Dit is wel stom om te stellen nu Tadic bijna rond is terwijl hij ook naar Chinese clubs konquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet alles is bij een club in de eredivisie te realiseren met geld Hans.
Als spelers geld willen verdienen zijn er een shitload aan clubs die meer betalen dan Ajax Feyenoord en PSV gezamenlijk.
Zie Gudelj die lekker even 5 miljoen per jaar pakt in China. Wat denk je daar als Ajax precies tegenover te zetten dan?
Als ie in vorm is.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een Eredivisieclub gewoon altijd een versterking.
Welke speler van Feyenoord of PSV kan qua huidig niveau aan hem tippen denk je?
Tadic is gewoon een prima versterking. Mag je mee in je handjes knijpen. Maar je zal nog 1 of 2 geroutineerde spelers er bij moeten hebben wil je daadwerkelijk met 2 vingers in de neus kampioen worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Omdat hij daar niet goed genoeg voor is. Maar Ajax vist toch ook niet in die vijver?
Waarschijnlijk heeft hij opgroeiende koters en ziet hij dat niet zitten. In principe kan elke speler van zijn kaliber meer verdienen in het buitenland dan in de eredivisie.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is wel stom om te stellen nu Tadic bijna rond is terwijl hij ook naar Chinese clubs kon![]()
Boeit mij verder wat types als Gudelj doen, als ze maar wegblijven bij Ajax.
In de Premier League bij een middenmoter kan dat best waarin hij dan in de verdrukking staat en er niet meer uitkomt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als ie in vorm is.
Ook een speler die langere periodes hopeloos uit vorm is geweest. En dan heb je er echt niks aan.
Daarom is het ook een stunt en zijn er nog spelers die niet louter voor het geld kiezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij opgroeiende koters en ziet hij dat niet zitten. In principe kan elke speler van zijn kaliber meer verdienen in het buitenland dan in de eredivisie.
Heeft ie ook nog meer spelers ver onder zijn niveau om zich heen. We zagen wat een succes dat was toen ze bij Southampton Sane en Pelle verkochten.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Premier League bij een middenmoter kan dat best waarin hij dan in de verdrukking staat en er niet meer uitkomt.
Maar bij Ajax is hij dan vrijwel altijd in de aanval en krijgt hij alle tijd om zijn creativiteit te tonen. Toch wat lekkerder voetballen zo.
ajax vist altijd wel in de vijver ....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Omdat hij daar niet goed genoeg voor is. Maar Ajax vist toch ook niet in die vijver?
Ik weet niet of het een stunt is hoor, Berghuis is ook uit de PL teruggehaald. Moet nog maar zien of hij het beter gaat doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Premier League bij een middenmoter kan dat best waarin hij dan in de verdrukking staat en er niet meer uitkomt.
Maar bij Ajax is hij dan vrijwel altijd in de aanval en krijgt hij alle tijd om zijn creativiteit te tonen. Toch wat lekkerder voetballen zo.
Goede vergelijking ook, Berghuis is hopeloos mislukt en heeft 0 goals gemaakt bij Watford terwijl Tadic alles speelde bij Southampton.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een stunt is hoor, Berghuis is ook uit de PL teruggehaald. Moet nog maar zien of hij het beter gaat doen.
Jij doet of Ajax Ronaldo heeft binnengehaald
Valt wel mee denk ik. Hij speelt nu meer samen met echte voetballers ipv veel houthakkers.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ie ook nog meer spelers ver onder zijn niveau om zich heen. We zagen wat een succes dat was toen ze bij Southampton Sane en Pelle verkochten.
ja lekker tegen emmen en excelsior spelen ipv in de mooiste competitie van de wereld....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Hij speelt nu meer samen met echte voetballers ipv veel houthakkers.
Ik denk dat Ajax meegaat in de knotsgekke wereld van de transfers. Iets wat ze in Rotterdam niet kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax vist altijd wel in de vijver ....
ajax haalt altijd spelers waarvan ze denken dat ze uiteindleijk verkocht worden
voor hoge bedragen...
Ik denk dat een speler halen voor 17 miljoen euro naar nederland gewoon krankzinnig is...
Ik vind dat het enigszins een bepaalde wanhoop uitstraalt als je als nederlandse club zo een bedrag gaat uitgeven om een speler in de nederlandse competitie te laten voetballen...
Ik denk dat de ajax leiding wanhopig op zoek is naar succes.....
Hij heeft daar wat, 4 jaar gespeeld?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goede vergelijking ook, Berghuis is hopeloos mislukt en heeft 0 goals gemaakt bij Watford terwijl Tadic alles speelde bij Southampton.
Ik denk eerder dat jij er weinig kijk op hebt, hij heeft 2 wedstrijden gemist dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft daar wat, 4 jaar gespeeld?
Dan is 134 wedstrijden niet extreem veel of zo. Laat staan dat hij alles gespeeld zou hebben. Ook jij maakt hem groter dan hij is.
Wij verkopen ook spelers vriend. Alleen het hoeft geen hoger doel op zich te worden. Je bent primair een BVO geen fucking handelshuis voor kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:22 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax meegaat in de knotsgekke wereld van de transfers. Iets wat ze in Rotterdam niet kunnen.
Nee.....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:22 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax meegaat in de knotsgekke wereld van de transfers. Iets wat ze in Rotterdam niet kunnen.
Dan heeft hij dus ergens eerder een langere tijd op de bank gezeten. Blijft mijn punt gewoon staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij er weinig kijk op hebt, hij heeft 2 wedstrijden gemist dit seizoen.
Ziyech zou Ajax ook zogenaamd naar een hoger plan trekken, is gewoon totaal niets van terecht gekomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee.....
Als Tadic komt is het gewoon de aankoop van de wanhoop naar succes....
Bovendien kampioen worden met houthakkers is veel moeilijker dan gewoon een kampioenselftal bij elkaar kopen.....
Hij heeft elk seizoen 30+ competitiewedstrijden gespeeld in een competitie waar wel eens gerouleerd wordt, tel daarbij op schorsingen en blessures. Je punt is bullshit.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus ergens eerder een langere tijd op de bank gezeten. Blijft mijn punt gewoon staan.
Ik denk niet dat het aan Zyech lag..quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziyech zou Ajax ook zogenaamd naar een hoger plan trekken, is gewoon totaal niets van terecht gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |