1 van Argentinië maar dat mag hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |