Er zit idd een verschil tussen een vegetatieve toestand en hersendood. Nouri is in een vegetatieve toestand.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan neem ik jou daarin serieus.
Overigens weten wij natuurlijk niet exact in welke staat Nouri is. Op het moment dat een geliefde nog iets van beweging of signalen afgeeft, is de situatie natuurlijk al weer heel anders als wanneer het een soort Roeland de klasplant (Kent u hem nog?) is geworden.
En wat hierna komt namens de familie Nouri: "Ja, nu krijgen wij een vergoeding voor de zorg maar wat nou als hij gewoon was blijven voetballen? Hoeveel geld zou hij dan wel niet verdiend hebben?"quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:47 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik snap heel erg goed dat de familie geld vraagt daarvoor. Het is een gedoe maar het enige wat je daarvoor nodig hebt is geld.
En daarin heb je ook weer tig variaties en daarbinnen weer varianten waarin de staat varieert en er al dan niet mogelijkheden zijn op (kleine) verbetering.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:06 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Er zit idd een verschil tussen een vegetatieve toestand en hersendood. Nouri is in een vegetatieve toestand.
Heb je gelijk in. Echter als ik de berichten mag geloven komt hij nooit meer bij kennis.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En daarin heb je ook weer tig variaties en daarbinnen weer varianten waarin de staat varieert en er al dan niet mogelijkheden zijn op (kleine) verbetering.
Vanaf een afstand oordelen is veel te makkelijk.
Klopt. Niet elke situatie is hetzelfde. En we weten ook niet precies hoe Nouri erbij ligt. Maar een leven waarin je niet zelfstandig kunt eten, bewegen, of communiceren. Is imo geen leven. Het advies van de behandelend artsen weegt hierin natuurlijk ook behoorlijk mee, verder.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan neem ik jou daarin serieus.
Overigens weten wij natuurlijk niet exact in welke staat Nouri is. Op het moment dat een geliefde nog iets van beweging of signalen afgeeft, is de situatie natuurlijk al weer heel anders als wanneer het een soort Roeland de klasplant (Kent u hem nog?) is geworden.
Oh ik denk zeker dat dat de volgende stap is. Het zal me niet verbazen als er een heel erg hoog bedrag geeist gaat worden. Ik vind dat geld dat nodig is voor de behandeling van Nouri er gewoon moet komen. Maar verder? Ajax is niet verantwoordelijk voor zijn hartstilstand en de kans dat hij daarna ooit nog weer op enig niveau zou kunnen voetballen is zeer klein. Een schadevergoeding lijkt me op zn plek maar denk niet dat evt toekomstige inkomsten daarin meegenomen moeten worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En wat hierna komt namens de familie Nouri: "Ja, nu krijgen wij een vergoeding voor de zorg maar wat nou als hij gewoon was blijven voetballen? Hoeveel geld zou hij dan wel niet verdiend hebben?"
VZ.nlquote:‘Napoli aast op recordwinst en wil Younes voor miljoenen wegdoen’
Amin Younes maakte deze zomer de overstap van Ajax naar Napoli, maar door de merkwaardige transfersoap rond de Duitse buitenspeler wil de Italiaanse topclub snel af van de 24-jarige aanwinst. Volgens La Gazzetta dello Sport wil Napoli de aanvaller direct weer verkopen, waarbij gedacht wordt aan een transfersom van twintig miljoen euro, wat een recordwinst zou betekenen voor de club.
Younes vertrekt transfervrij naar Italië, waar hij een meerjarig contract heeft ondertekend in Napels. Nadat de Duitser tientallen handtekeningen had gezet, kwam hij terug op zijn beslissing om naar de club te verkassen. Hier nam Napoli echter geen genoegen mee, waardoor Younes zich alsnog moet melden bij de nummer twee van het afgelopen Serie A-seizoen.
Voorzitter Aurelio De Laurentiis en de nieuwe trainer Carlo Ancelotti beseffen volgens de Italiaanse sportkrant dat het geen zin heeft Younes aan zijn contract te houden als hij geen zin heeft om bij Napoli te voetballen. Ancelotti wil in gesprek met Younes en wil hem nog aan het werk zien op de training alvorens men een definitief besluit neemt over de toekomst van de aanvaller.
Het contract van Younes bij Napoli gaat per 1 juli in en zaakwaarnemer Nicola Innocentin liet eerder tegenover Calciomercato weten dat de toekomst van zijn cliënt in het Stadio San Paolo ligt. Onder meer VfL Wolfsburg, Werder Bremen, Borussia Mönchengladbach, Benfica, Genoa en Fiorentina werden in het recente verleden gelinkt met Younes.
20 miljoen vragen? Gaan ze nooit krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom niet, ze hebben toch gewoon gelijk, hij spoort niet
je moet ergens beginnen maar dat ze het contract niet verscheuren vind ik heel normaalquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
20 miljoen vragen? Gaan ze nooit krijgen.
Mooie samenvattingquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb gisteren genoten van heel die schertsvertoning van Edwin van der Sar...
Wat een fukking TONEELSTUKJE...
3e OPINION?????
Laat me niet lachen bij de eerste opinion had iedere idioot je al kunnen vertellen dat er grote ernstige fouten waren gemaakt omdat de hulpmiddelen niet op tijd gebruikt waren, daar waren van dag 1 al diverse meningen over gegeven door top cardiologen in het veld...
Nu de familie ineens naar de knvb stapt wisten dat ze bij ajax ook dat het genoeg was met hun achterlijke spelletjes en dat ze met de waarheid naar buiten moesten treden....Ze hadden gewoon gehoopt dat de familie het maar zou laten zitten.
Het was gewoon 1 grote fukking toneelstukje van ajax en van der sar het afgelopen jaar...
Je bent zelf een fukking toneelstukje Klaas.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb gisteren genoten van heel die schertsvertoning van Edwin van der Sar...
Wat een fukking TONEELSTUKJE...
3e OPINION?????
Laat me niet lachen bij de eerste opinion had iedere idioot je al kunnen vertellen dat er grote ernstige fouten waren gemaakt omdat de hulpmiddelen niet op tijd gebruikt waren, daar waren van dag 1 al diverse meningen over gegeven door top cardiologen in het veld...
Nu de familie ineens naar de knvb stapt wisten dat ze bij ajax ook dat het genoeg was met hun achterlijke spelletjes en dat ze met de waarheid naar buiten moesten treden....Ze hadden gewoon gehoopt dat de familie het maar zou laten zitten.
Het was gewoon 1 grote fukking toneelstukje van ajax en van der sar het afgelopen jaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Ik ben van Harvard dus je moet gewoon je bek houwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:16 schreef StarGazer het volgende:
Gelukkig hebben we allemaal experts hier blijkbaar.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben van Harvard dus je moet gewoon je bek houwen.
Heil klaasquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je Harvard correct weet te spellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 26-06-2018 om 15:14:43Ajax speelde zojuist een oefenwedstrijd tegen Preussen Münster. De club uit de Derde Bundesliga versloeg de Amsterdammers met 3-1, na een 1-1 ruststand. Doelpuntenmaker voor Ajax: Rasmus Kristensen. #Ajax https://t.co/L4XOqC69ZV reageer retweet
lijkt me ook geen pretje hem nu te zijn, behalve de bedreigingen die hij waarschijnlijk krijgt is het natuurlijk pijnlijk dat hij hier gefaald heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:17 schreef mokkiemok het volgende:
clubarts op nonactief
"heeft vrijaf gekregen"
#TenHagoutquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:19 schreef Ascorbinezuur het volgende:
3 -1 verloren van Preussen Münstertwitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 26-06-2018 om 15:14:43Ajax speelde zojuist een oefenwedstrijd tegen Preussen Münster. De club uit de Derde Bundesliga versloeg de Amsterdammers met 3-1, na een 1-1 ruststand. Doelpuntenmaker voor Ajax: Rasmus Kristensen. #Ajax https://t.co/L4XOqC69ZV reageer retweet
Gelukkig gaat het al een stuk beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:19 schreef Ascorbinezuur het volgende:
3 -1 verloren van Preussen Münstertwitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 26-06-2018 om 15:14:43Ajax speelde zojuist een oefenwedstrijd tegen Preussen Münster. De club uit de Derde Bundesliga versloeg de Amsterdammers met 3-1, na een 1-1 ruststand. Doelpuntenmaker voor Ajax: Rasmus Kristensen. #Ajax https://t.co/L4XOqC69ZV reageer retweet
Toen stond er geen drol aan het roer.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voorafgaand aan het seizoen waarop we de EL finale haalde konden we niet winnen van AFC
Ten Hag is echt geen verkeerde trainer joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toen stond er geen drol aan het roer.
En kwalificeerde we ons niet voor de Champions League...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voorafgaand aan het seizoen waarop we de EL finale haalde konden we niet winnen van AFC
Ik snap sowieso niet waarom hij zelf niet opstapt of dat ajax hem op non actief stelf of ontslaat...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook geen pretje hem nu te zijn, behalve de bedreigingen die hij waarschijnlijk krijgt is het natuurlijk pijnlijk dat hij hier gefaald heeft
We gaan geen kampioen worden met hem als trainer.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag is echt geen verkeerde trainer joh.
Dat hoopt iedereen maar het gaat er nu om dat de fitheid in orde komt en de tactiek(en) er goed worden in geslepen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:36 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
En kwalificeerde we ons niet voor de Champions League...
Oefen wedstrijd (na 1 week trainen) zullen niet zo veel zeggen. Maar hoop dat we wel wat europees kunnen genieten dit jaar.
Ik denk dat Ajax aankomend seizoen redelijk eenvoudig kampioen wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
We gaan geen kampioen worden met hem als trainer.
https://twitter.com/FreekJansenVI/status/1011599785227321345quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen maar het gaat er nu om dat de fitheid in orde komt en de tactiek(en) er goed worden in geslepen.
En veel spelers uit het basisteam zijn er nog niet eens bij
Dat tweede team met non-voetballers De Wit en Ekkelenkamp op het middenveld vind ik het niet zo gek dat er is verloren.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://twitter.com/FreekJansenVI/status/1011599785227321345
Het stond dus 1-1 bij rust. Interessant eerste elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |