quote:Meppen is een dorp in de gemeente Coevorden, in de Nederlandse provincie Drenthe. Het dorp kende op 1 januari 2004 360 inwoners. Deze zijn verdeeld over 130 woningen en een oppervlakte van 60 km².
Ik was inspiratieloos en toen typte ik hoi en realiseerde me later pas wat de TT daarvoor wasquote:Op maandag 25 juni 2018 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat er geen punt achter de TT staat. Gemiste kans weer.
Wij ergeren ons altijd aan mensen die mee willen maar zelf nooit rijden. Dus hebben gezegd, de eene keer rij ik en dan andere keer rij jij. Morgen gaat zij rijden en ik volgende maand weer.quote:
Alsof jij niks onder ctrl+v hebt hangen...quote:Op maandag 25 juni 2018 12:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik was inspiratieloos en toen typte ik hoi en realiseerde me later pas wat de TT daarvoor was
966.77328quote:Op maandag 25 juni 2018 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsof jij niks onder ctrl+v hebt hangen...
Ik ben trots op jequote:Op maandag 25 juni 2018 12:54 schreef xcachet het volgende:
@Hans, goed. We hebben het project met een 8,7 of 9 afgesloten.
Morgen alleen nog presenteren bij het bedrijf zelf morgen.
Ben nu wel benieuwdquote:Op maandag 25 juni 2018 12:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
966.77328
maar dat is voor in mijn excelsheet
Je bent ver vooruit op het tel topicquote:Op maandag 25 juni 2018 12:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
966.77328
maar dat is voor in mijn excelsheet
Massa van een bepaald molecuul wat ik heb gevonden vorige week, spannender kan ik het niet maken.quote:
Klinkt saai.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Massa van een bepaald molecuul wat ik heb gevonden vorige week, spannender kan ik het niet maken.
quote:Op maandag 25 juni 2018 13:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Massa van Hermann, spannender kan ik het niet maken.
Heb je alweer 2 hamburgers gegeten? Of denk je dat ik nog steeds teleurgesteld ben vanwege die twee hamburgers van een tijdje geleden?quote:Op maandag 25 juni 2018 13:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankje. Dat maakt die dubbele hamburger toch weer goed, of niet?
Kunnen ze me 'n kratje Erdinger meenemen?quote:Op maandag 25 juni 2018 13:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh volgens mij gaan mijn huisgenoten nu boodschappen doen in Duitsland.
Ben je niet uitgenodigd?quote:Op maandag 25 juni 2018 13:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh volgens mij gaan mijn huisgenoten nu boodschappen doen in Duitsland.
Volgens mij wel wat spannender hoor..quote:
En voor debielen.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Is marmaris alleen iets voor 18-jarige?
En voor jouquote:Op maandag 25 juni 2018 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Is marmaris alleen iets voor 18-jarige?
moet deze week ook weer even een bier run maken.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kunnen ze me 'n kratje Erdinger meenemen?
Nee, jouw leven.quote:
Ik ga dit weekend even denk ikquote:Op maandag 25 juni 2018 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet deze week ook weer even een bier run maken.
zie het antwoord van nootmansquote:
zou eigenlijk vandaag moeten gaan, dan kan ik meteen tanken, maar heb geen tijd vandaagquote:
jaquote:Op maandag 25 juni 2018 13:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lekker de hele dag neuken op het strand, net wat voor jou
Dat marmaris voor debielen isquote:
eigenlijk geldt dit voor elke turkse all-inclusive badplaatsquote:
Tanken bij ze germansquote:Op maandag 25 juni 2018 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou eigenlijk vandaag moeten gaan, dan kan ik meteen tanken, maar heb geen tijd vandaag
Helemaal correct. Misschien zelfs voor heel Turkije nu na de verkiezingen.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk geldt dit voor elke turkse all-inclusive badplaats
al wordt dat verschil ook al kleiner.quote:
Sws alle all inclusivequote:Op maandag 25 juni 2018 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk geldt dit voor elke turkse all-inclusive badplaats
voor de verkiezing ook alquote:Op maandag 25 juni 2018 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal correct. Misschien zelfs voor heel Turkije nu na de verkiezingen.
eigenlijk wel jaquote:
Denk dat we het wel redelijk eens zijn over Turkije dat het een achterlijk apenland is.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de verkiezing ook al
[..]
eigenlijk wel ja
wrmquote:Op maandag 25 juni 2018 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat we het wel redelijk eens zijn over Turkije dat het een achterlijk apenland is.
Omdat fluitketelquote:
Hoef je die lichamen niet zover te slepenquote:Op maandag 25 juni 2018 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga niet all inclusive
Zit in appartement in stad
Voor de logistics
Slim, kan je de chickies makkelijker terugnemen naar je appartement na het stappen.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga niet all inclusive
Zit in appartement in stad
Voor de logistics
Ja of ditquote:Op maandag 25 juni 2018 13:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoef je die lichamen niet zover te slepen
ziekelijk wijfquote:Op maandag 25 juni 2018 13:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoef je die lichamen niet zover te slepen
Lijkt me gewoon slecht voor je rug als je kilometers moet gaan lopen slepen.quote:
Altijd wel paar niffo's toch die helpenquote:Op maandag 25 juni 2018 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon slecht voor je rug als je kilometers moet gaan lopen slepen.
maar zijn niffo ging niet mee omdat hij al te veel geld had uitgegeven door afkopen dienstplicht en vakantie met zijn vader.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd wel paar niffo's toch die helpen
quote:Op maandag 25 juni 2018 13:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar zijn niffo ging niet mee omdat hij al te veel geld had uitgegeven door afkopen dienstplicht en vakantie met zijn vader.
nee, groothandelfriet ftwquote:Op maandag 25 juni 2018 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hey, weer lekker 15 kilo patat gesneden?
Mag wel weer een keer, laatste keer is meer dan een maand geleden.quote:
Oh, nouja daar heb je er toch twee van.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, groothandelfriet ftw
en ik ben vrij vandaag
net wel vingertopje van ringvinger gesneden
preciesquote:Op maandag 25 juni 2018 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, nouja daar heb je er toch twee van.
netjesquote:Op maandag 25 juni 2018 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag wel weer een keer, laatste keer is meer dan een maand geleden.
Het is frietquote:Op maandag 25 juni 2018 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat is mijn zwakte. Pizza niet heel erg.
2x per maand een patatje moet wel kunnenquote:Op maandag 25 juni 2018 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat is mijn zwakte. Pizza niet heel erg.
Ik eet het wel vaker dan 2x per maand.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2x per maand een patatje moet wel kunnen
quote:
Ja is goed, moet toch even afwassen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh er staat toch echt frietsaus op de fles in mijn koelkast.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frietsaus bestaat ook niet het is mayonaise
Wat is dit dan?quote:Op maandag 25 juni 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zou er mee teruggaan naar de winkelquote:Op maandag 25 juni 2018 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh er staat toch echt frietsaus op de fles in mijn koelkast.
Waarom heb jij frietsaus in huis?quote:Op maandag 25 juni 2018 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh er staat toch echt frietsaus op de fles in mijn koelkast.
mayo en fritessaus zijn 2 verschillende dingen hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom heb jij frietsaus in huis?
vergif..quote:
quote:
De enige man die het snapt blijkbaar.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mayo en fritessaus zijn 2 verschillende dingen hoor
quote:
IK SNAP HET OOK JEETJEquote:Op maandag 25 juni 2018 14:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat dat goor is. Mayonaise is toch veel lekkerder man.
quote:Op maandag 25 juni 2018 14:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik niet eens.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hier letterlijk les over gehad toen ik nog naar school ging dusja
Pfff onzin jij snapt niks.quote:
dit meen je nietquote:Op maandag 25 juni 2018 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hier letterlijk les over gehad toen ik nog naar school ging dusja
jij zal wel geen koksopleiding hebben gedaanquote:Op maandag 25 juni 2018 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik niet eens.
[..]
Pfff onzin jij snapt niks.
jezusquote:Op maandag 25 juni 2018 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
warenkennis mattie
ik kan ook verschillende soorten aardappelen uit elkaar halen enzo
ach in mijn vakgebied is het wel handig op zichquote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 14:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh ik vind het prima smaken.quote:
noem jij VK hier nu dik?quote:Op maandag 25 juni 2018 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Een naam om weer een of andere saus aan de Bourgondische man te brengen.
Ik had je gewoon veel hoger zittenquote:Op maandag 25 juni 2018 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jonge je hoeft toch ook niet te eten.
Nee, preciesquote:Op maandag 25 juni 2018 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij zal wel geen koksopleiding hebben gedaan
wrmquote:Op maandag 25 juni 2018 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Huh? Deze uitspraak snap ik niet
Ohquote:Op maandag 25 juni 2018 14:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had je gewoon veel hoger zitten
Daar heb ik m'n masters in.quote:
Vermoeiend lijkt me datquote:
haha, ik hoef nog maar 35 jaar en 1 maandquote:Op maandag 25 juni 2018 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, over 39 jaar kan ik met pensioen.
Ik mn bachelorquote:
oh dat valt mee.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha, ik hoef nog maar 35 jaar en 1 maand
Maar jij weet dat je het niet snapt.quote:
je kan 100x posten dat ik bij maccie werk maar dat maakt het nog niet waarquote:Op maandag 25 juni 2018 14:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Liever homo dan werken bij de McDonald's
Da;s al meer dan de zolderkamer-amateurquote:
Ik lieg maar wou gewoon aandachtquote:Op maandag 25 juni 2018 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da;s al meer dan de zolderkamer-amateur
Echt wel, zo werkt dat hierquote:Op maandag 25 juni 2018 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan 100x posten dat ik bij maccie werk maar dat maakt het nog niet waar
je moeder is een hoerquote:
moet ie komenquote:Op maandag 25 juni 2018 14:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom die collega van je je wilt prikken met BigMacprikkers
ja, zo werkt dat he!quote:Op maandag 25 juni 2018 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is al 3x! nog 97 keer jongens en zijn moeder is echt een hoer! komop!!
Ja, zo werkt dat.quote:
ik ga hier niet aan beginnen.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is al 3x! nog 97 keer jongens en zijn moeder is echt een hoer! komop!!
quote:Op maandag 25 juni 2018 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga hier niet aan beginnen.
straks gaat ze me ook nog geld vragen
quote:
Ik begon niet over frietsaus.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
ja nee jij dan met je pizza, patat en frietsaus
Maar begrijp je het wel?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, al snap ik niet hoe dat komt.
vrede?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
ja nee jij dan met je pizza, patat en frietsaus
quote:
maakt niet uit wie begonquote:
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 25 juni 2018 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maakt niet uit wie begon
je moet niet zomaar de witte vlag gaan uithangen haags
gewoon vechten tot de dood
nou moet je godverdomme je smoel houdenquote:
Dit dus. Echt laf.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maakt niet uit wie begon
je moet niet zomaar de witte vlag gaan uithangen haags
gewoon vechten tot de dood
zo hallo heyquote:Op maandag 25 juni 2018 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou moet je godverdomme je smoel houden
als je mij nog 1x patatbakker noemt dan dauw ik rauwe kip door je strot kijken of je dan nog zo'n grappenmaker bent
Salmonella is geen grap.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je mij nog 1x patatbakker noemt dan dauw ik rauwe kip door je strot kijken of je dan nog zo'n grappenmaker bent
Nee, serieuze zaken.quote:
Ja, gefrituurd was het wel lekker.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, serieuze zaken.
[..]
Ja, gefrituurd was het wel lekker.
quote:Op maandag 25 juni 2018 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
krijg je van rauwe vis zalmonella
hahahahaha
Maar je bakt toch ook patatquote:Op maandag 25 juni 2018 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb dat voor de grap wel eens gezegd tegen koksjongenquote:
Zou een standaard ontgroeningsgrap kunnen zijn.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb dat voor de grap wel eens gezegd tegen koksjongen
"ja van rauwe zalm krijg je salmonella"
de chef ging helemaal stuk toen hij vroeg of het echt waar was
dat is poedersuiker snijden van kristalsuiker alquote:Op maandag 25 juni 2018 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou een standaard ontgroeningsgrap kunnen zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2018 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog maar 182 dagen tot de kerst!!!!!!!!!
Ik moet na een dag werken ook het glas afwassen, dus ik ben afwasserquote:Op maandag 25 juni 2018 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
soms wel ja
meestal laat ik het doen door iemand anders
oh ik ben geen afwasser meerquote:Op maandag 25 juni 2018 15:20 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik moet na een dag werken ook het glas afwassen, dus ik ben afwasser
oehlalaquote:
Maar volgens mij nog nooit gehad neequote:
Ja, me2. Werd ik nie vrolijk van.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oehlala
[..]
Maar volgens mij nog nooit gehad neewel dikke voedselvergiftiging.
ik heb me wel eens een paar dagen ellendig gevoeld van een stukje barbecue kip jaquote:Op maandag 25 juni 2018 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oehlala
[..]
Maar volgens mij nog nooit gehad neewel dikke voedselvergiftiging.
Salmonella is nog heftiger toch? weet niet precies wat dat met zich mee brengt.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me wel eens een paar dagen ellendig gevoeld van een stukje barbecue kip ja
Bizar.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, me2. Werd ik nie vrolijk van.
daarom altijd garen in de ovenquote:Op maandag 25 juni 2018 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me wel eens een paar dagen ellendig gevoeld van een stukje barbecue kip ja
Zelfs van xcachetquote:
geen idee, ik vond dat al kut genoeg.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Salmonella is nog heftiger toch? weet niet precies wat dat met zich mee brengt.
[..]
Bizar.
Wel goed voor de lijn.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik vond dat al kut genoeg.
tja, op de camping na een paar biertjes heb je geen zin om een oven te gaan bouwen..quote:
dat wel, maar tegenwoordig zorg ik wel dat ze door en door gaar zijnquote:Op maandag 25 juni 2018 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ook niet zo dol op kip van de bbq
hey sletjequote:
Voor het consumeren nog even met de onkruidbrander er over.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, op de camping na een paar biertjes heb je geen zin om een oven te gaan bouwen..
[..]
dat wel, maar tegenwoordig zorg ik wel dat ze door en door gaar zijn
ha luilak, nee snap ik maar vind kip altijd droog worden als ik het te lang op de bbq laat liggenquote:Op maandag 25 juni 2018 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, op de camping na een paar biertjes heb je geen zin om een oven te gaan bouwen..
[..]
ewa chloroquote:
Wat een ongemakkelijk lachjequote:
verstandig!quote:Op maandag 25 juni 2018 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
geeft niet, ik hou van droog.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ha luilak, nee snap ik maar vind kip altijd droog worden als ik het te lang op de bbq laat liggen
[..]
ewa chloro
eujjj wp wie geht's meine kleine schnuckelpupchenquote:Op maandag 25 juni 2018 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ha luilak, nee snap ik maar vind kip altijd droog worden als ik het te lang op de bbq laat liggen
[..]
ewa chloro
watquote:Op maandag 25 juni 2018 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
eujjj wp wie geht's meine kleine schnuckelpupchen
Ja hoe het gaat dusquote:Op maandag 25 juni 2018 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat
gaat wel lekker hoor en met jou
ah, handig. we hebben samen vakantie.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoe het gaat dus
Ben je vrij vandaag?
Ik moet nog drie weken en dan verkansie
Waarnaartoequote:Op maandag 25 juni 2018 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, handig. we hebben samen vakantie.
zullen we nog een paar dagen weg gaan?
ja op maandag zijn we dicht vaakquote:Op maandag 25 juni 2018 15:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoe het gaat dus
Ben je vrij vandaag?
Ik moet nog drie weken en dan verkansie
Pics?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:47 schreef LCMS het volgende:
Ik heb net Samzz gecomplimenteerd met haar twee pluspunten
Lekkerrrrquote:Op maandag 25 juni 2018 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja op maandag zijn we dicht vaak
en morgen en woensdag ook vrij![]()
nog een paar weken en dan ga ik weer ergens anders werken heuujj
maakt niet uit, als ze er maar lekker eten en een goed hotel hebben..quote:
Oh dacht haar tietenquote:
bij restaurant waar ik begonnen benquote:
Sorryquote:
Chill. Keuken ook weer?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij restaurant waar ik begonnen ben
werkgever wil me een contract geven daar
en is wel gunstiger want minder drama en dichter bij huis
Waarom niet kamperen?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt niet uit, als ze er maar lekker eten en een goed hotel hebben..
Waar ga jequote:Op maandag 25 juni 2018 16:17 schreef LCMS het volgende:
Ik ga wel kamperen volgende maand, ben echt benieuwd hoe dat gaat bevallen weer
Was je daar laatst niet ook geweest?quote:
Volgens mij hebben we het hier wel een maand geleden al eerder over gehadquote:Op maandag 25 juni 2018 16:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was je daar laatst niet ook geweest?
Dat zal het geweest zijnquote:Op maandag 25 juni 2018 16:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier wel een maand geleden al eerder over gehad
Ja weenie, heb kuthekel aan kamperenquote:
dus toch een hotel?quote:Op maandag 25 juni 2018 16:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie, heb kuthekel aan kamperen
Is goed, ik neem de drank meequote:Op maandag 25 juni 2018 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus toch een hotel?
of airbnb vind ik eigenlijk altijd wel lekker
Ik vind jou ook wel lekkerquote:Op maandag 25 juni 2018 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus toch een hotel?
of airbnb vind ik eigenlijk altijd wel lekker
Ik meende het, maar ik vergeet je nare gedrag van gisteren ook niet dus ben gematigd enthousiastquote:Op maandag 25 juni 2018 16:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Weet nou niet of je sarcastisch bent of cynisch
bedoel je hiermee uit je comfortzone treden?quote:Op maandag 25 juni 2018 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Er zijn twee typen mensen: Het "waarom wel" en het "waarom niet"-volk.
Volgens mij heeft het "waarom niet"-volk een veel leuker leven
Alleen maar naar gedrag omdat ik de discussie had gewonnen zekerquote:Op maandag 25 juni 2018 16:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik meende het, maar ik vergeet je nare gedrag van gisteren ook niet dus ben gematigd enthousiast
dan komt het helemaal goedquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 25 juni 2018 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bedoel je hiermee uit je comfortzone treden?
Nee, gewoon naar gedrag.quote:Op maandag 25 juni 2018 16:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Alleen maar naar gedrag omdat ik de discussie had gewonnen zeker
Ja daaromquote:Op maandag 25 juni 2018 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan goed zijn voor je sociale ontwikkeling
Zo kennen we je weerquote:
Nee hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Er zijn twee typen mensen: Het "waarom wel" en het "waarom niet"-volk.
Volgens mij heeft het "waarom niet"-volk een veel leuker leven
Haha triggeredquote:Op maandag 25 juni 2018 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er al de hele dag hoor
Oh was weer te snel, Marsala is een wijnquote:Op maandag 25 juni 2018 17:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Tikka Masala
Super lekker eet smakelijk
hij kwam gewoon wat ongelukkig terechtquote:Op maandag 25 juni 2018 17:55 schreef McGrath het volgende:
maar het werd algemeen bekend nadat de keeper van den haag een dildo in zijn maag had
In zijn maag? Hoe ver heeft hij dat ding er dan wel niet in geduwd?? of natuurlijk ingesliktquote:Op maandag 25 juni 2018 17:55 schreef McGrath het volgende:
maar het werd algemeen bekend nadat de keeper van den haag een dildo in zijn maag had
Gewoon gevallenquote:Op maandag 25 juni 2018 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij kwam gewoon wat ongelukkig terecht
hij vond het wel lekker, dat is ook de reden dat ie naar Villa ging, zodat ie met Hitzlsperger kon gaan "spelen"quote:Op maandag 25 juni 2018 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij kwam gewoon wat ongelukkig terecht
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 25 juni 2018 17:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
In zijn maag? Hoe ver heeft hij dat ding er dan wel niet in geduwd?? of natuurlijk ingeslikt
xDquote:Op maandag 25 juni 2018 17:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij vond het wel lekker, dat is ook de reden dat ie naar Villa ging, zodat ie met Hitzlsperger kon gaan "spelen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |