Maar jij veranderd hem bijna dagelijksquote:
bijna wel jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar jij veranderd hem bijna dagelijks
Jup... En dat zei ze in het uur erna nog een paar keerquote:
Beetje variatie is goed voor een mensquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
oja eergisteren bestond dit spel precies 1 jaar, helemaal vergeten
#nolifequote:
iddquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje variatie is goed voor een mens
Ik mag ze niet meer maken van aloaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zijn er vandaag nog wel moedergrappen gemaakt ?
quote:
quote:
Zolang hij nog af en toe langs mag gaan valt het nog per meequote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nou ja zeg. Wat voor zin heeft het leven dan nog...
ik wist niet dat er een verbod wasquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Hup Duitslanddit verzacht de pijn van geen moedergrappen
Volgens devzero mogen er van aloë Vera geen moedergrappen meer gemaakt wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wist niet dat er een verbod was
Jij moet weblogger wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:58 schreef markdeajaxfan het volgende:
een wedstrijd duurt 90 minuten aan het eind winnen duitsers
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:58 schreef markdeajaxfan het volgende:
Zeer filosofisch ditquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:58 schreef markdeajaxfan het volgende:
Nee, dat mocht van devie zijn moeder niet meerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens devzero mogen er van aloë Vera geen moedergrappen meer gemaakt worden
Wie is devie nou weer?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, dat mocht van devie zijn moeder niet meer
Aloë veraquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens devzero mogen er van aloë Vera geen moedergrappen meer gemaakt worden
je aanstaandequote:
Nimmer Bolke op de bbqquote:
quote:
het mag dus welquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is niet bolk, maar een verre neef
Heeft Dev geen kleine devie?quote:
dan is het goedquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is niet bolk, maar een verre neef
Mijn moeder heeft me er laatst over verteltquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn kleine devie af
devone zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
kinderen komen later en die gaat geen devie heten hoor
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bolke en Bolke zijn er niet om op te eten![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me er laatst over vertelt
waarvoor heb je die allemaal gebruikt dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:08 schreef devzero het volgende:
Zo drop klaar. Mijn voorraadkast begint bijna op een chemisch lab te lijkenAmmonium Chloride, Sodium Hydroxide.
Sodium hydroxide (Natriumhydroxide) heb ik wel eens gebruikt om pretzels te maken. Gemeen spul dat je niet moet aanrakenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
waarvoor heb je die allemaal gebruikt dan?
Of mag dit ook niet van Aloe?quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Sodium hydroxide (Natriumhydroxide) heb ik wel eens gebruikt om pretzels te maken. Gemeen spul dat je niet moet aanraken
lekker kokenquote:Natriumhydroxide, ook wel caustische of bijtende soda genoemd, is een anorganische verbinding met als brutoformule NaOH. De stof komt voor als een witte, hygroscopische vaste stof, die zeer goed oplosbaar is in water. Tijdens het oplossen komt een grote hoeveelheid warmte vrij. De uiteindelijke oplossing wordt ook wel aangeduid als natronloog. Deze waterige oplossing is een sterke base en verdringt zwakkere basen uit hun zouten. Natriumhydroxide is zeer corrosief en kan ernstige brandwonden veroorzaken.
2x de helftquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Hoeveel kilo's ga je aankomen in Muricah dev?
20quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Hoeveel kilo's ga je aankomen in Muricah dev?
Misschien is Dev stiekem bezig een Heisenberg te doenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
klinkt niet als iets wat voor koken wordt gebruikt
Je laat de pretzels in een oplossing drijven voordat je ze in de oven doet. Door die loog oplossing krijg je een lekker krokant korstje. En de oplossing zelf is niet zo heel sterk basisch en als de pretzel klaar is merk je er niets van.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
quote:
quote:
goeiequote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
Goed gereedschap hangt onder een afdakje, jammer wel dat er in de schaduw weinig groeit
helemaal afgekeken maar gebeurt niet veel. Pretzels zien er wel lekker uitquote:
Nog nooit gehoord?quote:
Was de eerste hit op youtubequote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
helemaal afgekeken maar gebeurt niet veel. Pretzels zien er wel lekker uit
Had je moeder afgelopen nacht nog een goede hit gegevenquote:
Ja, grrr heeft nu een flink blauw oogquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je moeder afgelopen nacht nog een goede hit gegeven
en ze zijn er weerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je moeder afgelopen nacht nog een goede hit gegeven
huh is grr je moeder dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, grrr heeft nu een flink blauw oog
Blijkbaar is grrrr al zo vaak bij zijn moeder langs geweest dat Dev beide door elkaar haaltquote:
Ik eet liever uit je moeders snoeppotjequote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet meer aan de snoeppot zitten dan
Geen idee. Zal vast wel nog een dingetje te zijn in bepaalde circuits.quote:
Lekker! Heb je familie/vrienden in Eindhoven wonen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ook al rustig net als dit topic. Ben in eindhoven voor het weekend![]()
Hoe is jouw weekend?
doe kees kankerkachel de groetenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ook al rustig net als dit topic. Ben in eindhoven voor het weekend![]()
Hoe is jouw weekend?
Die heeft zoveel sponsorgeld gekregen dat hij nu in een villawijk woontquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe kees kankerkachel de groeten
familie ja. Neefjes en nichtjes bezoekenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker! Heb je familie/vrienden in Eindhoven wonen?
Mijn weekend is ook best relaxt. Vandaag rust dagje gehad en morgen nog lekker middagje de kartbaan op. Mentaal voorbereiden op mijn terugkeer op werk
Denken dat kees geen acteur wasquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Kees is toch al een paar jaar dood of was dat iemand anders?
Nice! Eindhoven is wel een leuke stadquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
familie ja. Neefjes en nichtjes bezoekenWanneer begin je weer met werken?
Niet weten dat Kees mee moest werken om zijn uitkering te behoudenquote:
Ben ook een beetje ziek. Gisteren mijn relatie verbroken. Was de beste keuze. Maar ben er wel een beetje ziek van. Maarja life goes on.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Hehe eindelijk!! Waar was jij? Ik dacht even dat je ziek was ofzo
Melden? Gevangenis of Kazerne?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Eindhoven is wel een leuke stad![]()
Maandag morgen moet ik me weer melden
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben ook een beetje ziek. Gisteren mijn relatie verbroken. Was de beste keuze. Maar ben er wel een beetje ziek van. Maarja life goes on.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sorry om te horen. Wij zijn er hier allemaal voor je
Ik word er nog ervaren inquote:Op zaterdag 23 juni 2018 05:51 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een niewe titel: devzero, motivational baggeraar
Ah dat vind ik liefquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sorry om te horen. Wij zijn er hier allemaal voor je
Sterkte!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah dat vind ik lief![]()
T is zonde van die 3 jaar. Maar het ging gewoon niet meer. Hij is niet meer de persoon zoals ik hem leerde kennen.
Als het voor jou niet meer goed voelde dan is het beste om het te beëindigen ipv nog jaren proberen iets te herstellen wat niet te herstellen valt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah dat vind ik lief![]()
T is zonde van die 3 jaar. Maar het ging gewoon niet meer. Hij is niet meer de persoon zoals ik hem leerde kennen.
Dit jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte!
Als het niet meer werkt dan kun je er maar beter een punt achter zetten dan nog 'proberen' en je tijd verdoen!
Iedere persoon verandert overtijd en hopenlijk groei je in een relatie dezelfde kant op. En soms niet. been therequote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:30 schreef Already_in_use het volgende:
Hij is niet meer de persoon zoals ik hem leerde kennen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah dat vind ik lief![]()
Precies. En ik denk dat ik al een jaar aan het 'proberen' was.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte!
Als het niet meer werkt dan kun je er maar beter een punt achter zetten dan nog 'proberen' en je tijd verdoen!
En daar was ik al ruim een jaar mee bezig. Dan ging het een tijdje goed maar zwakte weer af. Kleine irritaties die uiteindelijk uitdraaien op conflicten.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het voor jou niet meer goed voelde dan is het beste om het te beëindigen ipv nog jaren proberen iets te herstellen wat niet te herstellen valt.
Zo herkenbaar dit alsof ik me ex hoor pratenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En daar was ik al ruim een jaar mee bezig. Dan ging het een tijdje goed maar zwakte weer af. Kleine irritaties die uiteindelijk uitdraaien op conflicten.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En daar was ik al ruim een jaar mee bezig. Dan ging het een tijdje goed maar zwakte weer af. Kleine irritaties die uiteindelijk uitdraaien op conflicten.
Je moet jezelf wel quooten als je op jezelf gaat reagerenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:36 schreef devzero het volgende:
overtijdman man dat is toch geen nederlands
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere persoon verandert overtijd en hopenlijk groei je in een relatie dezelfde kant op. En soms niet. been there
Wel herkenbaar uit mijn vorige relatie. Maandje of 3/4 tevergeefs geprobeerd tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. En ik denk dat ik al een jaar aan het 'proberen' was.
Ja dat is kut en kom je helaas veel te laat achter.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:46 schreef Already_in_use het volgende:
En toen we goed en wel gesseteld waren kwam er ineens een totaal ander persoon voor terug.
Ojee. Kunnen we elkaar een hand schudden?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Right in the feeling deze gezien mijn eigen situatie.
Uhhh jij bent toch niet toevallig mijn ex met een stiekem FOK accountje?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit alsof ik me ex hoor praten
Dat zou toch wel een beetje creepy zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uhhh jij bent toch niet toevallig mijn ex met een stiekem FOK accountje?
Precies. En voor mijn dochters is dit ook de beste keuze. En die staan toch echt wel voorop bij mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dan denk ik ook dat je de beste keuze voor jezelf hebt gemaakt. En je hebt 2 dochters die je er vast zo weer bovenop helpen
lekker acclimatiserenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:50 schreef devzero het volgende:
Ik was oorspronkelijk van plan om 1 glaasje drinken bij mijn zalm, maar ik schenk iedereen wel even een glaasje in
[ afbeelding ]
Op nieuwe levens, nieuwe relaties en een hoop baggerbolk
Nee bij mij ging het om een afstand relatie van 8 jaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uhhh jij bent toch niet toevallig mijn ex met een stiekem FOK accountje?
Heb je support in de buurt wonen (vriendinnen, famillie)? Gewoon om even uit te praten (wij mannen doen dat meestal niet, maar schijnt gewoon te zijn bij vrouwenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. En voor mijn dochters is dit ook de beste keuze. En die staan toch echt wel voorop bij mij.
Hij is overigens niet de vader van mijn dochters.
Daarom hebben wij mannen ook bierquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je support in de buurt wonen (vriendinnen, famillie)? Gewoon om even uit te praten (wij mannen doen dat meestal niet, maar schijnt gewoon te zijn bij vrouwen:D)
Ja dat ga ik proberen te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel herkenbaar uit mijn vorige relatie. Maandje of 3/4 tevergeefs geprobeerd tegen beter weten in.
Lekker aan jezelf denken en van de zomer genieten
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. En voor mijn dochters is dit ook de beste keuze. En die staan toch echt wel voorop bij mij.
Hij is overigens niet de vader van mijn dochters.
ik vind het onzin om bubbels alleen bij verjaardagen te drinken, het is gewoon witte wijn. Daarom open ik af en toe een flesje. #rebeldevzeroquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar bubbels zijn ook echt Iwa's dranken
Een kat helpt ook alleen zal die je om 6 uur wakker makenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat ga ik proberen te doen inderdaad.
Vind het alleen in bed liggen verschrikkelijk. Heb mijn dochter nu in mijn bed neergelegd zodat ik iig niet alleen in bed lig
dat denkt Iwa ookquote:Op zondag 24 juni 2018 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
ik vind het onzin om bubbels alleen bij verjaardagen te drinken, het is gewoon witte wijn. Daarom open ik af en toe een flesje. #rebeldevzero
Wel goed om te horen dat je dochters er voor je zijn nu!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat ga ik proberen te doen inderdaad.
Vind het alleen in bed liggen verschrikkelijk. Heb mijn dochter nu in mijn bed neergelegd zodat ik iig niet alleen in bed lig
Wow gewoon wow. Dat deed mijn ex ook. Dan ging die naar de kroeg een biertje pakken en dat liep altijd uit de hand. Gewoon wat aanklooien. Hij was niet serieus genoeg naar mijn idee. Zo'n instelling een beetje.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee bij mij ging het om een afstand relatie van 8 jaar.
Waarin ik maar een beetje aanklote in het leven op de momenten dat we niet samen waren terwijl zij me altijd gewaarschuwd heeft dat niet te doen.
Waar ik mijn tijd vulde met gamen en blowen was zij orders aan het regelen van 1000e euro's.
Ze heeft me een halfjaar geleden al verteld dat ze zich zorgen maakte over de toekomst maar het kwam niet juist aan.
Zekerquote:
Sow echt wel. Maar het zal vast wel eens gebeurd zijn zoiets.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een beetje creepy zijn
nice. Nu kan je er weer tegenaanquote:Op zondag 24 juni 2018 00:08 schreef I. het volgende:
[..]
ZekerOok gewoon m'n pc de hele dag niet aangeraakt. Was he-le-maal klaar met dat hele internet. Bah bah bah.
Knuffel en veel sterkte voor jou ook.quote:Op zondag 24 juni 2018 00:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wow gewoon wow. Dat deed mijn ex ook. Dan ging die naar de kroeg een biertje pakken en dat liep altijd uit de hand. Gewoon wat aanklooien. Hij was niet serieus genoeg naar mijn idee. Zo'n instelling een beetje.
Knufffffff voor jou
quote:Op zondag 24 juni 2018 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice. Nu kan je er weer tegenaan
missen we eoa feestdag.oid?quote:
genotquote:Op zondag 24 juni 2018 00:09 schreef I. het volgende:
Heb me toch een partijtje lekkere trek. Zit er aan te denken om een zak doritos op een bakplaat leeg te smijten en daar kaas overheen te doen, en dan het hele zooitje in de oven.
never take life for granted*quote:Op zondag 24 juni 2018 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was een harde les but never take a woman for granted.
Nooit doen nee. Maar hindsight is 20/20 zeggen ze in amerikaquote:Op zondag 24 juni 2018 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was een harde les but never take a woman for granted.
weet je dat ook meteen weerquote:Op zondag 24 juni 2018 00:11 schreef I. het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gedaan, dus wel kans dat het gigantisch fout gaat. Maar ach
quote:Op zondag 24 juni 2018 00:09 schreef I. het volgende:
Heb me toch een partijtje lekkere trek. Zit er aan te denken om een zak doritos op een bakplaat leeg te smijten en daar kaas overheen te doen, en dan het hele zooitje in de oven.
Soreyquote:
Ik heb jullie tochquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je support in de buurt wonen (vriendinnen, famillie)? Gewoon om even uit te praten (wij mannen doen dat meestal niet, maar schijnt gewoon te zijn bij vrouwen:D)
Nee ik moet geen kat hebben haha. En al helemaal niet in bed. Ben allergisch voor kattenquote:Op zondag 24 juni 2018 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Een kat helpt ook alleen zal die je om 6 uur wakker maken
Niet van katten houdenquote:Op zondag 24 juni 2018 00:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik moet geen kat hebben haha. En al helemaal niet in bed. Ben allergisch voor katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |