Gerrit had alle kans om zich te laten zien dat hij een goede leider is.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Gerrit is toch echt helemaal zelf begonnen
met trachten ut volk naar elkaar uit te spelen
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit had alle kans om zich te laten zien dat hij een goede leider is.
Daar was niet voor nodig om twee kampen te creëren waar hij de afgelopen dagen mee bezig was.
Nu is hij verder af van zijn doel dan ooit tevoren.
Over de tafel getrokken.. Mike welquote:Op maandag 25 juni 2018 20:53 schreef Bumfuzzle het volgende:
Sanne zou hem buiten utopia geslagen hebben.![]()
Mike: jij denkt dat jij de enige bent, die dit hep.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jess ligt ze te janken, Mike maakt grapjes, jemig wat doeniknhier. Dat zon mongool zegt dat ik arrogantie vertoon
zijn zusje hequote:Op maandag 25 juni 2018 21:02 schreef Jian het volgende:
Staat die Mike die trut te troosten als ware het een klein kleutertje, tjeezus
lieff van Mikequote:Op maandag 25 juni 2018 21:02 schreef Jian het volgende:
Staat die Mike die trut te troosten als ware het een klein kleutertje, tjeezus
Whatever makes you tick ...quote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lieff van Mike
kleine zussie troosten
Hij klinkt ook niet krachtig nu,quote:Op maandag 25 juni 2018 21:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een achterbaks mannetje die Gerrit.
De glibberige kontendraaier uit Grun.
Probeert zich nu uit de situatie te lullen.
leiding over de mierenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:04 schreef Tengano het volgende:
Nee joh, Gerrit wil helemaal niet de leiding hebben joh
Mike is echt een goede gozer, trekt Jessie er voor de zoveelste keer doorheen. Maar hij doet het graag hoor, goude gozer.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:06 schreef Jian het volgende:
En Ome Mike is zo leuk dat Jessie helemaal ligt te kirren in haar hangmatje .....
'Je kwetsbaar opstellen'quote:Op maandag 25 juni 2018 21:08 schreef Tengano het volgende:
Mensen die het zo belangrijk vinden hun gevoel te uiten
Ik begrijp vooral niet waarom hij zoveel tijd aan die twee grieten besteedt. Onzekerheid over de situatie of hij mag gewoon graag kletsen ...quote:Op maandag 25 juni 2018 21:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een achterbaks mannetje die Gerrit.
De glibberige kontendraaier uit Grun.
Probeert zich nu uit de situatie te lullen.
En iedere paar minuten: I am the King. En Jessie: And I'm the queenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:06 schreef Jian het volgende:
En Ome Mike is zo leuk dat Jessie helemaal ligt te kirren in haar hangmatje .....
Goede gozer, he? Die wil je echt als vriend.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:09 schreef chufi het volgende:
Zo Mike ventileert ff lekker ... Hij is de King en snijdt zo bij de anderen de hangmat kapot en ze kunnen niet in de tent want ze hebben geen matras en hij is hetr contact met de kringloop.. En als er toch matrassen komen steekt ie ze persoonlijk in de brand...
Om vervolgens je zin door te kunnen drijvenquote:
Ik heb een plekje voor je vrijgehouden in mijn anti-Mike team.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Goede gozer, he? Die wil je echt als vriend.
Hij gedraagt zich steeds asocialer...quote:Op maandag 25 juni 2018 21:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dicht bij jezelf blijvenquote:
Hij kwam al met een air binnen, hoogmoed komt voor de valquote:Op maandag 25 juni 2018 21:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Herhaling van U1: zodra iemand op de finance zit, stijgt het hem naar het hoofd.
Macht corrumpeert altijd.
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
man man manquote:Op maandag 25 juni 2018 21:14 schreef Yaksa het volgende:
Maar Gerrit heeft dus he complete budtget voor aankleding van de rommelmarkt besteed aan een paar wilgentenen matten zonder overleg met de organisator van rommelmarkt (zijnde Jessie).
En Jessie heeft nu geen geld meer om de rommelmarkt leuk aan te kleden.
Heel begrijpelijk dat Jessie pissed off is.
Comfort foodquote:Op maandag 25 juni 2018 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die kreupele zou toch gaan slapen?
Ze moest er weer uit van Mike, want het was nog maar fucking negen uurquote:Op maandag 25 juni 2018 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die kreupele zou toch gaan slapen?
23 euro per stuk.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
man man man
l
3 maten a 10,- p stuk
voor dat Palma beach ding
lkkr ingelezen Aggetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb een plekje voor je vrijgehouden in mijn anti-Mike team.
Er was een budget voor de aankleding en daar gaat het niet vanaf.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:14 schreef Yaksa het volgende:
Maar Gerrit heeft dus het complete budget voor aankleding van de rommelmarkt besteed aan een paar wilgentenen matten zonder overleg met de organisator van rommelmarkt (zijnde Jessie).
En Jessie heeft nu geen geld meer om de rommelmarkt leuk aan te kleden.
Heel begrijpelijk dat Jessie pissed off is.
Nu weer ja.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:21 schreef Charmian het volgende:
soms moet je ook weten wanneer je moet stoppen met een gesprek gerrit
Ik val er bijna bij in slaap.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:21 schreef Charmian het volgende:
soms moet je ook weten wanneer je moet stoppen met een gesprek gerrit
ze vertelt net van wie ze het heeftquote:
Tja, je bent natuurlijk nooit verplicht om je voorbeelden te volgen of te blijven volgenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:26 schreef Tengano het volgende:
Sanne, gaat zichzelf zijn zegt ze.
Tering, daar ben je lekker mee
Wie was het dan tot nu toe de paus?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:26 schreef Tengano het volgende:
Enige kunst is al die shit bij haar laten.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heel erg.Het maakt haar niets uit, het gaat heus wel weer gebeuren. Ze gaat niet veranderen.
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even een korter stukje van de andere stream ......![]()
[ afbeelding ]
Luister !!
x6mrjgw
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Yaksa het volgende:
En ook tussen Sanne en Gerrit geen kussie knuf na afloop van het gesprek.
Dit zegt veel.
Lijkt de twilight zone welquote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:
Sanne loopt zingend weg: ik maak je kapot kapot kapot. x3.
Ze wordt steeds enger.
Dat gaat Christel oplossen hequote:Op maandag 25 juni 2018 21:26 schreef Tengano het volgende:
Niks van gezien, maar misschien in een onbewaakt moment gemist.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Gerrit gaf een kus en een knuffel.
Dom en onafgestemd.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Gerrit gaf een kus en een knuffel.
Klopt dat zei ze ja.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat gaat Christel oplossen he![]()
Die zei daarstraks tegen Hiske dat ze nog in gesprek gaat met Sanne en haar moeder aan zal halen. Christel vindt dat intussen nodig (geen idee wat ze er mee bedoelde overigens)
die heb je dan duidelijk gemistquote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Yaksa het volgende:
En ook tussen Sanne en Gerrit geen kussie knuf na afloop van het gesprek.
Dit zegt veel.
Hoepel toch op man.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Niks van gezien, maar misschien in een onbewaakt moment gemist.
Jij zegt het......quote:Op maandag 25 juni 2018 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je dat duidelijk gemist hebt, kan je daar duidelijk niet over oordelen
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:
Sanne loopt zingend weg: ik maak je kapot kapot kapot. x3.
Ze wordt steeds enger.
Huh, gaat Christel een oudergesprek voeren met de mams van Sanne?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat gaat Christel oplossen he![]()
Die zei daarstraks tegen Hiske dat ze nog in gesprek gaat met Sanne en haar moeder aan zal halen. Christel vindt dat intussen nodig (geen idee wat ze er mee bedoelde overigens)
Maar er broeide al wel iets.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]Godsamme
That escalated quickly.
Ik ben een paar uurtjes weggeweest en toen ik wegging was er nog geen vuiltje aan de lucht
Mams van Sanne is denk ik geen haar beter.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Prulke het volgende:
[..]
Huh, gaat Christel een oudergesprek voeren met de mams van Sanne?
lezenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Prulke het volgende:
[..]
Huh, gaat Christel een oudergesprek voeren met de mams van Sanne?
Ze loopt weg en zingt "Ik maak je kapot". Dan is die knuffel zeker gemeend?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je dat duidelijk gemist hebt, kan je daar duidelijk niet over oordelen
Kan nog best leuk worden (naja, het was eigenlijk al best leuk vanavond) zeker als de febo er gewoon morgen in 1 keer 5 nieuwe in pleurtquote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]Godsamme
That escalated quickly.
Ik ben een paar uurtjes weggeweest en toen ik wegging was er nog geen vuiltje aan de lucht
Zoals Sanne dat schets niet nee.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Mams van Sanne is denk ik geen haar beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |