Dat is om indruk op de arbeiders te maken.quote:
Je denkt dat je indruk maakt, maar de grap is juist dat je voor schut looptquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:46 schreef halfway het volgende:
[..]
Dat is om indruk op de arbeiders te maken.
Nou ja in sommige beroepen is het dragen van een pak toch gepast/normaal/netjes? Hoort erbij misschien ook wat als respect naar de klant toe dat je je best doet om je netjes te presenteren in plaats van met gewoon een spijkerbroek te komen en shirtjequote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je denkt dat je indruk maakt, maar de grap is juist dat je voor schut loopt
Voor mij liever gewoon in spijkerbroek hoor, heb een hekel aan pakken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou ja in sommige beroepen is het dragen van een pak toch gepast/normaal/netjes? Hoort erbij misschien ook wat als respect naar de klant toe dat je je best doet om je netjes te presenteren in plaats van met gewoon een spijkerbroek te komen en shirtje
Maar je maakt er geen indruk mee op de arbeiders die het echte werk doen, maar daar heb je duidelijk geen verstand van.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou ja in sommige beroepen is het dragen van een pak toch gepast/normaal/netjes? Hoort erbij misschien ook wat als respect naar de klant toe dat je je best doet om je netjes te presenteren in plaats van met gewoon een spijkerbroek te komen en shirtje
Je hoeft als manager/sales ook geen indruk te maken op de arbeiders maar op de mogelijke klant.. Verder geen idee waarom je zo raar reageert in meerdere topics ondertussen maar oke zal welquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:58 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Maar je maakt er geen indruk mee op de arbeiders die het echte werk doen, maar daar heb je duidelijk geen verstand van.
ik vind het te pas en te onpas gebruik van de term autist ZEER AANSTOTENDquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:24 schreef halfway het volgende:
Mensen die je raar aankijken als je even gaat tanken en een joggingbroek en slippers aan hebt, WTF ik loop de hele week in een pak en ben blij als die uit kan.
Klacht autisten die het niet kunnen handelen.
autist gespotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:07 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
ik vind het te pas en te onpas gebruik van de term autist ZEER AANSTOTEND
Snap jij mijn reactie niet joh..? Leer anders eerst eens lezen rare..!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:00 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Je hoeft als manager/sales ook geen indruk te maken op de arbeiders maar op de mogelijke klant.. Verder geen idee waarom je zo raar reageert in meerdere topics ondertussen maar oke zal wel
Volgens mij beweert TS hier toch echt dat hij meent indruk op de arbeiders te maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:46 schreef halfway het volgende:
[..]
Gaat alles goed?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:22 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Snap jij mijn reactie niet joh..? Leer anders eerst eens lezen rare..!
[..]
Volgens mij beweert TS hier toch echt dat hij meent indruk op de arbeiders te maken.
Daarbij was mijn reactie daarop niet aan jou gericht! Rare..
En, trappen ze er in?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:46 schreef halfway het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Doordeweeks hult hij zich in de duurste kostuums, maar in het weekeinde zie je hem lopen in een joggingbroek van de Action.
[ afbeelding ]
Teamleider.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:17 schreef bamibij het volgende:
Jij bent toch shiftleider in een fabriek, waarom zou je dan in pak op je werk gaan lopen?
Heb je een groene werkoveral en de rest van je arbeiders een blauwe en noem je het daarom dan een pak?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 09:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je een groene werkoveral en de rest van je arbeiders een blauwe en noem je het daarom dan een pak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |