Ik ben jaloers op een succesvolle advocaat die in een goede wagen rijdt en een lekker wijf rijdt. Dan besef ik dat ik gewoon beter mijn best had moeten doen.quote:
jaloers op materiequote:Op zondag 24 juni 2018 10:53 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op een succesvolle advocaat die in een goede wagen rijdt en een lekker wijf rijdt. Dan besef ik dat ik gewoon beter mijn best had moeten doen.
Maar kennelijk kun je dus ook jaloers zijn op een gast die schemels neukt en daar na jaren een AMG 2e hands mee kan kopen. Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk.
Je hebt dus exact dezelfde denkwijze als Sjors en consorten, alleen de manier waarop verschilt?quote:Op zondag 24 juni 2018 10:55 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Meer de daarmee samengaande uitstraling. Levert je poes op.
Dit.quote:
AMG is altijd een beetje twijfelachtig.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit.
Maar verkoper heeft hem dat waarschijnlijk wel wijsgemaakt. Mijn zus heeft paar weken geleden ook een nieuwe mercedes gekocht, AMG zei/dacht ze.
Er zitten wel kekke AMG-velgen onder, maar echt AMG is het niet.
Waarschijnlijk gewoon een originele AMG line af-fabriek.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:28 schreef Fer het volgende:
Ekte AMG of ex-schade-import-bak met een AMG pakketje van Ebay?
waarom komt dit niet uitgebreid in het nieuws maar dat het hertje van Barney overvallen is wel?quote:Op zondag 24 juni 2018 11:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die is binnen de kortste keren vernield of gestolen door zielepietjes als TS die niemand wat gunnen.
Er is laatst bij zijn ouders ingebroken en is de hele boel kort en klein geslagen... DAT IS PAS ZIELIG.
quote:Op zondag 24 juni 2018 11:38 schreef KreKkeR het volgende:
Ben ik de enige die niet wist wat AMG is? Totdat ik het verder in dit topic las...
Ik hoop dat je dit uit je nek lult of dat dit hooguit jouw aanname is.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:20 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Ik denk eerder dat z'n vader.. ehh manager deze auto heeft gekocht en dat Sjors er even heel stoer mee doet voor de camera.
Je woont in een huis met een tuin zeker.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:38 schreef KreKkeR het volgende:
Ben ik de enige die niet wist wat AMG is? Totdat ik het verder in dit topic las...
quote:Op maandag 25 juni 2018 08:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
laat die mensen toch gewoon doen wat ze leuk vinden
Ik ben vooral blij dat ik niet degene ben die hem daarin moet steken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
Er zijn mensen die zoiets wel doen. Het product wat er dan na 9 maanden uitkomt is bijvoorbeeld dit.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:17 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik niet degene ben die hem daarin moet steken.
quote:Op maandag 25 juni 2018 12:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Als het niet je grootste droom is om een verstandelijke gehandicapte rapper te zijn, dan weet ik niet wat je droom dan wel isIn elk geval geen droom die de moeite waard is.
Hij wil hetquote:Op maandag 25 juni 2018 12:58 schreef Salvad0R het volgende:
dus nu is hij een commerciële muppet met een AMG.
je moet het maar willen, je ziel verkopen.
Waaromquote:Op zondag 24 juni 2018 10:53 schreef Bogatell het volgende:
Ik ben jaloers op een succesvolle advocaat
Want een succesvolle advocaat verdient zijn geld niet eerlijk? Of wat is je punt?quote:Op maandag 25 juni 2018 16:26 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Waaromdan nog liever een rapper Sjors die eerlijk z’n geld verdient.
Zijn vader is zijn manager.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit uit je nek lult of dat dit hooguit jouw aanname is.
Als zijn vader echt zijn manager is en o.a. verantwoordelijk is dat heel Nederland en de rest van de wereld op internet kan zien dat zijn zoon een prostitué(e) en een opblaaspop neukt en ook nog media-aandacht van GeenStijl en Kim Holland toelaat, dan wens ik die kerel zoveel narigheid toe wat ik beter niet op FOK! kan posten.
Dit jaquote:Op maandag 25 juni 2018 16:26 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Waaromdan nog liever een rapper Sjors die eerlijk z’n geld verdient.
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 25 juni 2018 09:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je woont in een huis met een tuin zeker.
Zou het het van z'n PGB betalen?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
A180 DMijn buurman met een middenmoot baan kan er 1 leasen, dus waarom zou je jaloers zijn? Ja omdat het een geestelijk gehandicapte betreft, maar dat is ook bewonderenswaardig.
Ik denk van z'n optredens, wat ik op zich wel bewonderenswaardig vind, aangezien dit soort mensen 50 jaar geleden voor de ploeg gespannen werden.quote:
#metooquote:Op maandag 25 juni 2018 21:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk van z'n optredens, wat ik op zich wel bewonderenswaardig vind, aangezien dit soort mensen 50 jaar geleden voor de ploeg gespannen werden.
850 Euro voor een half uurtje, doet dat 3-4 keer per week en je hebt een aardige duit.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
#metoo
Maar leasen kan tegenwoordig al snel.
https://www.bertielukasse(...)appers/rapper-sjors/
Je kan hem boeken voor ¤ 850,-, dus echt een vetpot lijkt het mij ook niet.
Btw eraf zit je op 700, dan nog reiskosten eraf, kom je op 650, provisie voor dat bureau zal ook wel 150 zijn, zit je op 500, en dan gaat je IB eraf.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
850 Euro voor een half uurtje, doet dat 3-4 keer per week en je hebt een aardige duit.
Krijgt die kerel ook niet een wajong ofzo dat die kan bijverdienen? misschien nog beetje boekhouden auto voor 't bedrijf ofzo. Beetje youtube views erbij. Ik denk trouwens dat die sommige periodes ook wel meer heeft gevangen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:09 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Btw eraf zit je op 700, dan nog reiskosten eraf, kom je op 650, provisie voor dat bureau zal ook wel 150 zijn, zit je op 500, en dan gaat je IB eraf.
Kom je op 300 schoon uit.
Als je dat 4x per week kan doen een maand lang heb je 5k netto waar nog wel wat kosten af zullen gaan.
Is best een prima salaris.
Maar iets zegt mij dat hij geen 3-4 keer per week wordt geboekt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:19 schreef bamibij het volgende:
Hij doet ook boodschappen inspreken voor verjaardagen e.d.'schnabbelcircuit'
¤40 voor een boodschap van een halve minuut begreep ik
quote:
En vervolgens nakt ie je.quote:
Kerfetti.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |