Jup, dit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:14 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ohhh ik heb dat ook! Ik wordt heel erg blij als ik beide namen volledig mag uitschrijven of de initialen zie.
Ik was dat pas aan het vertellen tegen (kinderloze) vrienden en die keken me aan alsof ik gek was geworden.
Niet kinderloos, zelfde blik bij het lezen van al dit enthousiasme. Totaal geen herkenning hier.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:14 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ohhh ik heb dat ook! Ik word heel erg blij als ik beide namen volledig mag uitschrijven of de initialen zie.
Ik was dat pas aan het vertellen tegen (kinderloze) vrienden en die keken me aan alsof ik gek was geworden.
Ik vind dat de jongens de namen van hun voorouders meedragen mooi. Het enthousiasme zou ik ook niet snappen bij een "verzonnen" rijtje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet kinderloos, zelfde blik bij het lezen van al dit enthousiasme. Totaal geen herkenning hier.
+1quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet kinderloos, zelfde blik bij het lezen van al dit enthousiasme. Totaal geen herkenning hier.
Je bent dus niet alleenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:14 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ohhh ik heb dat ook! Ik wordt heel erg blij als ik beide namen volledig mag uitschrijven of de initialen zie.
Andersom is voorstelbaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 10:00 schreef Aerenia het volgende:
Heb je eindelijk bedacht dat je kind <bijvoorbeeld he> Ferdinand Floris Floriander gaat heten...
Wil hij als ie 18 is gewoon Djordy heten...
https://nu.nl/binnenland/(...)naam-veranderen.html
De derde naam van mijn M is een vernoeming naar zijn overgrootvader. Vonden we heel tof, ook omdat M de vierde generatie man is. Stonden ze nog mee in de krant ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind dat de jongens de namen van hun voorouders meedragen mooi. Het enthousiasme zou ik ook niet snappen bij een "verzonnen" rijtje.
Ik denk meer aan allen die zich identificeren met een ander geslacht ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 10:00 schreef Aerenia het volgende:
Heb je eindelijk bedacht dat je kind <bijvoorbeeld he> Ferdinand Floris Floriander gaat heten...
Wil hij als ie 18 is gewoon Djordy heten...
https://nu.nl/binnenland/(...)naam-veranderen.html
Awesomequote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:23 schreef Taartje het volgende:
Kersverse achterkleinzoon Jan Terlouw draagt naam hoofdpersoon 'Koning van Katoren'
Stiekem vind ik dit geweldig
Och, zolang ze geen Giovanni en Sebastiaan hetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 10:31 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is het nadeel van een tweeling, dan krijgt er 1 een mooie naam en de andere moet je opzadelen met een ouderwetse niet passende naam
gaafquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:23 schreef Taartje het volgende:
Kersverse achterkleinzoon Jan Terlouw draagt naam hoofdpersoon 'Koning van Katoren'
Stiekem vind ik dit geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |