Jazekers, maar alles kost tijd, maar ben wel dolblij met mijn huisje, is een betaalbaar huisje en kijk bij niemand naar binnenquote:
quote:Achterlijke spermaspons
Over 40-45 dagenquote:
Waar is New Castlequote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wij gaan dit weekend naar New Castle
Het is Newcastle!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Leukquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja moet ook wel, als ik in de bouwvak ga is er ook niemand die op mijn kat kan passen en ook niemand die op mijn vriend zijn kat kan passen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is Newcastle!Voel je je ook genegeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom nooit katten nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet ook wel, als ik in de bouwvak ga is er ook niemand die op mijn kat kan passen en ook niemand die op mijn vriend zijn kat kan passen.
Sommige mensen zijn gewoon zo. Weken geleden wat in fobo geplaatst en nog steeds niets terug. Ook hier regelmatig. Jammer is dat he?quote:
ach ja, het is gelukkig maar fok. ik kan het nog relativerenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon zo. Weken geleden wat in fobo geplaatst en nog steeds niets terug. Ook hier regelmatig. Jammer is dat he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |