Gerrit had alle kans om zich te laten zien dat hij een goede leider is.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Gerrit is toch echt helemaal zelf begonnen
met trachten ut volk naar elkaar uit te spelen
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit had alle kans om zich te laten zien dat hij een goede leider is.
Daar was niet voor nodig om twee kampen te creëren waar hij de afgelopen dagen mee bezig was.
Nu is hij verder af van zijn doel dan ooit tevoren.
Over de tafel getrokken.. Mike welquote:Op maandag 25 juni 2018 20:53 schreef Bumfuzzle het volgende:
Sanne zou hem buiten utopia geslagen hebben.![]()
Mike: jij denkt dat jij de enige bent, die dit hep.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jess ligt ze te janken, Mike maakt grapjes, jemig wat doeniknhier. Dat zon mongool zegt dat ik arrogantie vertoon
zijn zusje hequote:Op maandag 25 juni 2018 21:02 schreef Jian het volgende:
Staat die Mike die trut te troosten als ware het een klein kleutertje, tjeezus
lieff van Mikequote:Op maandag 25 juni 2018 21:02 schreef Jian het volgende:
Staat die Mike die trut te troosten als ware het een klein kleutertje, tjeezus
Whatever makes you tick ...quote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lieff van Mike
kleine zussie troosten
Hij klinkt ook niet krachtig nu,quote:Op maandag 25 juni 2018 21:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een achterbaks mannetje die Gerrit.
De glibberige kontendraaier uit Grun.
Probeert zich nu uit de situatie te lullen.
leiding over de mierenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:04 schreef Tengano het volgende:
Nee joh, Gerrit wil helemaal niet de leiding hebben joh
Mike is echt een goede gozer, trekt Jessie er voor de zoveelste keer doorheen. Maar hij doet het graag hoor, goude gozer.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:06 schreef Jian het volgende:
En Ome Mike is zo leuk dat Jessie helemaal ligt te kirren in haar hangmatje .....
'Je kwetsbaar opstellen'quote:Op maandag 25 juni 2018 21:08 schreef Tengano het volgende:
Mensen die het zo belangrijk vinden hun gevoel te uiten
Ik begrijp vooral niet waarom hij zoveel tijd aan die twee grieten besteedt. Onzekerheid over de situatie of hij mag gewoon graag kletsen ...quote:Op maandag 25 juni 2018 21:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een achterbaks mannetje die Gerrit.
De glibberige kontendraaier uit Grun.
Probeert zich nu uit de situatie te lullen.
En iedere paar minuten: I am the King. En Jessie: And I'm the queenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:06 schreef Jian het volgende:
En Ome Mike is zo leuk dat Jessie helemaal ligt te kirren in haar hangmatje .....
Goede gozer, he? Die wil je echt als vriend.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:09 schreef chufi het volgende:
Zo Mike ventileert ff lekker ... Hij is de King en snijdt zo bij de anderen de hangmat kapot en ze kunnen niet in de tent want ze hebben geen matras en hij is hetr contact met de kringloop.. En als er toch matrassen komen steekt ie ze persoonlijk in de brand...
Om vervolgens je zin door te kunnen drijvenquote:
Ik heb een plekje voor je vrijgehouden in mijn anti-Mike team.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Goede gozer, he? Die wil je echt als vriend.
Hij gedraagt zich steeds asocialer...quote:Op maandag 25 juni 2018 21:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dicht bij jezelf blijvenquote:
Hij kwam al met een air binnen, hoogmoed komt voor de valquote:Op maandag 25 juni 2018 21:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Herhaling van U1: zodra iemand op de finance zit, stijgt het hem naar het hoofd.
Macht corrumpeert altijd.
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
man man manquote:Op maandag 25 juni 2018 21:14 schreef Yaksa het volgende:
Maar Gerrit heeft dus he complete budtget voor aankleding van de rommelmarkt besteed aan een paar wilgentenen matten zonder overleg met de organisator van rommelmarkt (zijnde Jessie).
En Jessie heeft nu geen geld meer om de rommelmarkt leuk aan te kleden.
Heel begrijpelijk dat Jessie pissed off is.
Comfort foodquote:Op maandag 25 juni 2018 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die kreupele zou toch gaan slapen?
Ze moest er weer uit van Mike, want het was nog maar fucking negen uurquote:Op maandag 25 juni 2018 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die kreupele zou toch gaan slapen?
23 euro per stuk.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
man man man
l
3 maten a 10,- p stuk
voor dat Palma beach ding
lkkr ingelezen Aggetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb een plekje voor je vrijgehouden in mijn anti-Mike team.
Er was een budget voor de aankleding en daar gaat het niet vanaf.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:14 schreef Yaksa het volgende:
Maar Gerrit heeft dus het complete budget voor aankleding van de rommelmarkt besteed aan een paar wilgentenen matten zonder overleg met de organisator van rommelmarkt (zijnde Jessie).
En Jessie heeft nu geen geld meer om de rommelmarkt leuk aan te kleden.
Heel begrijpelijk dat Jessie pissed off is.
Nu weer ja.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:21 schreef Charmian het volgende:
soms moet je ook weten wanneer je moet stoppen met een gesprek gerrit
Ik val er bijna bij in slaap.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:21 schreef Charmian het volgende:
soms moet je ook weten wanneer je moet stoppen met een gesprek gerrit
ze vertelt net van wie ze het heeftquote:
Tja, je bent natuurlijk nooit verplicht om je voorbeelden te volgen of te blijven volgenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:26 schreef Tengano het volgende:
Sanne, gaat zichzelf zijn zegt ze.
Tering, daar ben je lekker mee
Wie was het dan tot nu toe de paus?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:26 schreef Tengano het volgende:
Enige kunst is al die shit bij haar laten.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heel erg.Het maakt haar niets uit, het gaat heus wel weer gebeuren. Ze gaat niet veranderen.
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even een korter stukje van de andere stream ......![]()
[ afbeelding ]
Luister !!
x6mrjgw
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Yaksa het volgende:
En ook tussen Sanne en Gerrit geen kussie knuf na afloop van het gesprek.
Dit zegt veel.
Lijkt de twilight zone welquote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:
Sanne loopt zingend weg: ik maak je kapot kapot kapot. x3.
Ze wordt steeds enger.
Dat gaat Christel oplossen hequote:Op maandag 25 juni 2018 21:26 schreef Tengano het volgende:
Niks van gezien, maar misschien in een onbewaakt moment gemist.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Gerrit gaf een kus en een knuffel.
Dom en onafgestemd.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Gerrit gaf een kus en een knuffel.
Klopt dat zei ze ja.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat gaat Christel oplossen he![]()
Die zei daarstraks tegen Hiske dat ze nog in gesprek gaat met Sanne en haar moeder aan zal halen. Christel vindt dat intussen nodig (geen idee wat ze er mee bedoelde overigens)
die heb je dan duidelijk gemistquote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Yaksa het volgende:
En ook tussen Sanne en Gerrit geen kussie knuf na afloop van het gesprek.
Dit zegt veel.
Hoepel toch op man.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Niks van gezien, maar misschien in een onbewaakt moment gemist.
Jij zegt het......quote:Op maandag 25 juni 2018 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je dat duidelijk gemist hebt, kan je daar duidelijk niet over oordelen
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:
Sanne loopt zingend weg: ik maak je kapot kapot kapot. x3.
Ze wordt steeds enger.
Huh, gaat Christel een oudergesprek voeren met de mams van Sanne?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat gaat Christel oplossen he![]()
Die zei daarstraks tegen Hiske dat ze nog in gesprek gaat met Sanne en haar moeder aan zal halen. Christel vindt dat intussen nodig (geen idee wat ze er mee bedoelde overigens)
Maar er broeide al wel iets.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]Godsamme
That escalated quickly.
Ik ben een paar uurtjes weggeweest en toen ik wegging was er nog geen vuiltje aan de lucht
Mams van Sanne is denk ik geen haar beter.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Prulke het volgende:
[..]
Huh, gaat Christel een oudergesprek voeren met de mams van Sanne?
lezenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Prulke het volgende:
[..]
Huh, gaat Christel een oudergesprek voeren met de mams van Sanne?
Ze loopt weg en zingt "Ik maak je kapot". Dan is die knuffel zeker gemeend?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Kan nog best leuk worden (naja, het was eigenlijk al best leuk vanavond) zeker als de febo er gewoon morgen in 1 keer 5 nieuwe in pleurtquote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]Godsamme
That escalated quickly.
Ik ben een paar uurtjes weggeweest en toen ik wegging was er nog geen vuiltje aan de lucht
Zoals Sanne dat schets niet nee.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Mams van Sanne is denk ik geen haar beter.
Ja hij stond wat te bakkeleien met Mike en de meiden zaten het wat op een afstandje in te schattenquote:
TL-buis op batterijen toch.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Bumfuzzle het volgende:
Er hang nu echt licht in die overkapping volgens mij..
Ik vind het eigenlijk supervreemd dat Hiske en Christel zich totaal afzijdig houden van dit alles.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Tengano het volgende:
Hiske the heks gaat weer over op de metacommunicatie en probeert op die manier weer de lead te pakken
Sanne gaf net al aan dat haar moeder een met haar zeer vergelijkbare persoonlijkheid heeft. (In iets andere bewoordingen)quote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Mams van Sanne is denk ik geen haar beter.
Zo zag het er wel uit..quote:
We hebben het hier over een leeghoofd als Sanne hè.. Die heeft dat liedje gewoon in haar hoofd.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze loopt weg en zingt "Ik maak je kapot". Dan is die knuffel zeker gemeend?
De laatste avonden brandt daar in het pikkedonker gewoon licht.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:34 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zo zag het er wel uit..
Maar volgens soury was het "de zon".
Oh, nog nooit gezien. Zo laat kijk ik niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De laatste avonden brand daar in het pikkedonker gewoon licht.
Dat LED paneel hangt er al een aantal dagen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:34 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zo zag het er wel uit..
Maar volgens soury was het "de zon".
Eerst even vaststellen dat ze elkaar een goeie pik vindenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:36 schreef Zeyina het volgende:
Mike en Gerrit gaan nu in gesprek.
Mike wilt wel praten maar heeft niks op zijn hart zegt hij
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo, die kan van Gerrit zijn bucketlist, de eerste, echt grote ruzie veroorzaakt ....
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:36 schreef Prulke het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkzag een woord over het hoofd. Vond het al bijzonder
En je pleurt maar op etc.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een uur geleden wilde Mike nog van de finance afschoppen ....
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
Wat stond er nou bij Mike ..YumYumpap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gher![]()
Er is echt iets vreemds met die blikquote:
Kamperkop.quote:
Goh, gaat hij eindelijk iets van werk doen?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Idee van Mike: twee uur werken, twee uur praten, twee uur werken, twee uur praten ....
Ik weet het nu zeker, Mike lult maar wat .....![]()
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:46 schreef Tengano het volgende:
Mensen zoals Mike die zeggen dat ze open en eerlijk zijn
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:47 schreef Tengano het volgende:
Als ik in de ogen van Mike kijk, zie ik een grote leugenaar.
Sorry, maar ik kan er niks anders van maken.
Met zo'n lachje erbij.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keihard staan liegen dat hij niet boos was op Gerrit, over het groepje vanmiddag, maar dat hij er om moest lachen
Vies mannetje is het met zogenaamd alles voor de groep overhebben want hij doet het niet voor hem zelf...........maar ohwee als hij alleen al vermoed dat iemand zijn eigen gang gaat springt hij er meteen bovenop en anders maakt hij diegene wel zwart bij de rest van de groep.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En iedere paar minuten: I am the King. En Jessie: And I'm the queen
Mike zou het zo leuk vinden als zijn oudste broer kwam, want die zou ze allemaal zo klein maken
En Mike zelf lijkt het leuk om alle hangmatten in te snijden in het midden en als ze dan gaan liggen, bammmm. En dikke lol, want ze kunnen niet in de tent leggen
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike heeft de grote bek van Ivan, zijn motivatie / coaching van Victoria, het naast zijn schoenen
lopen van Jessie en de ongelovelijke bullshit die uit zijn bek komt van Rob Twee ......
Heb het meteen gezegd die ogen staan me niet aan....geen glinstering... valse ogen....quote:Op maandag 25 juni 2018 21:47 schreef Tengano het volgende:
Als ik in de ogen van Mike kijk, zie ik een grote leugenaar.
Sorry, maar ik kan er niks anders van maken.
Waar hebben ze die nou weer gevondenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike heeft de grote bek van Ivan, zijn motivatie / coaching van Victoria, het naast zijn schoenen
lopen van Jessie en de ongelovelijke bullshit die uit zijn bek komt van Rob Twee ......
Categorietje engnek, toedeledokie!quote:Op maandag 25 juni 2018 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het meteen gezegd die ogen staan me niet aan....geen glinstering... valse ogen....
Van Hiske had ik wel een meer bemiddelende rol verwacht. Maar ja, de fout zat ook bij haar als onderdeel van de finance. Die loopt 'm nu te drukken. Houdt het hoofd onder het maaiveld, lekker veilig.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk supervreemd dat Hiske en Christel zich totaal afzijdig houden van dit alles.
Die zouden daar een rol in het geheel kunnen spelen, maar staan het gewoon vanaf een afstand te bekijken en er samen over te klessebessen
Ik vind hem ook lege ogen hebben.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het meteen gezegd die ogen staan me niet aan....geen glinstering... valse ogen....
Crematie.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:51 schreef Prulke het volgende:
Hebben ze het al uitgeknuffeld?
Zit bij Jessie en Hitske aan de keukentafel, over de begrafenis
Die heeft wat anders aan d'r kop, gaat vrijdag naar de crematie van d'r opa.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Van Hiske had ik wel een meer bemiddelende rol verwacht. Maar ja, de fout zat ook bij haar als onderdeel van de finance. Die loopt 'm nu te drukken. Houdt het hoofd onder het maaiveld, lekker veilig.
Daar begonnen ze het gesprek zo ongeveer mee.........voor wie het gemist heeft.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:51 schreef Prulke het volgende:
Hebben ze het al uitgeknuffeld?
Zit bij Jessie en Hitske aan de keukentafel, over de begrafenis
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:53 schreef Tengano het volgende:
En toch zijn er hier mensen die Mike wel lief vinden
jah,..quote:Op maandag 25 juni 2018 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Toch jammer dat de stem er niet meer is..."Niet door elkaar heen praten aub"
Hij was niet boos joh, hij moest erom lachen.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:54 schreef Poesjuh het volgende:
Goede avond!! Stream stond aan op de achtergrond maar net ff bijgelezen, thanx weer!!
Mike slappe hap sorry maar hij was woest..en nu slijmt hij bij Gekke Gerrit pffff
Ja HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 25 juni 2018 21:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij was niet boos joh, hij moest erom lachen.
Ik vind het hem niet zo vervelend denk ik als de meesten, het stoort mij vooral dat hij zo gigantisch naast zijn schoenen loopt. Beetje bescheidenheid zou hem sieren en wat meer sympathiek maken.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:53 schreef Tengano het volgende:
En toch zijn er hier mensen die Mike wel lief vinden
Geloof jij het?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij was zeker woest.....omdat Gerrit hem kon pakken dat er weer eens wat bestelt was zonder het te melden.......quote:Op maandag 25 juni 2018 21:54 schreef Poesjuh het volgende:
Goede avond!! Stream stond aan op de achtergrond maar net ff bijgelezen, thanx weer!!
Mike slappe hap sorry maar hij was woest..en nu slijmt hij bij Gekke Gerrit pffff
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
De hele vergadering van vanavond
[ afbeelding ]
Heftige ruzie tijdens vergadering - 25 juni 2018
x6mriyv
Maar dat gaat niet zo goed samen met dat valse karakter van hemquote:Op maandag 25 juni 2018 21:55 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik vind het hem niet zo vervelend denk ik als de meesten, het stoort mij vooral dat hij zo gigantisch naast zijn schoenen loopt. Beetje bescheidenheid zou hem sieren en wat meer sympathiek maken.
Notquote:Op maandag 25 juni 2018 21:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:55 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik vind het hem niet zo vervelend denk ik als de meesten, het stoort mij vooral dat hij zo gigantisch naast zijn schoenen loopt. Beetje bescheidenheid zou hem sieren en wat meer sympathiek maken.
Dat jong is gewoon nep, als hij bescheiden zou doen is het nog steeds nepquote:
Jullie willen gewoon zijn billen sien.quote:
Twin Broer van Mikequote:Op maandag 25 juni 2018 21:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet zo goed samen met dat valse karakter van hem
Jeffry?quote:Op maandag 25 juni 2018 22:02 schreef Tengano het volgende:
Gelukkig zit er in ieder geval 1 iemand in die echt is
Twee wel denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:02 schreef Tengano het volgende:
Mijn vriendje Jeffry.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:02 schreef Tengano het volgende:
Jeffryquote:Op maandag 25 juni 2018 22:02 schreef Tengano het volgende:
In ieder geval Adriaan, dat is iemand die ook geen spelletjes speeltquote:
Duidelijke texstquote:Op maandag 25 juni 2018 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik maak je kapot, ik maak je kapohot, ik maak je kaphotquote:Op maandag 25 juni 2018 22:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
rls 2018
CV Tip
scheit maar in de vetput
Grote bek van Ivan, je bedoelt de grote bek van Johan. Zie ik veel in terug. Ivan had meestal gelijk, Mike lult maar wat en speelt de intelligente meneer die weet hoe alles werkt, maar denkt vooral de inspirator te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ja die vind ik ook wel leuk daar. Blijft inderdaad zichzelf.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
In ieder geval Adriaan, dat is iemand die ook geen spelletjes speelt
En durft ook de confrontatie aan te gaan,quote:Op maandag 25 juni 2018 22:08 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel leuk daar. Blijft inderdaad zichzelf.
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik maak je kapot, ik maak je kapohot, ik maak je kaphot![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ergste vind ik nog dat hij het mensen inpalmen, op de manier waarop hij het doet, iets geweldigs.
Zie hem nu ook weer zitten met Hiske,en maar slijmen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
mot gewoon naar huisquote:Op maandag 25 juni 2018 22:12 schreef Hagenesie het volgende:
John ziet er slecht uit, is volgens mij veel afgevallen.
Dan mot sjon ns nie zo zeuren heel dn dagquote:Op maandag 25 juni 2018 22:12 schreef Hagenesie het volgende:
Stelletje mongolen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik maak je kapot, ik maak je kapohot, ik maak je kaphot![]()
![]()
Hij is daar wellicht een beetje te 'onnozel' voor of.... hij maakt daar eigenlijk gebruik van.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
En durft ook de confrontatie aan te gaan,
zonder dat ie dan zichzelf inhoudt of te voorzichtig wil zijn
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mot gewoon naar huis
idioterie allemaal
wake up, leuk bedankt
klik
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dan mot sjon ns nie zo zeuren heel dn dag
Dat dacht ik ook. Zag even terug een cap van hem.... zag er gewoon eng uit.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:12 schreef Hagenesie het volgende:
Beste fragment van Uto2 tot nu toequote:
Hij is absoluut niet onnozelquote:Op maandag 25 juni 2018 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is daar wellicht een beetje te 'onnozel' voor of.... hij maakt daar eigenlijk gebruik van.
Laat ze maar denken dat ik de dorpsgek bent.![]()
Hij is niet gekunsteld en dat mag ik wel.
Zet er een eng deuntje onder en we hebben het begin van een horrorfilmquote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De zingende heks, wat een wijf .........![]()
[ afbeelding ]
Ik maak je kapot - 25 juni 2018.
x6mrm1u
Die weet ook niet wat ze wilt en is een aardige verrader. Een vrouw bij wie je niet je ogen dicht moet doen als je daar ruzie mee hebt. Zo loopt ze je te knuffelen en een uur later legt ze je nek publiekelijk op het hakblok.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De zingende heks, wat een wijf .........![]()
[ afbeelding ]
Ik maak je kapot - 25 juni 2018.
x6mrm1u
In nog geen 4 weken utopia 10 jaar ouder geworden.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Zag even terug een cap van hem.... zag er gewoon eng uit.
Claming Plastic Utoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sneu, hij ziet er moe uit ook.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:17 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
In nog geen 4 weken utopia 10 jaar ouder geworden.
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die weet ook niet wat ze wilt en is een aardige verrader. Een vrouw bij wie je niet je ogen dicht moet doen als je daar ruzie mee hebt. Zo loopt ze je te knuffelen en een uur later legt ze je nek publiekelijk op het hakblok.
Hij moet gewoon meer rust nemen. Gewoon eens lekker in zijn hangmat kruipen net zoals de rest doet. Die man werkt zich te pletter daar voor die lapzwansenquote:
Dat is ook een exemplaar hoor. Die moet je ook niet verder vertrouwen dan dat je hem kunt zien en horen. Smiecht. Geen wonder dat Mike liever met hem wil bonden.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die weet ook niet wat ze wilt en is een aardige verrader. Een vrouw bij wie je niet je ogen dicht moet doen als je daar ruzie mee hebt. Zo loopt ze je te knuffelen en een uur later legt ze je nek publiekelijk op het hakblok.
Die van die kreupele dan.Die is nog erger.quote:
Echt. Ben benieuwd wat zijn vrouw en kinderen voelen als ze hem zo zien.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:17 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
In nog geen 4 weken utopia 10 jaar ouder geworden.
Idd keep your enemies close(r)quote:Op maandag 25 juni 2018 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is ook een exemplaar hoor. Die moet je ook niet verder vertrouwen dan dat je hem kunt zien en horen. Smiecht. Geen wonder dat Mike liever met hem wil bonden.
Ja vreselijk. Die staan op mijn lijstje samen onderaanquote:Op maandag 25 juni 2018 22:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die van die kreupele dan.Die is nog erger.
Die vind ik nog erger, want die speelt de reële madame, maar ondertussen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die van die kreupele dan.Die is nog erger.
Ja moet John zeggen die snurkt zelf net zo hardquote:Op maandag 25 juni 2018 22:19 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Komt omdat Gerrit snurkt.Slecht geslapen
Mee eens, hij kan niks uit handen geven. Zelfs op de zondag rustdag is hij in de weer en verbaasd dat anderen dat niet doen. Dan raakt je batterij wel een keer leeg. Zeker met al dat gedoe er omheen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet gewoon meer rust nemen. Gewoon eens lekker in zijn hangmat kruipen net zoals de rest doet. Die man werkt zich te pletter daar voor die lapzwansen
Dan moet John zorgen dat hij eerder slaapt zodat Gerrit wakker ligt van zijn gesnurkquote:Op maandag 25 juni 2018 22:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat komt door \gerrit, die snurkt.
Hij is al een tijdje zo bezig met Sanne en ze accepteert het.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:19 schreef Prulke het volgende:
[..]die knuffel van Gerrit er ook bij, kus op hoofd. Awkward. Ze laat het toe maar je ziet de radertjes draaien.
Klopt, hij wil zichzelf te veel bewijzen. Hij heeft allang laten zien dat hij een harde werker is. Meer rust doet daar niets aan af.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:21 schreef Prulke het volgende:
[..]
Mee eens, hij kan niks uit handen geven. Zelfs op de zondag rustdag is hij in de weer en verbaasd dat anderen dat niet doen. Dan raakt je batterij wel een keer leeg. Zeker met al dat gedoe er omheen.
Ik zou zeggen, Jessie weer terug naar haar matras en Gerrit met haar slaapzak gezellig bij Mike. Maar, dat doet Jessie natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet John zorgen dat hij eerder slaapt zodat Gerrit wakker ligt van zijn gesnurk
Nou nou nouquote:Op maandag 25 juni 2018 22:22 schreef witste het volgende:
John kan toch ook apart tussen zes plankjes gaan liggen?
Klopt maar john wordt vaak wakker vd kou en moet dan plassen...quote:Op maandag 25 juni 2018 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet John zorgen dat hij eerder slaapt zodat Gerrit wakker ligt van zijn gesnurk
Dat zou ook een oplossing zijn. Maar dat ruilen was een idee van Gerritquote:Op maandag 25 juni 2018 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, Jessie weer terug naar haar matras en Gerrit met haar slaapzak gezellig bij Mike. Maar, dat doet Jessie natuurlijk niet.
Echt? Oh bij mij bij lange na niet. Onderaan met stip Sanne en daarboven bungelen Hiske en Gerrit. Brandon mag blijven voor de telefoongesprekkenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die vind ik nog erger, want die speelt de reële madame, maar ondertussen.
Ik vind het zieligquote:Op maandag 25 juni 2018 22:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt maar john wordt vaak wakker vd kou en moet dan plassen...
Jeetje dat zeg je toch niet?!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:22 schreef witste het volgende:
John kan toch ook apart tussen zes plankjes gaan liggen?
Zij heeft te veel naar Romy gekeken. Ze zat vandaag hoog in d’r emotiequote:Op maandag 25 juni 2018 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die vind ik nog erger, want die speelt de reële madame, maar ondertussen.
Dat laatste is al geweest.Vond ze niet echt leuk.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:22 schreef Poesjuh het volgende:
Ik hoop dat op de rommelmarkt iemand Sanne weer aanspreekt op haar gedrag en bewoordingen over afmaken. En haar eraan herrinnert dat ze 2 wkn gekeden gedoopt is
Vanmiddag zei ze dat 'de ontsteking' minder was door de medicijnen. Maar ze voelde nog wel haar gescheurde enkelbandenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk Ik maak je kapot nog even terug, ze heeft geen last meer van haar enkels ....
John zijn prostaat speelt op?quote:
Lolquote:Op maandag 25 juni 2018 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze dat 'de ontsteking' minder was door de medicijnen. Maar ze voelde nog wel haar gescheurde enkelbanden
Ze hebben dezelfde psycholoog als in Uto 1 geloof ik. Sanne zegt de laatste dagen ook steeds heel politiek correct: mijn gevoel is, ik voellllquote:Op maandag 25 juni 2018 22:24 schreef jasoe het volgende:
[..]
Zij heeft te veel naar Romy gekeken. Ze zat vandaag hoog in d’r emotie
Ja, die voel je, vrij pijnlijk .....quote:Op maandag 25 juni 2018 22:25 schreef mazaru het volgende:
Vanmiddag zei ze dat 'de ontsteking' minder was door de medicijnen.
Maar ze voelde nog wel haar gescheurde enkelbanden
Ik snap niet dat ze er allemaal in trappenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Die is echt zo gek als een deur mar wel geschikt voor daar
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die voel je, vrij pijnlijk .....
Ik denk het, heb ook ongeveer zijn leeftijd, maar hoef nooit 's nachts uit bed om naar het toilet te gaan.quote:
Nee, staat ook tussen haakjes, maar er zit wel een vlekje aan (om het zo (populair) te noemen.quote:
Ja als ze gescheurd zijn wel ja maar is blijkbaar helemaal niet zo volgens de dokterquote:Op maandag 25 juni 2018 22:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Veel bidden, schijnt ook te helpenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als die dokter gewoon vitaminepilletjes had gegeven had ze ook gezegd dat de medicijnen goed hielpen. Een beetje dokter met mensenkennis had dat ook gedaan.quote:
Nee, de diagnose van haar en dokter VolindeBroek waren ietwat verschillend .....quote:Op maandag 25 juni 2018 22:27 schreef Poesjuh het volgende:
Ja als ze gescheurd zijn wel ja maar is blijkbaar helemaal niet zo volgens de dokter
OHquote:Op maandag 25 juni 2018 22:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk het, heb ook ongeveer zijn leeftijd, maar hoef nooit 's nachts uit bed om naar het toilet te gaan.
Ik trek je zo over de tafel.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Een ander bedreigen lijkt ook genezend.![]()
Er was Lichtquote:Op maandag 25 juni 2018 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
Fijne verlichting in de keuken, van wie?
Wie weet slikt ze die nu wel.....quote:Op maandag 25 juni 2018 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die dokter gewoon vitaminepilletjes had gegeven had ze ook gezegd dat de medicijnen goed hielpen. Een beetje dokter met mensenkennis had dat ook gedaan.
Ja, ze heeft zeker teveel naar haar gekeken. Zingen en huppen, heb haar zelfs in haar neus zien peuteren (zal wel toeval zijn, hoop ik). Ook die piposchoenen, de hoed, periode ook zo'n knots op haar kop, Ook is ze Cemal... eh ik bedoel Mike aan het stalken. Overal haar neus in steken. Als er iets lijkt te zijn, dan gaat ze ernaartoe om te weten wat er aan de hand is. Gaat niet weg als ze eigenlijk niet gewenst is, maar gaat er stiekem bij staan. En steeds de vermoorde onschuld spelen en werken op het schuldgevoel van een ander. Ze voelt zich heel wat.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:24 schreef jasoe het volgende:
[..]
Zij heeft te veel naar Romy gekeken. Ze zat vandaag hoog in d’r emotie
Dat zou wel een stunt zijn. Maar ik schat dokter volindebroek niet zo hoog inquote:
Nena heeft geslagenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik maak je kapot ik maak je kapot ik maak je kapot.
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De dokter was verstandig en ging niet op haar idioterie in.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel een stunt zijn. Maar ik schat dokter volindebroek niet zo hoog in
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:34 schreef Yaksa het volgende:
Ineens de lamp uit onder de overkapping.
Ze moeten gaan slapen.
Neeeeeeeeee hebben ze de beruchte avondklok overgenomen in 2?quote:Op maandag 25 juni 2018 22:34 schreef Yaksa het volgende:
Ineens de lamp uit onder de overkapping.
Ze moeten gaan slapen.
Alleen door 1x hard luister te roepen?quote:Op maandag 25 juni 2018 22:38 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat Gerrit niet meer serieus wordt genomen na
zijn LUISTER!!!!!!!!!!!!actie.
Heeft zich hier mogelijk redelijk mee uit de groep geplaatst
En by the way Gerrit, in het bedrijfsleven zou ik het iets subtieler doen
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is niet bij de overkapping, maar bij de hangmatten.
Echt niet mongool dat je bent.toen ik 15 was schopte ik complete kroegen leeg.Kom maar op.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan is tie onder de overkapping op halve kracht gaan branden.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is niet bij de overkapping, maar bij de hangmatten.
Wat grappig, ik schatte je een jaar of 30 hooguitquote:Op maandag 25 juni 2018 22:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk het, heb ook ongeveer zijn leeftijd, maar hoef nooit 's nachts uit bed om naar het toilet te gaan.
Die zijn daar juist heel goed in.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:39 schreef Prulke het volgende:
[..]Heb het oriëntatievermogen van een fruitvlieg
Die brandt net zo vrolijk als eerder, niets aan de hand.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan is tie onder de overkapping op halve kracht gaan branden.
En hebben ze bij de hangmatten een extra lamp of zo geplaatst.
Als je me ziet zul je mij nog steeds op een jaar of 30 schatten.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:40 schreef Bonken het volgende:
[..]
Wat grappig, ik schatte je een jaar of 30 hooguitZal wel door die avatar komen
Ze zei erbij dat ze zichzelf weer zou worden en dit was het resultaat.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet mongool dat je bent.toen ik 15 was schopte ik complete kroegen leeg.Kom maar op.
Sanne modus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |