je hebt een gevoelig puntje aangekaartquote:Op zondag 24 juni 2018 18:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb volgens mij iets verkeerd gezegd bij de dames![]()
Zou wel aan jouw gevoelig puntje willen zitten.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt een gevoelig puntje aangekaart
wen er maar aanquote:Op zondag 24 juni 2018 18:27 schreef Samzz het volgende:
Dat topickapen hier is wel echt gruwelijk irritant, Vanillekwark.
Dat is hier traditie, Samzz.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:27 schreef Samzz het volgende:
Dat topickapen hier is wel echt gruwelijk irritant, Vanillekwark.
welke van de 4 bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2018 18:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou wel aan jouw gevoelig puntje willen zitten.
Absoluut waarquote:Op zondag 24 juni 2018 18:28 schreef Chai het volgende:
@Sammz. Als je op Tinder bladert tussen vrouwen tussen de 25 - 40 versus bladeren tussen de mannen in die leeftijdscategorie, dan verouderen de mannen toch echt sneller imo, zeker in hun gezicht en op hun hoofd.
Niet altijd.quote:
Ben je al puur azijn?quote:Op zondag 24 juni 2018 18:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo lekker de hele dag in joggingbroek beetje in huis rondhangen
LFC VIII was ook een betere geweestquote:Op zondag 24 juni 2018 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet altijd.
Overigens had ik een veel betere TT ook nog.
Wij van WC-eendquote:Op zondag 24 juni 2018 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens had ik een veel betere TT ook nog.
Nee echt. 'Goede wijn behoeft geen krans.'quote:
Wilde dit sterke staaltje anekdotisch bewijs gewoon nog even posten.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut waar.
Zoals ik zei, de enige mannen die mooi oud worden waren al mooi.
Please do continue.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde dit sterke staaltje anekdotisch bewijs gewoon nog even posten.
akkoordquote:Op zondag 24 juni 2018 18:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind een LFC-TT stiekem ook wel mooier.
Zie je wel dat Vanillekwark ongelijk heeft.quote:
Oh vind je m'n ruggewervelgrapje niet leukquote:
ongelooflijk he. Gelukkig zit hij nog twee schalen lager dan dat wij zitten.quote:
Mannen kunnen soms net accuzuur zijnquote:Op zondag 24 juni 2018 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je wel dat Vanillekwark ongelijk heeft.
Aston Villa II is ook mooier trouwensquote:Op zondag 24 juni 2018 18:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we pas bij LFC V
Slechts twee?quote:Op zondag 24 juni 2018 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ongelooflijk he. Gelukkig zit hij nog twee schalen lager dan dat wij zitten.
Jawel vandaar dequote:Op zondag 24 juni 2018 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh vind je m'n ruggewervelgrapje niet leuk.
vrouwen zijn vaker koningswaterquote:Op zondag 24 juni 2018 18:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mannen kunnen soms net accuzuur zijn
Vrouwen worden knapper, mannen lelijkerquote:
Ik word over het algemeen jonger geschat dan ik echt ben ja.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren is het frisse jonge er bij hem nog niet helemaal af.
Oh hij deed t zelf al.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren is het frisse jonge er bij hem nog niet helemaal af.
Komt door het contrast met je lelijke leeftijdsgenoten die in rap tempo achteruitgaan.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik word over het algemeen jonger geschat dan ik echt ben ja.
eensquote:Op zondag 24 juni 2018 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door het contrast met je lelijke leeftijdsgenoten die in rap tempo achteruitgaan.
Dat zal 't zijn.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door het contrast met je lelijke leeftijdsgenoten die in rap tempo achteruitgaan.
Goede verklaring.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
oh dan heb ik nog ffquote:Op zondag 24 juni 2018 18:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Vanaf 34/35 begint het wel af te takelen ja
Zeg doe effe positiefquote:Op zondag 24 juni 2018 18:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Als het over 10 jaar uit is met Mozy ga ik op zoek naar een jonge hengst van begin 20, die kan dan nog weer even mee.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Moet hij verder wel zijn bek houden en gewoon neukenquote:Op zondag 24 juni 2018 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het over 10 jaar uit is met Mozy ga ik op zoek naar een jonge hengst van begin 20, die kan dan nog weer even mee.
Van die mannen die bij elk laf stootje lopen te kreunenquote:Op zondag 24 juni 2018 18:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Moet hij verder wel zijn bek houden en gewoon neuken
Lolquote:Op zondag 24 juni 2018 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die mannen die bij elk laf stootje lopen te kreunen
Krijg je met staalharde bekkenbodemspieren.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die mannen die bij elk laf stootje lopen te kreunen
Sommige mannen komen ook al klaar na een laf stootje dus kan gewoonquote:
ja jammer is dat altijdquote:Op zondag 24 juni 2018 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mannen komen ook al klaar na een laf stootje dus kan gewoon
Ja en toen begon jij over de vocalsquote:Op zondag 24 juni 2018 18:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Oh dacht dat we het daarover hadden
Rijd gewoon langs de stort pauper, is gratisquote:Op zondag 24 juni 2018 18:49 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wil een kastje dumpen maar mag niet bij het vuilnis dus nu moet ik wachten tot het donker is anders zien de buren me iets doen wat niet mag
Geen zin om helemaal mijn auto te halenquote:Op zondag 24 juni 2018 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Rijd gewoon langs de stort pauper, is gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |