abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 20:00:46 #151
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182300562
Eh?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_182306694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:43 schreef ZetaOS het volgende:
“Ik was begin 28 toen ik in aanraking kwam met Pre-workouts. Ik dronk niet, rookte niet en had al helemaal nooit stimulerende middelen gebruikt. De mensen op de gym, deden dat niet, dus kwam ik er ook niet mee in aanraking.”

“Ik was niet echt gelukkig. Mijn workouts verliepen moeizaam en ik kon vreselijk piekeren over mijn PR. Ik stond nogal negatief in het leven. Toen ik een kennis tegen kwam die regelmatig mr hyde snoof, leek mij dat ook wel eens leuk. Het geluksgevoel dat mij overviel als ik high was, vond ik fantastisch.”


Ik ziet geen gevaar in het Pre Workout. “Het is legaal in Nederland, ik zag het een beetje als kinderdrugs. Als sterke koffie met melk voor het trainen. Ik deed het niet vaak hoor, af en toe en dan alleen in de weekenden, vrijdag avond voor de pump!. Maar ik merkte wel dat ik er heel erg naar uitkeek. Het had al iets dwangmatigs.”

Toen het potje opraakte, kreeg ik het gevoel dat ik de puberteit moet inhalen. “Ik was als tiener nooit echt uit de band gesprongen, okey ik benchpresste 120 kilo op mijn 16e, vond ik normaal. Ik sloeg aan het daten en zat tot diep in de nacht illegale why shakes te nuttigen. En zo kwam ik in contact met ene zyzz die crack gebruikte.”

[ afbeelding ]

“Ik zat bij hem in de auto toen hij het mij gaf. Ik vond het spannend, maar ik was ontzettend nieuwsgierig. Ik zag ook hier weinig gevaar in.

“Het spul maakte mij wakker, opgewekt en ik begon er heel veel door te liften. Waar ik normaal gesproken nooit 40 pull-ups deed, lukte dat nu wel. Ik werd er heel positief van.”

word vervolgd..
Herkenbaar verhaal.

Ik heb zelf voor lange periodes creatine monohydraat gebruikt icm met stacker 4. Ik liep altijd bezweet op school en werk, vrienden verloren door aggressief gedrag, vriendin vertrouwde mij niet meer maar stond wel year round droog. Later een ecay stack erbij gepakt, Eca van diamond labs en yohimbe van de lokale acneboer. Vanaf toen ging het bergafwaarts.
pi_182328888
Het contact met zyzz verwatert een beetje omdat deze voor altijd naar Thailand is verhuisd.
En dan kom ik iemand tegen die Craze gebruikt. “Ik mocht dat niet van hem proberen, zei hij, dat vond hij te gevaarlijk, immers was het Supplement van het jaar 2010! Ik vond dat wel aardig en zorgzaam. In plaats daarvan gaf hij mij wat Jack3d.” (je weet wel de niet micro).

“Maar na een weekje vroeg hij tijdens de deadlift of ik het toch eens wilde proberen. In een split second dacht ik: Dit moet ik niet doen. Dan hang ik… Maar ik deed het toch. Niet veel later was ik volledig van de planeet. Ik tripte en kon wel 20 deadlifts doen met mijn PR. Mijn gedachten gingen razendsnel.” Het was net als die keer dat ik PCP onder de douche had gebruikt.

More later...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2018 06:39:31 ]
pi_182444776
Deadlifts, met bumperplates of niet?
pi_182474506
Dat sluit natuurlijk niet aan op je vorige post :+

Gister stond Bradley op het programma. Die 100meter sprint werd meer 100 meter joggen :')

(10 rondes,
100 meter sprint
10 pull ups (of ring rows in mijn geval :P)
100 meter sprint
10 burpees
30 sec rust)
pi_182506672
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:49 schreef Miezziej het volgende:
Dat sluit natuurlijk niet aan op je vorige post :+

Gister stond Bradley op het programma. Die 100meter sprint werd meer 100 meter joggen :')

(10 rondes,
100 meter sprint
10 pull ups (of ring rows in mijn geval :P)
100 meter sprint
10 burpees
30 sec rust)
Je zou de titel rustig aan kunnen vullen met; Creatine, gokken op Bitcoin en Verge en ga zo maar door.

Als ik mijn Creatine niet had, dan maar iets anders wat voor handen is om mijn gains te versterken….

Ik had op het illegale circuit creatine monohydraat gekocht (voor dit stuk noemen we het onder de straat naam Crea) en was helemaal de draad kwijt. Maar toen ik merkte dat ik daar kon rekenen op hulp, begrip en liefde, ging ik dwarsliggen. Nou ja ik, mijn verslaafde ik. Dat heb ik daar wel geleerd. Ik besta uit 2 personen. Die 1 zit in mijn hoofd en wilt creatine voor zichzelf houden. De ander is de ‘echte ‘ ik. Een liefdevolle man.

Het duurde dus nogal even in de kliniek voordat ik dat doorhad. Mijn counselor liet soms, op niet misverstane wijze, merken dat dit een kwestie van leven of dood is.

En toen viel het kwartje…

Ik ben gaan luisteren en delen. Gaan mediteren en gaan luisteren naar mijn gevoel. Ik ging op zoek naar de oorsprong van mijn enorme biceps. Datgene waar ik zoveel jaren voor gevlucht heb. Pijn, verdriet en angst domineerden mijn leven en dat verdoofde ik met Crea en Pre workouts..

Er kwam zelfs een moment dat ik niet eens meer wist waar ik nou voor vluchtte.

Door de juiste tools aangereikt te krijgen en deze op mijn manier te hanteren heb ik aan mijn enorme gains kunnen werken en deze een plek kunnen geven. Maar omdat ik al zo lang in hetzelfde stramien leefde was mijn gedrag zo veranderd dat ik mezelf niet meer herkende toen ik op een gegeven moment in de spiegel naar mezelf stond te kijken.

Het bleek een taaie kwestie. Trainen, Neiuwe PR`s, Yoked, en vooral ripped rondlopen zonder shirt als een sick fuck! …. Het zijn slechts enkele gedragingen die ik had.

WOD Meetings

Dat antwoord vond ik in de workout of the day meetings. Ik ging goed voorbereid de deur uit, shakie genoemen, extra scoop jak3d maar wilde mezelf nog beter wapenen tegen alles wat de wod van die dag zou kunnen brengen . De eerste 3 aankomende wods zat ik dagelijks op een meeting en leerde ik om mezelf 99 keer met mijn eigen lichaams gewicht te kunnen deadliften. Ik deelde mijn ervaringen met lotgenoten en op een gegeven moment wist ik het zeker; hier hoor ik thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2018 09:16:49 ]
  maandag 15 oktober 2018 @ 07:56:56 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_182523447
Geen idee wat er in je "Crea" zit maar ik denk wat opsnuiven niet de bedoeling was.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_182524027
Even jubelen omdat mooi.
Lowlands Throwdown dit weekend:
Elite men 2 en 3 komen uit mijn box *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182537678
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 07:56 schreef Rauw. het volgende:
Geen idee wat er in je "Crea" zit maar ik denk wat opsnuiven niet de bedoeling was.
Crea = creatine monohydraat en dat is illegal troep uit underground labs.
Nooit aan beginnen !

J Sport Med. 2007 Jan;17(1):78-9.)

Onderzoekers van de University of Washington beschrijven een gruwelijk geval van een ogenschijnlijk gezonde bodybuilder van 22 jaar. De man meldt zich bij een arts als hij al tien dagen donkere urine heeften kramp in zijn kuiten en bovenbenen.
Wel experimenteert hij al vier maanden met megadoses creatine. De man slikt elke dag maar liefst tachtig gram.
De symptomen beginnen pas als hij besluit vaker te gaan trainen, en twee keer per dag onder het ijzer gaat.

Lees meer HIERRRRR

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2018 20:59:58 ]
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 07:44:05 #160
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_182604001
ZetaOS, ik weet niet wat je de laatste tijd gebruikt maar of je bent een epische troll of je moet daadwerkelijk opgenomen omdat je psychisch niet goed in elkaar. Zelf hou ik het op epische troll.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_182605337
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 07:44 schreef Paxlie het volgende:
ZetaOS, ik weet niet wat je de laatste tijd gebruikt maar of je bent een epische troll of je moet daadwerkelijk opgenomen omdat je psychisch niet goed in elkaar. Zelf hou ik het op epische troll.
You mad.. brah?
pi_183052179
Bump. Iedereen een schouderblessure ofzo?
  vrijdag 9 november 2018 @ 22:55:10 #163
129836 withxhonor
straight edge
pi_183052647
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 22:34 schreef mtchel112 het volgende:
Bump. Iedereen een schouderblessure ofzo?
Meer de trolls zat..
high fives and stagedives
pi_183052753
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 22:55 schreef withxhonor het volgende:

[..]

Meer de trolls zat..
Van Zeta? Dat is denk ik geen troll maar echte waarheden
pi_183145836
Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik denk dat jullie hier ook wel verstand van hebben.
Normaal gesproken racefiets ik in de zomer. Maar nu het kouder is en eerder donker wil ik thuis wat oefeningen gaan doen die effectief zijn voor het racefietsen in de zomer.
Dus even gegoogled en toen kwam ik tegen dat oa squats en lunges wel goed werken. Dus daar ben ik nu mee bezig. Maar is het niet zo dat die je benen ook een stuk breder maken? Of worden die er ook dunner/strakker van? Ben niet echt op zoek naar gewicht toename.
  woensdag 14 november 2018 @ 16:44:36 #166
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_183145941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:39 schreef Stansfield het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik denk dat jullie hier ook wel verstand van hebben.
Normaal gesproken racefiets ik in de zomer. Maar nu het kouder is en eerder donker wil ik thuis wat oefeningen gaan doen die effectief zijn voor het racefietsen in de zomer.
Dus even gegoogled en toen kwam ik tegen dat oa squats en lunges wel goed werken. Dus daar ben ik nu mee bezig. Maar is het niet zo dat die je benen ook een stuk breder maken? Of worden die er ook dunner/strakker van? Ben niet echt op zoek naar gewicht toename.
Je traint de spieren, dus als je het goed doet zal je spiermassa toenemen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_183160583
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:39 schreef Stansfield het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik denk dat jullie hier ook wel verstand van hebben.
Normaal gesproken racefiets ik in de zomer. Maar nu het kouder is en eerder donker wil ik thuis wat oefeningen gaan doen die effectief zijn voor het racefietsen in de zomer.
Dus even gegoogled en toen kwam ik tegen dat oa squats en lunges wel goed werken. Dus daar ben ik nu mee bezig. Maar is het niet zo dat die je benen ook een stuk breder maken? Of worden die er ook dunner/strakker van? Ben niet echt op zoek naar gewicht toename.
Ligt ook een beetje aan je type lijf. Of je snel spieren aanzet.
Definitely not CIA
  donderdag 15 november 2018 @ 11:14:26 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183160926
Om massa aan te zetten is een overschot aan kcal nodig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183167303
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 11:14 schreef fathank het volgende:
Om massa aan te zetten is een overschot aan kcal nodig.
En supplementen anders heeft het geen zin.
pi_183170279
Tnx voor de adviezen. Het gaat mij juist niet om massa aan te maken. Maar gewoon wat spierkracht behouden en wat beweging blijven doen.
pi_183171102
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:15 schreef Stansfield het volgende:
Maar gewoon wat spierkracht behouden en wat beweging blijven doen.
Dat zei mijn opa ook 6 maanden voor de dood intrad bij zijn 'oud&fit' begeleiding.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:39 schreef Stansfield het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik denk dat jullie hier ook wel verstand van hebben.
Normaal gesproken racefiets ik in de zomer. Maar nu het kouder is en eerder donker wil ik thuis wat oefeningen gaan doen die effectief zijn voor het racefietsen in de zomer.
Dus even gegoogled en toen kwam ik tegen dat oa squats en lunges wel goed werken. Dus daar ben ik nu mee bezig. Maar is het niet zo dat die je benen ook een stuk breder maken? Of worden die er ook dunner/strakker van? Ben niet echt op zoek naar gewicht toename.
Je kan ook gewoon fietsen in het donker hoor }:| Van walking lunges kunnen je benen flink groeien als je aanleg hebt, maar voor dat een probleem oplevert met fietsen moet je flink door trainen hoor. In de praktijk zal je van hypertrofie dus weinig hinder ondervinden.


Kortom lekker doorfietsen op avonden zoals nu, eventueel op een ATB omdat je met een racefiets wellicht niet alle kuiltjes op tijd ziet. Betreft aanvullende workout, lunges, squats, deadlifts. Voeding strak houden om je gewicht vs speirmasa zo laag mogelijk te houden.
Trainen van buik is niet perse nodig, tenzij je bergen tijd hebt.

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2018 21:07:22 ]
pi_183171751
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 11:14 schreef fathank het volgende:
Om massa aan te zetten is een overschot aan kcal nodig.
En erg gezond is dat niet....
pi_183171863
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En erg gezond is dat niet....
Praat geen poep, iets boven onderhoud is per definitie een overschot en prima voor spiergroei en absoluut niet ongezond.

Wat wel ongezond is zonder sport ver boven onderhoud te zitten zoals bij wijs van spreken 75% van de bevolking.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2018 21:12:55 ]
pi_183172250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:09 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Praat geen poep, iets boven onderhoud is per definitie een overschot en prima voor spiergroei en absoluut niet ongezond.

Wat wel ongezond is zonder sport ver boven onderhoud te zitten zoals bij wijs van spreken 75% van de bevolking.
Iets boven je onderhoud eten niet, nee. Maar mensen die serieus massa willen aankomen stoppen niet bij een beachbody. Bodybuilden is wel degelijk erg ongezond.
pi_183172360
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Iets boven je onderhoud eten niet, nee. Maar mensen die serieus massa willen aankomen stoppen niet bij een beachbody. Bodybuilden is wel degelijk erg ongezond.
Ook hier heb je weer gradaties in. Je plaatst iedere bodybuilder nu in het zelfde hokje heb ik het gevoel. Bodybuilden is qua lifestyle vaak stuk gezonder dat de overige meerheid denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')