Ik heb de hoop nog niet opgegeven.quote:
Dus je hangt ook nog aan de Wivco Kevoerman-boemeltrein?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb de hoop nog niet opgegeven.
Had ie al een jong?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
getrouwd met die ordinaire blondine lekker man
Nooit gedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dus je hangt ook nog aan de Wivco Kevoerman-boemeltrein?
Waarom is ron ineens zo viesslecht. Dacht dat hij wel aardig kon op de vloer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:39 schreef Masterminded het volgende:
North en Meulenkamp tegen elkaar. Twee druiloren die alleen op de eerste ET goed hebben gegooid en daardoor nog 'meedoen' om EK-plaatsing.
Het is nooit echt bijzonder geweest, toch? Had een keer een stunt tegen Gando op de PC Finals maar ik heb hem nooit op wat sensationeels kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom is ron ineens zo viesslecht. Dacht dat hij wel aardig kon op de vloer.
wat een ordinaire interviewer.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:49 schreef borisz het volgende:
Tien minuten met ome Barry
Met de WGP weten we de nieuwe kalender van 2019. Er komen veranderingen aan maar hoe en wat....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |