Welneequote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:39 schreef Loekie1 het volgende:
Het was duidelijk de bedoeling om de auto in het gebouw te krijgen en dan was het hele gebouw wel verloren geweest.
als het een suikerpatient is wel ja. Maar anders gewoon een incidentquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:28 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af als iemand doelbewust jou huis in rijd met een auto en deze dan direct in de brand steekt op deze wijze hoe jij zo iets noemt ?
Laat maar trolquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
als het een suikerpatient is wel ja. Maar anders gewoon een incident
Ik ken het gebouw en de beveiliging is sinds de jaren 70 al een dingetjequote:
Eens, ik vond het ook allemaal nogal kneuzig overkomen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:48 schreef RobjeGeus het volgende:
Niet eens de auto naar binnen kunnen rijden..prutser
Het zijn ook geen gewone ramenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, ik vond het ook allemaal nogal kneuzig overkomen ja
Ik denk dat een bestelbusje niet erg stoer is voor zo'n motormuis.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:36 schreef Copycat het volgende:
Ik zet mijn geld op Satudinges, die motorclub.
Het zijn geen gewone ramen zeg ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die ramen doen niet heel veel, meer de constructie erachter.
okquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De constructie erachter stopt de auto, niet die ramen zeg ik je.
Ik heb inmiddels obv het voorpagina-artikel van Maarten van Dun en Paul Vugts in de papieren versie van Het Parool mijn geld stilletjes verschoven naar Marokkaanse criminelen rondom de voortvluchtigeTaghi en Razzouki.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik denk dat een bestelbusje niet erg stoer is voor zo'n motormuis.
Dat joch heeft zo'n capuchon, dus ook niet "des Satudarah's"
En hij lijkt me veel te tenger en te mager (met name de buik).
Voor een serieuze hersenschudding hoeft hij niet bang te zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:25 schreef Loekie1 het volgende:
Bij zo'n botsing zou je denken dat de bestuurder zelf ook risico loopt.
Whut?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:55 schreef Loekie1 het volgende:
Naast Charlie Hebdo is zoiets nog niet eerder gebeurd in Europa. We staan weer mooi te kijk.
Enquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:48 schreef Ringo het volgende:
Ik heb niks tegen de Telegraaf. Sommige van mijn beste vrienden lezen de Telegraaf. Ik schijn zelfs Telegraaflezers in mijn familie te hebben. Maar ik vind wel dat zo’n krant een privéaangelegenheid is. Dus niet iets voor de publieke ruimte.
Om een bepaalde mening die ze niet aanstaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Veel reacties hier doen me denken aan toen uitkwam dat de AIVD telegraafjournalisten had afgeluisterd. Dat was een nog veel ernstiger aanslag op de democratie en ook toen kon het veel user hier het niets schelen omdat het de telegraaf was.
Je medicijnen vergeten in te nemen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 06:11 schreef lao_tse het volgende:
De Telegraaf is een criminele en terroristische organisatie die als doel heeft het van binnen uit vernietigen van de Nederlandse samenleving op elke wijze die maar mogelijk is.
Het ophitsen van groepen mensen tegen elkaar kan uitlopen op een burgeroorlog met doden en gewonden tot gevolg hebben en dat doet de Telegraaf dus dagelijks.
De Telegraaf was tevens de enige krant die tijdens de nazi-bezetting mocht blijven bestaan, dat alleen al geeft stof tot nadenken.
De Telegraaf heeft levens van mensen verwoest, mensen aangezet tot zelfmoord. Hun abjecte wijze van berichtgeving heeft onze hele samenleving verruwd en onmenselijk gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |