quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 21:56:53Football is a simple game, 22 men chase the ball for 82 minutes and the Germans get a player sent off so 21 men chase the ball for 13 minutes and at the end the Germans somehow fucking win. reageer retweet
pleur je er toch een servertje bij joh.,quote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Eindelijk iemand die Zweden aanpakt
Frankrijk faalde
Nederland faalde
maar Duitsland niet met 10 man.
EINDELIJK
ongeacht of je nu voor of tegen Duitsland bent. Zweden doet dit al sinds de kwalificatie. Walgelijk.
Zal je zien dat Brazilië het verneuktquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Brazilië - Duitsland in de achtste, make it happen.
Denk dat Zwitserland 1e gaat worden in de poule met Braziliëquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Die Albanezen van gisteren vind ik een beter duo!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Reus + Kroos = beste duo sinds Iniësta en Xavi
Braziliaantjes mad als ze weer verliezen, genot.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:01 schreef Slobeend het volgende:
En Servie tweedequote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Zwitserland 1e gaat worden in de poule met Brazilië
Nee, maar die ga jij nu aanmaken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al een Jackie Groenen topic?
Dat zou geweldig zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:01 schreef Slobeend het volgende:
En dan weer 7-1 worden, kom ik niet meer bij.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:01 schreef Slobeend het volgende:
je gaat de wk finale missen dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:03 schreef Zorro het volgende:
Ik ga geen wedstrijd van Duitsland meer kijken.
Zo, dat zal ze leren.
De Duitsers kunnen ook nog altijd groepswinnaar worden hoor ...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Zwitserland 1e gaat worden in de poule met Brazilië
Beste zorro,quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben maar in twee gevallen voor Duitsland: Tegen Brazilie en tegen Frankrijk. En momenteel ook tegen Argentinie trouwens. Drie dus.
Duitsland wint van Brazilië als het die match wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dan weer 7-1 worden, kom ik niet meer bij.
huilende brazillianen is altijd genotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dan weer 7-1 worden, kom ik niet meer bij.
Als Duitsland daar tegen alle hoop in, in staat: Ja graag.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je gaat de wk finale missen dus.
echt hequote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:03 schreef Tagliano het volgende:
Die is niet te laat omdat hij zijn sok omhoog doet
jij gaat dalijk huilenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:04 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
huilende brazillianen is altijd genot
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:04 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
huilende brazillianen is altijd genot
Normaal niet. Maar het is Duitsland. Je denkt toch niet dat ik voor ajax ben als ze tegen De Graafschap spelen? En dat is ook niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beste zorro,
jij en ik gaan samen toch niet 90 minuten naar fucking zweden kijken voor de lol? de bus parkeren 90 min lang en walgelijke overtredingen van toivonen? gewoon lekker naar Reus kijken man niets mis mee ouwe reus die is ook sneller dan het licht
Finale Belgie - Duitslandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:04 schreef dick_laurent het volgende:
Duitsland wordt gewoon weer wereldkampioen. Ik ben er niet voor, maar die fuckers flikken dat gewoon, let maar op.
das waarquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Normaal niet. Maar het is Duitsland. Je denkt toch niet dat ik voor ajax ben als ze tegen De Graafschap spelen? En dat is ook niet om aan te zien.
Ik heb het gevoel dat iets je dwars zit, zou dat kunnen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef Hamzoef het volgende:
Vieze NOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Gaan het over sok hebben, terwijl het zou moeten gaan over VAR die Zweden bestolen heeft.![]()
eens die bus was behoorlijk triestquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beste zorro,
jij en ik gaan samen toch niet 90 minuten naar fucking zweden kijken voor de lol? de bus parkeren 90 min lang en walgelijke overtredingen van toivonen? gewoon lekker naar Reus kijken man niets mis mee ouwe reus die is ook sneller dan het licht
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef Doublepain het volgende:
Nou het was leuk, fijne avond jongens zie jullie morgen
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iets je dwars zit, zou dat kunnen?
Mad, jelly, diepquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef Hamzoef het volgende:
Gaan het over sok hebben, terwijl het zou moeten gaan over VAR die Zweden bestolen heeft.![]()
serbija God idemoquote:
Waarom zou je tegen Duitsland zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Normaal niet. Maar het is Duitsland. Je denkt toch niet dat ik voor ajax ben als ze tegen De Graafschap spelen? En dat is ook niet om aan te zien.
Wie nietquote:
Haten op Duitslandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit zou iedereen die maar een greintje geeft om rechtvaardigheid, dwars moeten zitten!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bizar dat ze het daar niet eens over hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef Hamzoef het volgende:
We maken allemaal eens fouten in het leven.quote:
Ze hebben de fiets van m'n opa nog.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen Duitsland zijn?
Meestal til ik mijn rechterbil dan op en zet ik even wat krachtquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel ze waren beterquote:
Heb je ooit zo'n schlagerfestival gehoord? Nou dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met je zus hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We maken allemaal eens fouten in het leven.
(nu komt een grap over mijn moeder)
Waarom niet? Misschien verleden en zo?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De één opent topics tot aan z'n dood en de ander die blijft thuis. Dat moet in je aard liggen.quote:
Een elektrische fiets?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze hebben de fiets van m'n opa nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |