Als ze schitteren in de play-offs dan is de groepsfase vergeten.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Portugal en Spanje moeten zich schamen in deze poule, maar ik vraag me af of ze dat gaan doen.
echt helemaal niks neequote:Op maandag 25 juni 2018 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Portugal en Spanje moeten zich schamen in deze poule, maar ik vraag me af of ze dat gaan doen.
Ik had daar niet weer Portugal gewild. Denk dat ze eruit gaan tegen Kroatië in deze vorm.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi Spanje naar de onderkant van het schema
Dan ben jij ook gevaarlijk bezig.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja.
Nourigarpjes worden niet gewaardeerd in LEF.
Maar op papier wel een veel makkelijkere route dan de Portugezen. Benieuwd of er nog ploegen kunnen verrassen tegen de Spanjaarden.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten nog wel tegen Kroatië, dat vind ik voor Spanje geen fijne opponent.
Portugal in dat deel had om te janken geweest.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had daar niet weer Portugal gewild. Denk dat ze eruit gaan tegen Kroatië in deze vorm.
Boeiend. Vroeg of laat gaat Spanje of Portugal toch tegen een groot land.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dan had Portugal weer lekker naar de finale getourdquote:Op maandag 25 juni 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Portugal in dat deel had om te janken geweest.
Leuk WK wel tot nu toe.quote:
België/Engeland misschien?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:58 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar op papier wel een veel makkelijkere route dan de Portugezen. Benieuwd of er nog ploegen kunnen verrassen tegen de Spanjaarden.
Eensquote:Op maandag 25 juni 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Portugal in dat deel had om te janken geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |