je hebt een gevoelig puntje aangekaartquote:Op zondag 24 juni 2018 18:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb volgens mij iets verkeerd gezegd bij de dames![]()
Zou wel aan jouw gevoelig puntje willen zitten.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt een gevoelig puntje aangekaart
wen er maar aanquote:Op zondag 24 juni 2018 18:27 schreef Samzz het volgende:
Dat topickapen hier is wel echt gruwelijk irritant, Vanillekwark.
Dat is hier traditie, Samzz.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:27 schreef Samzz het volgende:
Dat topickapen hier is wel echt gruwelijk irritant, Vanillekwark.
welke van de 4 bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2018 18:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou wel aan jouw gevoelig puntje willen zitten.
Absoluut waarquote:Op zondag 24 juni 2018 18:28 schreef Chai het volgende:
@Sammz. Als je op Tinder bladert tussen vrouwen tussen de 25 - 40 versus bladeren tussen de mannen in die leeftijdscategorie, dan verouderen de mannen toch echt sneller imo, zeker in hun gezicht en op hun hoofd.
Niet altijd.quote:
Ben je al puur azijn?quote:Op zondag 24 juni 2018 18:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo lekker de hele dag in joggingbroek beetje in huis rondhangen
LFC VIII was ook een betere geweestquote:Op zondag 24 juni 2018 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet altijd.
Overigens had ik een veel betere TT ook nog.
Wij van WC-eendquote:Op zondag 24 juni 2018 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens had ik een veel betere TT ook nog.
Nee echt. 'Goede wijn behoeft geen krans.'quote:
Wilde dit sterke staaltje anekdotisch bewijs gewoon nog even posten.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut waar.
Zoals ik zei, de enige mannen die mooi oud worden waren al mooi.
Please do continue.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde dit sterke staaltje anekdotisch bewijs gewoon nog even posten.
akkoordquote:Op zondag 24 juni 2018 18:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind een LFC-TT stiekem ook wel mooier.
Zie je wel dat Vanillekwark ongelijk heeft.quote:
Oh vind je m'n ruggewervelgrapje niet leukquote:
ongelooflijk he. Gelukkig zit hij nog twee schalen lager dan dat wij zitten.quote:
Mannen kunnen soms net accuzuur zijnquote:Op zondag 24 juni 2018 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je wel dat Vanillekwark ongelijk heeft.
Aston Villa II is ook mooier trouwensquote:Op zondag 24 juni 2018 18:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we pas bij LFC V
Slechts twee?quote:Op zondag 24 juni 2018 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ongelooflijk he. Gelukkig zit hij nog twee schalen lager dan dat wij zitten.
Jawel vandaar dequote:Op zondag 24 juni 2018 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh vind je m'n ruggewervelgrapje niet leuk.
vrouwen zijn vaker koningswaterquote:Op zondag 24 juni 2018 18:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mannen kunnen soms net accuzuur zijn
Vrouwen worden knapper, mannen lelijkerquote:
Ik word over het algemeen jonger geschat dan ik echt ben ja.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren is het frisse jonge er bij hem nog niet helemaal af.
Oh hij deed t zelf al.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren is het frisse jonge er bij hem nog niet helemaal af.
Komt door het contrast met je lelijke leeftijdsgenoten die in rap tempo achteruitgaan.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik word over het algemeen jonger geschat dan ik echt ben ja.
eensquote:Op zondag 24 juni 2018 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door het contrast met je lelijke leeftijdsgenoten die in rap tempo achteruitgaan.
Dat zal 't zijn.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door het contrast met je lelijke leeftijdsgenoten die in rap tempo achteruitgaan.
Goede verklaring.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
oh dan heb ik nog ffquote:Op zondag 24 juni 2018 18:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Vanaf 34/35 begint het wel af te takelen ja
Zeg doe effe positiefquote:Op zondag 24 juni 2018 18:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Als het over 10 jaar uit is met Mozy ga ik op zoek naar een jonge hengst van begin 20, die kan dan nog weer even mee.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Moet hij verder wel zijn bek houden en gewoon neukenquote:Op zondag 24 juni 2018 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het over 10 jaar uit is met Mozy ga ik op zoek naar een jonge hengst van begin 20, die kan dan nog weer even mee.
Van die mannen die bij elk laf stootje lopen te kreunenquote:Op zondag 24 juni 2018 18:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Moet hij verder wel zijn bek houden en gewoon neuken
Lolquote:Op zondag 24 juni 2018 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die mannen die bij elk laf stootje lopen te kreunen
Krijg je met staalharde bekkenbodemspieren.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die mannen die bij elk laf stootje lopen te kreunen
Sommige mannen komen ook al klaar na een laf stootje dus kan gewoonquote:
ja jammer is dat altijdquote:Op zondag 24 juni 2018 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mannen komen ook al klaar na een laf stootje dus kan gewoon
Ja en toen begon jij over de vocalsquote:Op zondag 24 juni 2018 18:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Oh dacht dat we het daarover hadden
Rijd gewoon langs de stort pauper, is gratisquote:Op zondag 24 juni 2018 18:49 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wil een kastje dumpen maar mag niet bij het vuilnis dus nu moet ik wachten tot het donker is anders zien de buren me iets doen wat niet mag
Geen zin om helemaal mijn auto te halenquote:Op zondag 24 juni 2018 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Rijd gewoon langs de stort pauper, is gratis
zou wel leuk zijn, de kleine logeert nu en morgen bij opa en oma op de camping.quote:
Ja tenminste ze voorspellen voor de komende week warm weerquote:Op zondag 24 juni 2018 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn, de kleine logeert nu en morgen bij opa en oma op de camping.
werd tijdquote:Op zondag 24 juni 2018 19:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja tenminste ze voorspellen voor de komende week warm weer
Ja echt wel, mijn zorgvuldig, gebakken, gebroken, witte kleurtje trok alweer weg, kan dan van de week nog paar keer naar het strandje gaan om beetje bij te kleurenquote:
Oké Nielsquote:Op zondag 24 juni 2018 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat was voorspelling voor omg. Rotterdam. Utrecht is een graad minder
Wat vind je daarvan?quote:Op zondag 24 juni 2018 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat was voorspelling voor omg. Rotterdam. Utrecht is een graad minder
Ik bestel de cake alvast voor de uitvaartquote:Op zondag 24 juni 2018 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Donderdag en zondag 28 graden.
Ik ga nu alvast beginnen met sterven.
die heeft natuurlijk nog tijd nodig om uit te drogen, heb je de slappe koffie ook al besteld?quote:Op zondag 24 juni 2018 20:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik bestel de cake alvast voor de uitvaart
Gewoon 4 potten zetten met hetzelfde filterquote:Op zondag 24 juni 2018 20:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
die heeft natuurlijk nog tijd nodig om uit te drogen, heb je de slappe koffie ook al besteld?
Top, dank je wel.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik bestel de cake alvast voor de uitvaart
Mag ik ook komenquote:Op zondag 24 juni 2018 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Top, dank je wel.
Goed denkwerk.
Ja hoor, als je maar ijs mee neemt.quote:
smaakt naar caramelquote:Op zondag 24 juni 2018 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké dat klinkt wel interessant maar toch.
Maandagen zijn tegenwoordig kutquote:
Waarom vind jij ze dan fijn?quote:
Dan is iedereen weer aan het werk, heb ik het huis voor mezelf en is het rustig in het natuurgebied waar ik fiets. Ook kun je rustiger boodschappen doenquote:
Nou, nou, nou...quote:
Dat wel, maar de super is ook op andere momenten rustigerquote:Op zondag 24 juni 2018 21:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan is iedereen weer aan het werk, heb ik het huis voor mezelf en is het rustig in het natuurgebied waar ik fiets. Ook kun je rustiger boodschappen doen
Eerder naar bed gaan Zoskquote:
Ja onder etenstijd en na 19 uurquote:Op zondag 24 juni 2018 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar de super is ook op andere momenten rustiger
Ik ga meestal pas na etenstijd naar de supermarkt of als ik terug kom uit werk.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja onder etenstijd en na 19 uur
Heb alle tijd, maar ik hou niet zo van druktequote:Op zondag 24 juni 2018 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga meestal pas na etenstijd naar de supermarkt of als ik terug kom uit werk.
In de supermarkt kan ik dat begrijpen. Dan is drukte vooral irritant met mensen die je alleen maar in de weg lopenquote:Op zondag 24 juni 2018 21:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb alle tijd, maar ik hou niet zo van drukte
Het leven is te kort om voldoende te slapenquote:
ja of gillende kinderen, of ouders die een discussie gaan voeren met hun kind, midden in het pad over dat die zak chips niet mee magquote:Op zondag 24 juni 2018 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de supermarkt kan ik dat begrijpen. Dan is drukte vooral irritant met mensen die je alleen maar in de weg lopen
Mensen die discussies gaan voeren met hun kind over zulke dingenquote:Op zondag 24 juni 2018 21:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
ja of gillende kinderen, of ouders die een discussie gaan voeren met hun kind, midden in het pad over dat die zak chips niet mee mag
Ieder zijn ding hequote:Op zondag 24 juni 2018 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die discussies gaan voeren met hun kind over zulke dingen
Ga je toch uitgerust het hiernamaals inquote:Op zondag 24 juni 2018 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het leven is te kort om voldoende te slapen
Heb nog steeds geen wedstrijd gezienquote:Op zondag 24 juni 2018 22:29 schreef LCMS het volgende:
morgen gewoon alweer de laatste wedstrijden van de groepsfase
Weinig gemist ookquote:Op zondag 24 juni 2018 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen wedstrijd gezien
Ach, zitten wel aardige wedstrijden tussen. Mooiste blijft tot nu toe Argentinië tegen Kroatiëquote:Op zondag 24 juni 2018 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen wedstrijd gezien
Ama denkt hier anders over.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het leven is te kort om voldoende te slapen
Mané speelde vandaag en morgen Salah weerquote:Op zondag 24 juni 2018 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Trekt me gewoon niet zo echt nu
Misschien als Liverpool mee zou doen
Ja dat zijn spelers van Liverpool, maar niet Liverpool zelf.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mané speelde vandaag en morgen Salah weer
Ja dat zijn echt prettige behoeftes.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik vind de primaire levensbehoeften wel ook meteen de mooiste eigenlijk
haha viesdikquote:Op zondag 24 juni 2018 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
Broodje frikandel speciaal en patat oorlog op
Hoe slechter zij presteren des te groter is de kans dat ze bij Liverpool blijvenquote:Op zondag 24 juni 2018 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat zijn spelers van Liverpool, maar niet Liverpool zelf.
[..]
Ja dat zijn echt prettige behoeftes.
Ik hoop ook dat alle LFC-spelers ASAP uit het WK vliegen. Des te sneller ze terug zijn bij pappa Klopp, des te beter.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hoe slechter zij presteren des te groter is de kans dat ze bij Liverpool blijven
Echt hè, als ze een goed WK spelen gaan ze toch alleen maar naast hun schoenen lopenquote:Op zondag 24 juni 2018 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat alle LFC-spelers ASAP uit het WK vliegen. Des te sneller ze terug zijn bij pappa Klopp, des te beter.
Dit ja. Denemarken eruit graag.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat alle Ajax-spelers ASAP uit het WK vliegen. Des te sneller ze terug zijn bij pappa Klopp, des te beter.
Klopp zou wel een leuke trainer zijn voor Ajaxquote:Op zondag 24 juni 2018 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja. Denemarken eruit graag.
Heel veel dus.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt? Alleen vrijdag toch maar 2 posts, maar dat was een plagerijtje omdat je het vroeg
ahwquote:Op zondag 24 juni 2018 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn. Hans heeft me echt laten stikken.
Knuffel nodig?quote:Op zondag 24 juni 2018 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn. Hans heeft me echt laten stikken.
gewoon erop uit. Ga je niet met vakantie?quote:Op zondag 24 juni 2018 23:38 schreef Myrr het volgende:
Zomervakantie is erg saai als je geen zin hebt om echt dingen te ondernemen.
En mij?quote:Op zondag 24 juni 2018 23:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt? Alleen vrijdag toch maar 2 posts, maar dat was een plagerijtje omdat je het vroeg
Ja, maar gewoon klein houden ofzo?quote:Op zondag 24 juni 2018 23:38 schreef Myrr het volgende:
Zomervakantie is erg saai als je geen zin hebt om echt dingen te ondernemen.
hoi, ik heb echt een domme vraag maar ik weet niet meer wanneer je jarig bent!?!quote:
25 septemberquote:Op zondag 24 juni 2018 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoi, ik heb echt een domme vraag maar ik weet niet meer wanneer je jarig bent!?!ergens binnenkort toch
We zien wel. Deze week wordt mooi iigquote:Op maandag 25 juni 2018 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat vast een kut zomer worden (als het om het weer gaat).
Nou, vind het tot nu toe meer zomer dan we ooit gehad hebben.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat vast een kut zomer worden (als het om het weer gaat).
Heerlijk is dat jaquote:Op maandag 25 juni 2018 00:32 schreef Myrr het volgende:
Lekker wasjes hangen en dekbedden en matrashoezen in een half uurtje kurkdroog.
dat mag je hier ook komen doenquote:Op maandag 25 juni 2018 00:32 schreef Myrr het volgende:
Lekker wasjes hangen en dekbedden en matrashoezen in een half uurtje kurkdroog.
quote:Op maandag 25 juni 2018 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
ja wel lekker, zoek alleen lange vloei
substance abuse ftw
zit niet in skiffa hequote:Op maandag 25 juni 2018 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb al nieuwe gepakt
[..]
hoezo denken
je weet toch wel of het goed met je gaat of niet
heeee, ik keek vandaag toevallig naar Nijmegen shit. Ga jij, wil je gaan?quote:
gooi er dan water inquote:Op maandag 25 juni 2018 00:58 schreef wietparkiet het volgende:
dacht grappig te zijn op werk
chef vroeg namelijk of mijn pan al warm was
toen deed ik mijn vinger erin maar er zat al olie in de pan nu heb ik een brandblaartje op mijn vinger
hoihoiiiiquote:
denk wel dat ik wil gaanquote:Op maandag 25 juni 2018 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeee, ik keek vandaag toevallig naar Nijmegen shit. Ga jij, wil je gaan?
ja ja ja maar is leuker om je vinger in te doenquote:Op maandag 25 juni 2018 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gooi er dan water inmaar kut ja
[..]
hoihoiiii
Ok, ja ik moet ook checken. Weet ook niet zeker hoe ik dan zit maar denk dat ik wel willllll. Ben iig op tijd met apkquote:Op maandag 25 juni 2018 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk wel dat ik wil gaan
zit ze hier ook erg te pushen om te gaan maar niemand weet al of ze kunnen
en ik weet niet hoe ik op dat moment zit want heb nieuwe baan op dat moment
Denk dat hij het wel grappig vond jaquote:Op maandag 25 juni 2018 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ja ja maar is leuker om je vinger in te doen
yesss ik app je als ik meer weetquote:Op maandag 25 juni 2018 01:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, ja ik moet ook checken. Weet ook niet zeker hoe ik dan zit maar denk dat ik wel willllll. Ben iig op tijd met apk![]()
Let me know ok
Heb je zin in nieuwe baan?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
yesss ik app je als ik meer weet
heb van de week gesprekken als het goed is
hahaquote:Op maandag 25 juni 2018 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij en jongentje van de koude kant konden hartelijk om me lachen
min of meer welquote:
hahah huh hoe laat je de frituur overstromenquote:[..]
hahawij hebben nieuwe friet, en die zijn voorgebakken in verzadigd vet oid? Maar daardoor raakte onze friteuses vast te zitten en iedere dag overstroming
krijgen wel alles vergoed van bedrijf maar wtf
groothandel patatquote:Op maandag 25 juni 2018 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
min of meer wel
is zaak waar ik begonnen ben en werkt nu een maatje van me dus dat is wel leuk
en minder drama, dichterbij en makkelijkere manier van werken
maar ik laat wel een van mijn beste vrienden soort van in de steek dus dat vind ik wel moeilijk
[..]
hahah huh hoe laat je de frituur overstromen
zelfs als ik een zak bevroren friet in 1 mandje gooi dan overstroomt de onze niet
ja eensquote:Op maandag 25 juni 2018 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch zo
Snij je eigen patatten luie donder
ja joh ik ga godverdomme elke dag 15kg patat te snijden dahaaagquote:Op maandag 25 juni 2018 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch zo
watjequote:Op maandag 25 juni 2018 01:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja joh ik ga godverdomme elke dag 15kg patat te snijden dahaaag
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moest vandaag ook 2kg sliptong schoonmaken
wat een kutwerk is dat
snap ikquote:Op maandag 25 juni 2018 01:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je handen ruiken ook meteen naar vis
Oh mja dat is wel jammer, maar werk en privé is ook gewoon iets anders. Zo maar bekijkenquote:Op maandag 25 juni 2018 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
min of meer wel
is zaak waar ik begonnen ben en werkt nu een maatje van me dus dat is wel leuk
en minder drama, dichterbij en makkelijkere manier van werken
maar ik laat wel een van mijn beste vrienden soort van in de steek dus dat vind ik wel moeilijk
[..]
hahah huh hoe laat je de frituur overstromen
zelfs als ik een zak bevroren friet in 1 mandje gooi dan overstroomt de onze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Hipsterquote:Op maandag 25 juni 2018 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch zo
Kut wil nu ik weten hoeveel friet er bij ons doorheen gaat op een dagquote:Op maandag 25 juni 2018 01:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja joh ik ga godverdomme elke dag 15kg patat te snijden dahaaag
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh mja dat is wel jammer, maar werk en privé is ook gewoon iets anders. Zo maar bekijken
Met het verversen van de olie gaat er iets mis en danflink spiegelei hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
[..]
Oh mja dat is wel jammer, maar werk en privé is ook gewoon iets anders. Zo maar bekijken
Met het verversen van de olie gaat er iets mis en dangelukkig is het putje niet verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is mij ook al eens gebeurd trouwens de kraan een heel klein beetje open laten staan![]()
![]()
[..]
Met het verversen van de olie gaat er iets mis en danZoiets krijg je toch alleen voor elkaar als de bak waar je het naartoe afvoert vol zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
nee gelukkig nietquote:Op maandag 25 juni 2018 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig is het putje niet ver![]()
is mij ook al eens gebeurd trouwens de kraan een heel klein beetje open laten staan![]()
jaquote:Op maandag 25 juni 2018 01:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoiets krijg je toch alleen voor elkaar als de bak waar je het naartoe afvoert vol zit
haha dat vet is echt klotespul jaquote:Op maandag 25 juni 2018 01:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee gelukkig nietmaar toen dit iedere avond gebeurde was het putje ook snel verstopt
![]()
Echt shit die dingen, zulke teringzooi
[..]
Met het verversen van de olie gaat er iets mis en danmoet je ook niet de verkeerde kraan openzetten sufkutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja touchscreen, hebben we nu een jaar en eentje is al helemaal kutquote:Op maandag 25 juni 2018 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
crack heeft die rational rechts een schermpje?
We hebben maar één kraan, appelquote:Op maandag 25 juni 2018 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet je ook niet de verkeerde kraan openzetten sufkut
dat is toch voor amateurs. Frituurkoningen bakken op gevoelquote:Op maandag 25 juni 2018 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja touchscreen, hebben we nu een jaar en eentje is al helemaal kut
het gaat over de oven, BEMOEI JE ER NIET MEEquote:Op maandag 25 juni 2018 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is toch voor amateurs. Frituurkoningen bakken op gevoel
nee maar even srs. Hoe kan de boel overstromen dan als je niet teveel olie erin laat lopen? Dan moet de opvangbak wel lek zijnquote:
je kan via de usb ingang onderin andere toontjes erop zettenquote:Op maandag 25 juni 2018 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja touchscreen, hebben we nu een jaar en eentje is al helemaal kut
Omdat we nieuwe friet hebben die voorgebakken wordt in verzadigd vet en dat wordt dan dus weer hard = shit kan niet doorspoelen = overstromingquote:Op maandag 25 juni 2018 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee maar even srs. Hoe kan de boel overstromen dan als je niet teveel olie erin laat lopen? Dan moet de opvangbak wel lek zijn
dan moet je maar dm'en ik mag hier gewoon postenquote:Op maandag 25 juni 2018 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het gaat over de oven, BEMOEI JE ER NIET MEE
echtquote:Op maandag 25 juni 2018 02:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan via de usb ingang onderin andere toontjes erop zetten
je weet alleen niet waar het over gaat, sufkutquote:Op maandag 25 juni 2018 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan moet je maar dm'en ik mag hier gewoon posten
maakt niet uit heb toch mijn meningquote:Op maandag 25 juni 2018 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je weet alleen niet waar het over gaat, sufkut
Beste meningen zijn die over dingen waar je geen verstand van hebtquote:
hier heb ik wel verstand van vind het maar vaag verhaalquote:Op maandag 25 juni 2018 02:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beste meningen zijn die over dingen waar je geen verstand van hebt
oh kut is dat alweer voorbij, nou nee dus. Nog nooit geweestquote:
ja, slechte Hagenees jijquote:Op maandag 25 juni 2018 02:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh kut is dat alweer voorbij, nou nee dus. Nog nooit geweest!
Jij wel?
is het ook, maar het bedrijf van die friet gaat alles vergoeden dus het zal wel..quote:Op maandag 25 juni 2018 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hier heb ik wel verstand van vind het maar vaag verhaal
wel beter dat ze vergoedenquote:Op maandag 25 juni 2018 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is het ook, maar het bedrijf van die friet gaat alles vergoeden dus het zal wel..
mja ze willen ons natuurlijk ook echt niet kwijt als klant, kei grote vaste leveringenquote:
ja natuurlijk, waarschijnlijk wereldwijd ookquote:Op maandag 25 juni 2018 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja ze willen ons natuurlijk ook echt niet kwijt als klant, kei grote vaste leveringen
schandalig ja!quote:Op maandag 25 juni 2018 02:48 schreef Catkiller het volgende:
In Nederland toeteren voor een geitenneukende sultan.
Het was raarder geweest als ze geiten waren gaan neuken voor een toeterende sultanquote:Op maandag 25 juni 2018 02:48 schreef Catkiller het volgende:
In Nederland toeteren voor een geitenneukende sultan.
Wat een neppert ben je ook.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat zijn spelers van Liverpool, maar niet Liverpool zelf.
[..]
Ja dat zijn echt prettige behoeftes.
Crewbash, ban.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 08:04 schreef Chai het volgende:
Lol had laatst willekeurige coördinaten gepost van een weiland in de polder en nu staat er genote dat dat de coördinaten zijn van de EXIF data van de foto van Alexandriër.![]()
Nogal lastig om een bedkast in de polder op de foto te zetten hoor.
misschien als er toevallig net een zuipkeet staatquote:Op maandag 25 juni 2018 08:04 schreef Chai het volgende:
Lol had laatst willekeurige coördinaten gepost van een weiland in de polder en nu staat er genote dat dat de coördinaten zijn van de EXIF data van de foto van Alexandriër.![]()
wtfquote:Op maandag 25 juni 2018 08:04 schreef Chai het volgende:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |