quote:
waarom niet 15 lepeltjes johquote:Op zondag 24 juni 2018 01:19 schreef devzero het volgende:
Ik zou er toch een klein beetje chilipoeder bij doen hoor (maar niet 1.5 "theelepeltje")
Dat was niet goed bevallenquote:Op zondag 24 juni 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waarom niet 15 lepeltjes joh
ahquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 01:24 schreef Already_in_use het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat de rits van mijn vest enkele keren snel open en dicht ritsen een camping gevoel geeft. Heerlijk geluid
Gewoon je tent opzetten in je woonkamerquote:Op zondag 24 juni 2018 01:24 schreef Already_in_use het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat de rits van mijn vest enkele keren snel open en dicht ritsen een camping gevoel geeft. Heerlijk geluid
Da's ook gewoon niet te vreten, of je moet van die smakeloze cheddar hebbenquote:Op zondag 24 juni 2018 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah
of ik kijk teveel van die extreme amerikaanse eetvideos waar de nachos verzuipen in kaas
Die zijn er en ze zijn ranzigquote:Op zondag 24 juni 2018 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah
of ik kijk teveel van die extreme amerikaanse eetvideos waar de nachos verzuipen in kaas
Ik kreeg ook een tent bij je moederquote:Op zondag 24 juni 2018 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon je tent opzetten in je woonkamer
Bleef je wel goed droog?quote:Op zondag 24 juni 2018 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een tent bij je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |