quote:Meppen is een dorp in de gemeente Coevorden, in de Nederlandse provincie Drenthe. Het dorp kende op 1 januari 2004 360 inwoners. Deze zijn verdeeld over 130 woningen en een oppervlakte van 60 km².
Ik was inspiratieloos en toen typte ik hoi en realiseerde me later pas wat de TT daarvoor wasquote:Op maandag 25 juni 2018 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat er geen punt achter de TT staat. Gemiste kans weer.
Wij ergeren ons altijd aan mensen die mee willen maar zelf nooit rijden. Dus hebben gezegd, de eene keer rij ik en dan andere keer rij jij. Morgen gaat zij rijden en ik volgende maand weer.quote:
Alsof jij niks onder ctrl+v hebt hangen...quote:Op maandag 25 juni 2018 12:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik was inspiratieloos en toen typte ik hoi en realiseerde me later pas wat de TT daarvoor was
966.77328quote:Op maandag 25 juni 2018 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsof jij niks onder ctrl+v hebt hangen...
Ik ben trots op jequote:Op maandag 25 juni 2018 12:54 schreef xcachet het volgende:
@Hans, goed. We hebben het project met een 8,7 of 9 afgesloten.
Morgen alleen nog presenteren bij het bedrijf zelf morgen.
Ben nu wel benieuwdquote:Op maandag 25 juni 2018 12:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
966.77328
maar dat is voor in mijn excelsheet
Je bent ver vooruit op het tel topicquote:Op maandag 25 juni 2018 12:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
966.77328
maar dat is voor in mijn excelsheet
Massa van een bepaald molecuul wat ik heb gevonden vorige week, spannender kan ik het niet maken.quote:
Klinkt saai.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Massa van een bepaald molecuul wat ik heb gevonden vorige week, spannender kan ik het niet maken.
quote:Op maandag 25 juni 2018 13:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Massa van Hermann, spannender kan ik het niet maken.
Heb je alweer 2 hamburgers gegeten? Of denk je dat ik nog steeds teleurgesteld ben vanwege die twee hamburgers van een tijdje geleden?quote:Op maandag 25 juni 2018 13:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankje. Dat maakt die dubbele hamburger toch weer goed, of niet?
Kunnen ze me 'n kratje Erdinger meenemen?quote:Op maandag 25 juni 2018 13:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh volgens mij gaan mijn huisgenoten nu boodschappen doen in Duitsland.
Ben je niet uitgenodigd?quote:Op maandag 25 juni 2018 13:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh volgens mij gaan mijn huisgenoten nu boodschappen doen in Duitsland.
Volgens mij wel wat spannender hoor..quote:
En voor debielen.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Is marmaris alleen iets voor 18-jarige?
En voor jouquote:Op maandag 25 juni 2018 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Is marmaris alleen iets voor 18-jarige?
moet deze week ook weer even een bier run maken.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kunnen ze me 'n kratje Erdinger meenemen?
Nee, jouw leven.quote:
Ik ga dit weekend even denk ikquote:Op maandag 25 juni 2018 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet deze week ook weer even een bier run maken.
zie het antwoord van nootmansquote:
zou eigenlijk vandaag moeten gaan, dan kan ik meteen tanken, maar heb geen tijd vandaagquote:
jaquote:Op maandag 25 juni 2018 13:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lekker de hele dag neuken op het strand, net wat voor jou
Dat marmaris voor debielen isquote:
eigenlijk geldt dit voor elke turkse all-inclusive badplaatsquote:
Tanken bij ze germansquote:Op maandag 25 juni 2018 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou eigenlijk vandaag moeten gaan, dan kan ik meteen tanken, maar heb geen tijd vandaag
Helemaal correct. Misschien zelfs voor heel Turkije nu na de verkiezingen.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk geldt dit voor elke turkse all-inclusive badplaats
al wordt dat verschil ook al kleiner.quote:
Sws alle all inclusivequote:Op maandag 25 juni 2018 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk geldt dit voor elke turkse all-inclusive badplaats
voor de verkiezing ook alquote:Op maandag 25 juni 2018 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal correct. Misschien zelfs voor heel Turkije nu na de verkiezingen.
eigenlijk wel jaquote:
Denk dat we het wel redelijk eens zijn over Turkije dat het een achterlijk apenland is.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de verkiezing ook al
[..]
eigenlijk wel ja
wrmquote:Op maandag 25 juni 2018 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat we het wel redelijk eens zijn over Turkije dat het een achterlijk apenland is.
Omdat fluitketelquote:
Hoef je die lichamen niet zover te slepenquote:Op maandag 25 juni 2018 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga niet all inclusive
Zit in appartement in stad
Voor de logistics
Slim, kan je de chickies makkelijker terugnemen naar je appartement na het stappen.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga niet all inclusive
Zit in appartement in stad
Voor de logistics
Ja of ditquote:Op maandag 25 juni 2018 13:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoef je die lichamen niet zover te slepen
ziekelijk wijfquote:Op maandag 25 juni 2018 13:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoef je die lichamen niet zover te slepen
Lijkt me gewoon slecht voor je rug als je kilometers moet gaan lopen slepen.quote:
Altijd wel paar niffo's toch die helpenquote:Op maandag 25 juni 2018 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon slecht voor je rug als je kilometers moet gaan lopen slepen.
maar zijn niffo ging niet mee omdat hij al te veel geld had uitgegeven door afkopen dienstplicht en vakantie met zijn vader.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd wel paar niffo's toch die helpen
quote:Op maandag 25 juni 2018 13:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar zijn niffo ging niet mee omdat hij al te veel geld had uitgegeven door afkopen dienstplicht en vakantie met zijn vader.
nee, groothandelfriet ftwquote:Op maandag 25 juni 2018 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hey, weer lekker 15 kilo patat gesneden?
Mag wel weer een keer, laatste keer is meer dan een maand geleden.quote:
Oh, nouja daar heb je er toch twee van.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, groothandelfriet ftw
en ik ben vrij vandaag
net wel vingertopje van ringvinger gesneden
preciesquote:Op maandag 25 juni 2018 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, nouja daar heb je er toch twee van.
netjesquote:Op maandag 25 juni 2018 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag wel weer een keer, laatste keer is meer dan een maand geleden.
Het is frietquote:Op maandag 25 juni 2018 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat is mijn zwakte. Pizza niet heel erg.
2x per maand een patatje moet wel kunnenquote:Op maandag 25 juni 2018 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat is mijn zwakte. Pizza niet heel erg.
Ik eet het wel vaker dan 2x per maand.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2x per maand een patatje moet wel kunnen
quote:
Ja is goed, moet toch even afwassen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh er staat toch echt frietsaus op de fles in mijn koelkast.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frietsaus bestaat ook niet het is mayonaise
Wat is dit dan?quote:Op maandag 25 juni 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zou er mee teruggaan naar de winkelquote:Op maandag 25 juni 2018 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh er staat toch echt frietsaus op de fles in mijn koelkast.
Waarom heb jij frietsaus in huis?quote:Op maandag 25 juni 2018 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh er staat toch echt frietsaus op de fles in mijn koelkast.
mayo en fritessaus zijn 2 verschillende dingen hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom heb jij frietsaus in huis?
vergif..quote:
quote:
De enige man die het snapt blijkbaar.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mayo en fritessaus zijn 2 verschillende dingen hoor
quote:
IK SNAP HET OOK JEETJEquote:Op maandag 25 juni 2018 14:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat dat goor is. Mayonaise is toch veel lekkerder man.
quote:Op maandag 25 juni 2018 14:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat dat goor is. Mayonaise is toch veel lekkerder man.
Ik niet eens.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hier letterlijk les over gehad toen ik nog naar school ging dusja
Pfff onzin jij snapt niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |