Daar zijn de Zweden te dom voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:09 schreef Pedroso het volgende:
Zweden tegen Mexico gaat ook een leuk potje worden nu. Als het vanavond 1-1 was gebleven dan had ZWE-MEX zeker een salonremise geworden.
Komen de talenten op basis van de tweede helft nu toch niet meer in golfbewegingen?quote:
ik word echt gek als ik jouw UI zie ik krijg opeens woede-uitbarstingenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:14 schreef Groby het volgende:
[..]
Inb4 Froger de winnende maakt op het WK 2022
eens. Nederland is in de poule vaak aidsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik herinner me toch ook zat poule-fases waarin het een puinbende was maar ze pas in de ronde erna sneuvelen. Denk 1990, 1994, 1996, 2004.
Doe ik liever de tv uit.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:17 schreef De_Kraam het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Jan en Youri of Sjon van den Brom, dan toch maar Sjon.
We hebben vandaag toch wel gezien waarom Jogi zo graag Neuer mee wilde nemen hè.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mee eens. Dat verwacht je niet van een van de beste passers ter wereld.
quote:
Hij heeft een uitstekende pot gekeept, maar jij denkt dus dat MATS dat niet zou kunnen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
We hebben vandaag toch wel gezien waarom Jogi zo graag Neuer mee wilde nemen hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |