quote:
waarom niet 15 lepeltjes johquote:Op zondag 24 juni 2018 01:19 schreef devzero het volgende:
Ik zou er toch een klein beetje chilipoeder bij doen hoor (maar niet 1.5 "theelepeltje")
Dat was niet goed bevallenquote:Op zondag 24 juni 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waarom niet 15 lepeltjes joh
ahquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 01:24 schreef Already_in_use het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat de rits van mijn vest enkele keren snel open en dicht ritsen een camping gevoel geeft. Heerlijk geluid
Gewoon je tent opzetten in je woonkamerquote:Op zondag 24 juni 2018 01:24 schreef Already_in_use het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat de rits van mijn vest enkele keren snel open en dicht ritsen een camping gevoel geeft. Heerlijk geluid
Da's ook gewoon niet te vreten, of je moet van die smakeloze cheddar hebbenquote:Op zondag 24 juni 2018 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah
of ik kijk teveel van die extreme amerikaanse eetvideos waar de nachos verzuipen in kaas
Die zijn er en ze zijn ranzigquote:Op zondag 24 juni 2018 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah
of ik kijk teveel van die extreme amerikaanse eetvideos waar de nachos verzuipen in kaas
Ik kreeg ook een tent bij je moederquote:Op zondag 24 juni 2018 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon je tent opzetten in je woonkamer
Bleef je wel goed droog?quote:Op zondag 24 juni 2018 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een tent bij je moeder
uurtje daarna nucleair over de balustrade hangen.quote:
En 2e van hema niet veel laterquote:Op zondag 24 juni 2018 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een tent bij je moeder
Hehequote:
Ja moet je maar flink willen druipen met je kaas hè. Eigen schuld dikke bultquote:
Ola devjesgodquote:
Behoorlijkquote:Op zondag 24 juni 2018 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het gesmolten is dan kan het als een blok op je maag liggen
quote:Op zondag 24 juni 2018 01:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja moet je maar flink willen druipen met je kaas hè. Eigen schuld dikke bult
wasda?quote:Op zondag 24 juni 2018 01:41 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ben een doos Quality Street aan het leeg vreten. Die zijn zo lekker ..mjam mjam. Ik heb een goed excuus daarvoor nu laten we maar zeggen
Heb nooit iets gegeten waarvan ik zei dat is teveel kaas. Alleen de geitenkaas op domino's pizzaquote:Op zondag 24 juni 2018 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het gesmolten is dan kan het als een blok op je maag liggen
Daar zitten wat aparte smaken bijquote:Op zondag 24 juni 2018 01:41 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ben een doos Quality Street aan het leeg vreten. Die zijn zo lekker ..mjam mjam. Ik heb een goed excuus daarvoor nu laten we maar zeggen
Jjj liever dan ik, maar je hebt het "verdiend"quote:Op zondag 24 juni 2018 01:41 schreef Already_in_use het volgende:
Jupquote:Op zondag 24 juni 2018 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, het koolzuur in het bier zal je maag nog iets verder uitzetten
oh lekkerquote:Op zondag 24 juni 2018 01:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chocolaatjes met lekkere vullingen enz
Ik vind ze allemaal lekker haha.quote:
Laten we het daar maar op houden ja. Vind jij ze niet lekker?quote:Op zondag 24 juni 2018 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Jjj liever dan ik, maar je hebt het "verdiend"
Niet zo, ik heb liever pure chocoladequote:Op zondag 24 juni 2018 01:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal lekker haha.
[..]
Laten we het daar maar op houden ja. Vind jij ze niet lekker?
Dat schijnt wel de 'gezondste' chocolade te zijn. Ik houd niet zo van puur.quote:
Moet wel van goede kwaliteit zijn danquote:
Lindtquote:Op zondag 24 juni 2018 01:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet wel van goede kwaliteit zijn danbeetje bitter mag ook. Die van lindt is lekker 85%. Wel even wennen aan de smaak
Ik was al een beetje bang dat je het verkeerd zou opvatten, maar dat is het nietquote:Op zondag 24 juni 2018 01:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal lekker haha.
[..]
Laten we het daar maar op houden ja. Vind jij ze niet lekker?
quote:Op zondag 24 juni 2018 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
was ook mijn eerste gedachte
Eerlijk gezegd eet ik nooit chocolade omdat het gezond zou zijnquote:Op zondag 24 juni 2018 01:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat schijnt wel de 'gezondste' chocolade te zijn. Ik houd niet zo van puur.
Klopt, ben er ook nog niet geweestquote:Op zondag 24 juni 2018 01:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]in utrecht heb je een lindt winkel. Daar moet ik nog even langsgaan volgende keer. Lindor
quote:Op zondag 24 juni 2018 01:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd eet ik chocolade omdat het gezond zou zijn
Ja, 85% of hogerquote:Op zondag 24 juni 2018 01:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet wel van goede kwaliteit zijn danbeetje bitter mag ook. Die van lindt is lekker 85%. Wel even wennen aan de smaak
Ik zie net dat ik het woordje niet ben vergeten in dit zinquote:Op zondag 24 juni 2018 01:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dan eet je het om de verkeerde reden
quote:Op zondag 24 juni 2018 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik het woordje niet ben vergeten in dit zin
het is nu wel erg opvallend stil jaquote:Op zondag 24 juni 2018 02:00 schreef Limoentjuh het volgende:
En weer opeens rustig.. waar is iedereen opeens gebleven
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:00 schreef Limoentjuh het volgende:
wat?quote:Op zondag 24 juni 2018 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
nou thenightisfulloferrors kom er maar in
was even kaarsjes aansteken voor dev en jouquote:Op zondag 24 juni 2018 02:00 schreef Limoentjuh het volgende:
dit klinkt luguberquote:Op zondag 24 juni 2018 02:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
was even kaarsjes aansteken voor dev en jou
Aaahw je bent wel de beste weddingplannerquote:Op zondag 24 juni 2018 02:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee romantisch haagsquote:
ik draai alleen maar o o den haag, niet dat dat erg is maar gezien jouw Amsterdamse kennissenkring loopt de bruiloft dan snel uit op een begrafenis.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aloa of borrelnootje zouden daar goed voor zijn. Maar waarom neem jij deze taak niet op je
We kunnen alle steun gebruikenquote:Op zondag 24 juni 2018 02:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik draai alleen maar o o den haag, niet dat dat erg is maar gezien jouw Amsterdamse kennissenkring loopt de bruiloft dan snel uit op een begrafenis.
Nee hoorquote:Op zondag 24 juni 2018 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was al een beetje bang dat je het verkeerd zou opvatten, maar dat is het niet
liep helemaal verkeerd af ookquote:Op zondag 24 juni 2018 02:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, hij wou gewoon een snack klaarmaken
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik draai alleen maar o o den haag, niet dat dat erg is maar gezien jouw Amsterdamse kennissenkring loopt de bruiloft dan snel uit op een begrafenis.
Wat mag ik doen?quote:Op zondag 24 juni 2018 02:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aloa of borrelnootje zouden daar goed voor zijn. Maar waarom neem jij deze taak niet op je
Sp3c is ambtenaar dus die kan dat beter doenquote:Op zondag 24 juni 2018 02:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij verbind ze tot aan den dood met je plat Rotterdamse accent
Super feyenoord u make us happy midden in Amsterdam draaien.quote:
Mikey doet de catering. Alleen maar wietquote:Op zondag 24 juni 2018 02:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sp3c is ambtenaar dus die kan dat beter doen
Hahahaha heb je soms ook een jointje gedraaidquote:Op zondag 24 juni 2018 02:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de grootste lol hier en het slaat helemaal nergens op
a_i_u is bruidsmeisjequote:Op zondag 24 juni 2018 02:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niks hoorje komt wel ook op de bruiloft he
niet eensquote:Op zondag 24 juni 2018 02:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahaha heb je soms ook een jointje gedraaid
Dat mag niet? Ik lach altijd om mijn grappen welquote:Op zondag 24 juni 2018 02:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niet eens
Zit te lachen om mijn eigen grap, hoe treurig
Alleen tranen van blijdschap !quote:Op zondag 24 juni 2018 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou dansen op je bruiloft niemand zou me tranen zien.
dus ik ben echt niet de enige die dat doet?quote:Op zondag 24 juni 2018 02:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat mag niet? Ik lach altijd om mijn grappen wel
Mag ik ook komen?quote:Op zondag 24 juni 2018 02:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ik durf te wedden dat ik vaker om mijn grappen lach dan jijquote:Op zondag 24 juni 2018 02:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dus ik ben echt niet de enige die dat doet?
De bruiloft van wie? Jij en Dev?quote:Op zondag 24 juni 2018 02:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ik durf te wedden dat ik vaker om mijn grappen lach dan jij
Gaat misschien niet door meerquote:Op zondag 24 juni 2018 02:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
De bruiloft van wie? Jij en Dev?
Uiteraard kom ik![]()
Natuurlijk kom ikquote:Op zondag 24 juni 2018 02:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat misschien niet door meerhij wil als gast komen ...
oh dan trouw ik wel met je, of Mikey.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat misschien niet door meerhij wil als gast komen ...
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh dan trouw ik wel met je, of Mikey.
Nou zegquote:Op zondag 24 juni 2018 02:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hoef ik toch geen 10 katten aan te schaffen
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hoef ik toch geen 10 kratten aan te schaffen
Kom ik naast je wonen met mijn 10 katten.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hoef ik toch geen 10 katten aan te schaffen
degene die van die ontzettende kritische kut vragen steltquote:Op zondag 24 juni 2018 02:19 schreef devzero het volgende:
Zolang thenightisfulloferror ook maar komt. Iemand moet toch de dronken oom uit hangen
Die hoef jij niet op te doenquote:Op zondag 24 juni 2018 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik weet niet of ik een houd op doe
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
degene die van die ontzettende kritische kut vragen stelt
Hey men, waarom gaat die deur hier naar binnen open?
Dev moet zichzelf blijvenquote:Op zondag 24 juni 2018 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet Dev dan ook bekeren net als van Persie?
Kattenslaapfeestjequote:Op zondag 24 juni 2018 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom ik naast je wonen met mijn 10 katten.
Kan gezellig zijnquote:Op zondag 24 juni 2018 02:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]zo iemand wil ik er niet bij hebben hoor
Hardop gelachenquote:Op zondag 24 juni 2018 02:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hahaha en dan gaat klagen over het merk bier dat geschonken wordtquote:Op zondag 24 juni 2018 02:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
captain koekquote:
Ja zo van, BRAND BIER? Ik dacht bij brand aan bluswerkzaamheden, godverredomme!!!!quote:Op zondag 24 juni 2018 02:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahaha en dan gaat klagen over het merk bier dat geschonken wordt
Serious? 10?quote:Op zondag 24 juni 2018 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom ik naast je wonen met mijn 10 katten.
Jij was 1.70 ofzo toch?quote:Op zondag 24 juni 2018 02:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik ben gewoon te klein voor mijn leeftijd.
Begint wel een mooi verhaal te woorden.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:26 schreef I. het volgende:
Dit hele trouwverhaal gaat compleet langs me heen.
Dev gaat over het bier en heeft er denk ik wel verstand van. Dus verwacht geen klagers daaroverquote:Op zondag 24 juni 2018 02:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahaha en dan gaat klagen over het merk bier dat geschonken wordt
Ik hoor t ook iemand zeggen met een Haags accent in me hoofd.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zo van, BRAND BIER? Ik dacht bij brand aan bluswerkzaamheden, godverredomme!!!!
Dat hoort nietquote:Op zondag 24 juni 2018 02:26 schreef I. het volgende:
Ik brouw 1 soort en daar zal meneer flip het mee moeten doenquote:Op zondag 24 juni 2018 02:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dev gaat over het bier en heeft er denk ik wel verstand van. Dus verwacht geen klagers daarover
vooral dat laatste woord zekerquote:Op zondag 24 juni 2018 02:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik hoor t ook iemand zeggen met een Haags accent in me hoofd.
Wanneer wordt het gebundeld?quote:Op zondag 24 juni 2018 02:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begint wel een mooi verhaal te woorden.
Limoentje is 1.89quote:Op zondag 24 juni 2018 02:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de kleinste ben hier.
Ik ben veel te drukquote:Op zondag 24 juni 2018 02:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat hoort nietje bent wel een van de bruidsjonkers he
Ik heb het ook gemist. Hing je boven de pot net? Je was ineens foetsie.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:26 schreef I. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Druk bezig met vooremquote:Op zondag 24 juni 2018 02:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist. Hing je boven de pot net? Je was ineens foetsie.
Ja vooral dat stukkie ja.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vooral dat laatste woord zeker
Yesssssssssssssquote:Op zondag 24 juni 2018 02:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ook ongeveer even klein als haags
Dikke tip: patent schrijf je met 1 t.quote:
Flip was niet degene die zou klagen maar thenightisfullofterror.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik brouw 1 soort en daar zal meneer flip het mee moeten doen
Vraag me af of je lichter of zwaarder dan ik benquote:
thenight mag klagen, daarvoor huren we hemquote:Op zondag 24 juni 2018 02:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Flip was niet degene die zou klagen maar thenightisfullofterror.
Zeehondenfluisteraar is een goede gast
je zou maar professioneel zeiker als beroep hebbenquote:Op zondag 24 juni 2018 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
thenight mag klagen, daarvoor huren we hem
En dan de beste van de beste zijnquote:Op zondag 24 juni 2018 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je zou maar professioneel zeiker als beroep hebben
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe lang dan? En ik heb het niet over hoe lang de chinees
quote:
Ik ken er toch wel een paarquote:Op zondag 24 juni 2018 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je zou maar professioneel zeiker als beroep hebben
Mijn dank is groodquote:
Ooit gebasketbald, was niks voor mij.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow gemistkan je zo basketballer speler worden als je voorem zat bent
trello gaat sneller vol dan ik dingen maakquote:Op zondag 24 juni 2018 02:29 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met je app Flip? Is hij al testbaar?
En beschouw je server als cow en niet als petquote:Op zondag 24 juni 2018 02:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
trello gaat sneller vol dan ik dingen maak
maar ben de server aan het maken met go nu en de devop tools doen.
Da's alleen maar een goed tekenquote:Op zondag 24 juni 2018 02:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
trello gaat sneller vol dan ik dingen maak
maar ben de server aan het maken met go nu en de devop tools doen.
Detailsquote:Op zondag 24 juni 2018 02:45 schreef I. het volgende:
Ik moet binnenkort ook maar eens aan het admin gedeelte gaan beginnen
cow?quote:Op zondag 24 juni 2018 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
En beschouw je server als cow en niet als pet
Klopt en als je Admins als yvonne gaat aannemen dan moet ook nog gebruikersvriendelijk zijn ook. (niets mis met yvonne)quote:Op zondag 24 juni 2018 02:46 schreef I. het volgende:
Een forum beheren wil je echt niet via je database doen
Trusten!quote:Op zondag 24 juni 2018 02:47 schreef Already_in_use het volgende:
Lieve mensjes ik ga slapen. Slaap lekker to you all. En scoor ze
![]()
Zijn heel veel goede beschrijvingen te vinden onlinequote:
Da's niet zo moeilijk. Daar ligt mijn focus opzich altijd al wel opquote:Op zondag 24 juni 2018 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt en als je Admins als yvonne gaat aannemen dan moet ook nog gebruikersvriendelijk zijn ook. (niets mis met yvonne)
slaap zequote:Op zondag 24 juni 2018 02:47 schreef Already_in_use het volgende:
![]()
Slaap lekker aiuquote:Op zondag 24 juni 2018 02:47 schreef Already_in_use het volgende:
![]()
Ik vond cow (bolke) mooier dan cattle. In jouw geval zou ik zorgen dat je je VM ieder moment kan herinstalleren omdat al je configuraties in een configuratie tool zitten en je een backup hebt van je database die je ieder moment kan terug zetten.quote:
Ik zou geen flauw idee hebben wat de nederlandse termen in de devops wereld zijnquote:Op zondag 24 juni 2018 02:47 schreef I. het volgende:
devzero staat erom bekend Engelse termen in de Nederlandse taal te gebruiken
Oh ik ook niet hoorquote:Op zondag 24 juni 2018 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou geen flauw idee hebben wat de nederlandse termen in de devops wereld zijn
hoeft ook niet, alleen zei flip devopsquote:Op zondag 24 juni 2018 02:53 schreef I. het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoorIk hou me daar helemaal niet mee bezig.
zover ben ik nog lang niet, sowieso maar 1gb ram dus kan niet zomaar veel images draaien denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn heel veel goede beschrijvingen te vinden online
https://devops.stackexcha(...)n-of-cattle-not-pets
1tje is voldoendequote:Op zondag 24 juni 2018 02:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zover ben ik nog lang niet, sowieso maar 1gb ram dus kan niet zomaar veel images draaien denk ik.
devops is programmerenquote:Op zondag 24 juni 2018 02:56 schreef I. het volgende:
Krijg er de kriebels van als ik dat soort ongein hoor. Laat mij maar lekker code kloppen.
Trusten meisjequote:Op zondag 24 juni 2018 03:02 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga slapen. Veel plezier hier maar dat gaat wel lukken denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |