Het irriteert me dat de F nergens voor staat.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja.
Nourigarpjes worden niet gewaardeerd in LEF.
Verrassingsgenotquote:Op maandag 25 juni 2018 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onderste helft is ook niet leuk hoor met Kroatie en Mexico
Argentinië Nigeria?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:59 schreef dvdfreak het volgende:
heerlijk kan niet wachten tot morgenavond
Waarom zou ik mad zijn?quote:Op maandag 25 juni 2018 22:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een topavond. Beste van het WK. Iedereen mad
Portoegalquote:Op maandag 25 juni 2018 21:59 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Wie komt nu in het waarschijnlijk DUI/BRA schema ?
Op zich is dit ook wel lekker voor de Duitsers/Brazilianen lijkt me? Of de Zwitsers natuurlijkquote:
Eens. Met kwalitatief mindere teams beide gevochten als leeuwen. Spanje en Portugal moeten de ogen uit hun kop schamen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
respect man
marokko en iran hadden verdiend om door te gaan
Het hele subforum staat nergens voor.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het irriteert me dat de F nergens voor staat.
Uruguay - Portugalquote:
Jij hebt hem zwaar geknepen voor Uruguay, niet?quote:Op maandag 25 juni 2018 22:01 schreef Masterminded het volgende:
De Spanje-bandwagon komt qua spel zwaar gehavend uit de strijd en toch groepswinst.
Hij mag tegen Suarez, Cavani en Godin. Mag hij daar weer de frustie gaan uithangen.quote:
Ontzettend veel... niet te volgen als je ff 15 minuten gemist hebt...quote:
Busquets moet niet zoveel naar voren staan, beetje hangen en backs eroverheen. Nu worden ze ook overlopen. Pique steekt ook niet in zijn beste vorm, al een paar maanden niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:01 schreef Masterminded het volgende:
De Spanje-bandwagon komt qua spel zwaar gehavend uit de strijd en toch groepswinst.
Dat riep ik eerder al, dat wordt schopgenotquote:Op maandag 25 juni 2018 22:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Uruguay - Portugal
Frankrijk - NIG/ARG
BRA/SER/ZWI - Duitsland
BEL/ENG - COL/SEN
Benieuwd hoe BEL-ENG gaat verlopen als dat op fairplay uitkomt. Iedereen elkaar kapotschoppen om in het deel met Spanje te belanden. Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |