Echt hequote:
Ey Rabbitquote:
Beetje WK kijken en Netflix.quote:
Mijn vriend is er dus ik ben hier amper. Toevallig lees ik dit net.quote:
jajaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend is er dus ik ben hier amper. Toevallig lees ik dit net.
Groetjes aan de engineerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend is er dus ik ben hier amper. Toevallig lees ik dit net.
ow daarom vroeg je hetquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je voelde het gewoon aankomen toen Kroos daar de bal neerlegde
Hans, de Etto der SCquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:25 schreef LCMS het volgende:
ik lig al in bed. Leuk hè, ik ben helemaal niet oud en saai hoor
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:07 schreef LCMS het volgende:
Zeg Etto:
Is zoiets ook niet leuk om te verzamelen:
Hitlers bestek levert 14.000 euro op
Etto enige vorm van beschaafdheid der SCquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Etto enige vorm van beschaafdheid der SC
Ik neem aan dat je genoten hebt van België vandaagquote:
Niet roddelen over andere users, zeiksnorquote:
sowquote:Op zondag 24 juni 2018 00:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet roddelen over andere users, zeiksnor
ik schiet wel voorquote:Op zondag 24 juni 2018 00:52 schreef Myrr het volgende:
Zag een leuk overhemd voor vriend. Zocht het op. 550 euro k0ek0ek. Zou wel kopen als ik het kon missen.
Wat voor merkquote:Op zondag 24 juni 2018 00:52 schreef Myrr het volgende:
Zag een leuk overhemd voor vriend. Zocht het op. 550 euro k0ek0ek. Zou wel kopen als ik het kon missen.
Tijd om die baco te laten voor wat het isquote:Op zondag 24 juni 2018 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, dat zei ik ook toen ik net in de spiegel keek
quote:Op zondag 24 juni 2018 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijd om die baco te laten voor wat het is
Ik doe niet aan bedragen lenen dat ik niet vrijwel terug kan geven.quote:
goedzoquote:Op zondag 24 juni 2018 01:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bedragen lenen dat ik niet vrijwel terug kan geven.![]()
#geenschuldeisersaanmijndeur
Wilde net zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2018 01:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Balenciago. Zag nog een 595 die is echt goals maar kan ik bij de Episode wel vinden voor 20
echt hequote:Op zondag 24 juni 2018 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde net zeggen.
Je gaat toch geen 6 meier betalen voor een overhemd. Dan ben je echt elke link met de realiteit kwijt hoor
Naja als ik een paar keer per avond vijf minuten op een podium zou staan elk weekend voor 10.000 per keer, dan zou ik het er wel aan uitgeven. Beetje exclusiviteit als je het kunt missen.quote:Op zondag 24 juni 2018 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde net zeggen.
Je gaat toch geen 6 meier betalen voor een overhemd. Dan ben je echt elke link met de realiteit kwijt hoor
zijn keuzequote:Op zondag 24 juni 2018 01:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja als ik een paar keer per avond vijf minuten op een podium zou staan elk weekend voor 10.000 per keer, dan zou ik het er wel aan uitgeven. Beetje exclusiviteit als je het kunt missen.![]()
Heb echter een kennis die echt geen duizenden verdient, die daar vandaag schoenen van heeft gekocht voor 695. Echt leuk de rest van de maand amper iets kunnen doen.
kudtkadtquote:Op zondag 24 juni 2018 01:42 schreef Myrr het volgende:
Dusssss mn kat moet speciaal voer dat 25 euro per 2 kilo zak kost. Lekker dan.Had beter vermist kunnen blijven.
Nee is grapje maar wel 4 keer zo duur als wat ze normaal eten.
gewoon eten wat de pot schaftquote:Op zondag 24 juni 2018 01:42 schreef Myrr het volgende:
Dusssss mn kat moet speciaal voer dat 25 euro per 2 kilo zak kost. Lekker dan.Had beter vermist kunnen blijven.
Nee is grapje maar wel 4 keer zo duur als wat ze normaal eten.
Neh hij is allergisch voor paupervoeding blijkbaar.quote:
dat mag ook wel, met zo'n selectiequote:Op zondag 24 juni 2018 02:11 schreef Remqo het volgende:
Die Duitsers gaan de volgende ronde nog halen ook
Ik vond ze maar matig tegen Mexico, maar tegen Zweden was een prachtpot, en op z'n Duits weer winnen in blessuretijdquote:Op zondag 24 juni 2018 02:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat mag ook wel, met zo'n selectie
Zeker.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond ze maar matig tegen Mexico, maar tegen Zweden was een prachtpot, en op z'n Duits weer winnen in blessuretijd
Maar ik ben Mexico-supporter en ik gun die Duitsers niets.quote:
Dat denk ik ook. Maar vind wel dat Duitsland door moet.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik ben Mexico-supporter en ik gun die Duitsers niets.
Ik denk dat Mexco - Zweden een gelijkpotje wordt, en Duitsland wel wint van Korea
Ik denk wel dat ze het nipt redden, het slappe Argentinië haalde 4 jaar terug ook de finalequote:Op zondag 24 juni 2018 02:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar vind wel dat Duitsland door moet.
ten koste van...quote:Op zondag 24 juni 2018 02:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze het nipt redden, het slappe Argentinië haalde 4 jaar terug ook de finale
Ik hoop nog steeds op een potje Nigeria - Duitsland, alleen omdat er dan NIG GER in beeld staatquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een potje Nigeria - Duitsland, alleen omdat er dan NIG GER in beeld staat
Sylvana en Quincy vinden het niet leukquote:
Welkom in de sleur.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:51 schreef BozeHaas het volgende:
Kkzooi chicks hosselrn vind ik niks meer aan mijn levenslust is al tijden weg nergens meer plezier in
This is the great lesson the depressive learns.quote:
zo simpel te vermaken jijquote:Op zondag 24 juni 2018 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een potje Nigeria - Duitsland, alleen omdat er dan NIG GER in beeld staat
Is zo.quote:Op zondag 24 juni 2018 03:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
This is the great lesson the depressive learns.
Nothing in this world is inherently compelling. Whatever may be really “out there” cannot project itself as an affective experience. It is all a vacuous affair with only a chemical prestige. Nothing is either good or bad, desirable or undesirable, or anything else except that it is made so by laboratories inside us producing the emotions on which we live. And to live on our emotions is to live arbitrarily, inaccurately—imparting meaning to what has none of its own. Yet what other way is there to live? Without the ever-clanking machinery of emotion, everything would come to a standstill. There would be nothing to do, nowhere to go, nothing to be, and no one to know. The alternatives are clear: to live falsely as pawns of affect, or to live factually as depressives, or as individuals who know what is known to the depressive. How advantageous that we are not coerced into choosing one or the other, neither choice being excellent. One look at human existence is proof enough that our species will not be released from the stranglehold of emotionalism that anchors it to hallucinations. That may be no way to live, but to opt for depression would be to opt out of existence as we consciously know it.
en gezellig dat het was.quote:Op zondag 24 juni 2018 10:01 schreef LCMS het volgende:
Het was om 2 uur in de nacht gewoon drukker hier dan overdag gisteren
Ow okéquote:Op zondag 24 juni 2018 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo ver hoeft het niet te komen
hij trekt het zich te persoonlijk aan.quote:Op zondag 24 juni 2018 10:23 schreef McGrath het volgende:
Is haags hans nou weer aan het wegpesten? ik denk da de mods daar maar eens goed naar moeten gaan kijken
Ik heb er naar gekekenquote:Op zondag 24 juni 2018 10:23 schreef McGrath het volgende:
Is haags hans nou weer aan het wegpesten? ik denk da de mods daar maar eens goed naar moeten gaan kijken
pffieuwquote:Op zondag 24 juni 2018 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik laat je gaan met een strenge waarschuwing.
een tik op de blote billetjes?quote:Op zondag 24 juni 2018 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik laat je gaan met een strenge waarschuwing.
Beide kanten op zou ik het een straf vinden.quote:Op zondag 24 juni 2018 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zei toch ook niet wie de ontvanger was
hopelijk ziet le_prof het nietquote:Op zondag 24 juni 2018 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit begint een beetje gay te worden heren
als je er een hoer bij wil hebben niet, maar misschien heb je gewoon recht op een zorghoer. die zijn wat goedkoperquote:Op zondag 24 juni 2018 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Is 10k genoeg cashmoney zodra je op jezelf gaat wonen?
huhquote:Op zondag 24 juni 2018 10:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je er een hoer bij wil hebben niet, maar misschien heb je gewoon recht op een zorghoer. die zijn wat goedkoper
Ligt eraan. Koophuis of huurhuis?quote:Op zondag 24 juni 2018 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Hangt van je interieursmaak afquote:Op zondag 24 juni 2018 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Dan is dat meer dan genoeg om te schilderen en in te richten e.d.. Tenzij je voor Chesterfield banken gaat, dan zou ik nog even sparen.quote:
heb alleen wasmachine strijkijzer strijkplank wasrek nodigquote:
Chesterfieldquote:Op zondag 24 juni 2018 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat meer dan genoeg om te schilderen en in te richten e.d.. Tenzij je voor Chesterfield banken gaat, dan zou ik nog even sparen.
ja maar houd je Dan nog wel een buffer overquote:Op zondag 24 juni 2018 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat meer dan genoeg om te schilderen en in te richten e.d.. Tenzij je voor Chesterfield banken gaat, dan zou ik nog even sparen.
Mwa. Voor die prijs zijn er heel wat mooiere banken te krijgen.quote:
Ligt dus aan je smaak.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar houd je Dan nog wel een buffer over
Dat is 1000 euro zou ik zeggenquote:Op zondag 24 juni 2018 11:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb alleen wasmachine strijkijzer strijkplank wasrek nodig
quote:
Niet als bank, maar zo'n loveseat-dingquote:Op zondag 24 juni 2018 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Voor die prijs zijn er heel wat mooiere banken te krijgen.
Oh die ken ik niet.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Niet als bank, maar zo'n loveseat-ding
Ja love-seats ken ik welquote:Op zondag 24 juni 2018 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort tweepersoons stoel
Veel geluk!quote:Op zondag 24 juni 2018 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo zwemmen. Wens mij geluk!
Jammer dat je niet 4 dagen lang over je nieuwe zwembroek hebt gezaniktquote:Op zondag 24 juni 2018 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
naja zegquote:Op zondag 24 juni 2018 11:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer dat je niet 4 dagen lang over je nieuwe zwembroek hebt gezanikt
VEEL SUCCES HAAGS KWARTIERTJEquote:Op zondag 24 juni 2018 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar kun je wel mooie inrichting van kopenquote:Op zondag 24 juni 2018 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
goat lit famquote:Op zondag 24 juni 2018 11:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer dat je niet 4 dagen lang over je nieuwe zwembroek hebt gezanikt
Gewoon even de VTWonen doorbladeren en dan heb je de mijne ongeveer.quote:
Ik weet dat het niet zo is, toch zou ik het zo geloven.quote:
Gedaan maar zie verschillende soorten stylenquote:Op zondag 24 juni 2018 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon even de VTWonen doorbladeren en dan heb je de mijne ongeveer.
Heb je zo'n slecht beeld van mequote:Op zondag 24 juni 2018 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet zo is, toch zou ik het zo geloven.
Oh ja. Landelijke stijl.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gedaan maar zie verschillende soorten stylen
Mijn woonkamer is prachtig. Vind ik zelf.quote:
Zeker lekker veel Leen Bakker schilderijtjesquote:Op zondag 24 juni 2018 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn woonkamer is prachtig. Vind ik zelf.
😂quote:Op zondag 24 juni 2018 11:26 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zeker lekker veel Leen Bakker schilderijtjes
Nope. Twee zelf geschilderde schilderijen in zelfgemaakte baklijsten.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:26 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zeker lekker veel Leen Bakker schilderijtjes
rolex is echt een goeie investering voor jou nu jaquote:Op zondag 24 juni 2018 11:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Als 10k genoeg is Dan koop ik binnekort Rolex
Maar Wil ook 32 uur werken en 2-3x per jaar op vakantie
en voor mij?quote:Op zondag 24 juni 2018 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rolex is echt een goeie investering voor jou nu ja
Dat welquote:
hoezoquote:Op zondag 24 juni 2018 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rolex is echt een goeie investering voor jou nu ja
Heb je geen bedquote:Op zondag 24 juni 2018 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Kussentjes
. Kan ik tenminste languit snurken op de bank
.
je wil toch zo graag een huis/appartement kopen en je wil ook minder uren werkenquote:
Meteen weer zoquote:
Rolex schijnt je levenskwaliteit te verhogenquote:Op zondag 24 juni 2018 11:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je wil toch zo graag een huis/appartement kopen en je wil ook minder uren werken
zou ik ook een rolex kopen ja
Hoe is het met je serrequote:
Pizzadag vandaag?quote:
Hey poepiequote:
wow sick post pic manquote:Op zondag 24 juni 2018 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had laatste Rolex 126k om de pols
Full gold diamant belegd
Heb nog pic
quote:Op zondag 24 juni 2018 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Rolex schijnt je levenskwaliteit te verhogen
Ik heb het echt nodig
Was liefkozend bedoeldquote:
Welke muurquote:Op zondag 24 juni 2018 11:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Master proposal inleveren en muur weer wit verven
dmquote:Op zondag 24 juni 2018 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had laatste Rolex 126k om de pols
Full gold diamant belegd
Heb nog pic
Zijn er pics? Eventueel met jou huwhuehuequote:Op zondag 24 juni 2018 11:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heerlijk plekje, ben er zo blij mee
Ben je nou alweer verhuisd?quote:
Lekkerquote:
Meestal gewoon thuis, hoezoquote:Op zondag 24 juni 2018 11:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waar bestellen jullie je pizza's?
Ik livestream altijd met mijn adres in beeld dan komt er vanzelf watquote:Op zondag 24 juni 2018 11:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Helaas niet met mij, ik ben degene die altijd de foto's maakt, daardoor lijkt het net of ik altijd weg benquote:Op zondag 24 juni 2018 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn er pics? Eventueel met jou huwhuehue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2018 11:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Helaas niet met mij, ik ben degene die altijd de foto's maakt, daardoor lijkt het net of ik altijd weg ben
Leuk, ik word gelukkig van de hoeveelheid plantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zondag 24 juni 2018 11:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Helaas niet met mij, ik ben degene die altijd de foto's maakt, daardoor lijkt het net of ik altijd weg ben
tropisch hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wissel ze af zodat het niet opvalt dat ik vier keer per week pizza eetquote:Op zondag 24 juni 2018 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja haha nee.. bedoel bij welke pizzeria :s
Ja ik ook, vind planten altijd mooi in zo'n lichte ruimtequote:Op zondag 24 juni 2018 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk, ik word gelukkig van de hoeveelheid planten
Sowieso zijn planten fijn. Ben een aantal aan het stekken zodat ik ze volgend schooljaar mee naar school kan nemen voor in mn lokaalquote:Op zondag 24 juni 2018 11:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik ook, vind planten altijd mooi in zo'n lichte ruimte
ik geloof ditquote:Op zondag 24 juni 2018 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wissel ze af zodat het niet opvalt dat ik vier keer per week pizza eet
vind wel beetje volquote:Op zondag 24 juni 2018 11:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik ook, vind planten altijd mooi in zo'n lichte ruimte
Deze vind ik zo gaafquote:Op zondag 24 juni 2018 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso zijn planten fijn. Ben een aantal aan het stekken zodat ik ze volgend schooljaar mee naar school kan nemen voor in mn lokaal
mmmquote:Op zondag 24 juni 2018 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker
Pizza. Zo'n grote met extra veel peperoni en kaas
Ik heb over drie weken 6 weken vakantiequote:
Onlinequote:Op zondag 24 juni 2018 11:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 24 juni 2018 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb over drie weken 6 weken vakantie
oke kom je koffie drinken?quote:Op zondag 24 juni 2018 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb over drie weken 6 weken vakantie
Waarquote:
Mijne was leukerquote:
Dat je glappig bentquote:
Dat is zijn enige pluspunt eigenlijkquote:Op zondag 24 juni 2018 12:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
HAHA MET EEN L OMDAT ZOSK EEN AZIAAT IS HAAHAH
Je typt zeker in caps omdat hij het anders niet kan lezen met zijn half dichtgeknepen ogenquote:Op zondag 24 juni 2018 12:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wowquote:
Het is nog steeds weekend dus blijf maar weg kneusquote:Op zondag 24 juni 2018 12:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker jankenquote:Op zondag 24 juni 2018 12:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is nog steeds weekend dus blijf maar weg kneus
rtquote:Op zondag 24 juni 2018 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou graag willen zien dat we allemaal Zosk wat meer gaan waarderen.
Ga je gezin eens aandacht geven johquote:
Te druk met zijn kliekjequote:Op zondag 24 juni 2018 12:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jij komt hier alleen maar als er een paar vagijnen meeposten, dus ik mag je niet meer.
Een vrouw hoort haar vent minstens één keer per jaar vrij te laten heen te gaan waar hij wil. Omgekeerd geldt hetzelfde.quote:
Komt omdat ik niet op mannen val denk ikquote:Op zondag 24 juni 2018 12:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jij komt hier alleen maar als er een paar vagijnen meeposten, dus ik mag je niet meer.
Hoe weet je dat?quote:
Bied je jezelf aan?quote:
Kwam je hier maar niet meerquote:Op zondag 24 juni 2018 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom kom ik hier zo vaak de laatste tijd haha
Nee ik ben niet makkelijk en noem mijzelf geen Chloroform.quote:
Waarom jaag je iedereen wegquote:
Poe heequote:Op zondag 24 juni 2018 12:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik ben niet makkelijk en noem mijzelf geen Chloroform.
Omdat je dit topic doodvermoordtquote:
Hoop dat je een levenslange FOK! vakantie krijgt.quote:
Hoezo, jij bent de enige die hier nog elke dag rondhangtquote:
Bedanktquote:Op zondag 24 juni 2018 12:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat je een levenslange FOK! vakantie krijgt.
Zo invloedrijk ben ik niet hoorquote:Op zondag 24 juni 2018 12:40 schreef Catkiller het volgende:
Zelf honderden mensen weg zitten jagen in al die jaren en nu een beetje populair doen richting Hans, bitch please.
En hoe heb jij daar last van?quote:Op zondag 24 juni 2018 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent de enige die hier nog elke dag rondhangt
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo zuur was toen ik hier nog dagelijks kwamquote:Op zondag 24 juni 2018 12:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zou jij ook worden als je hier 24/7 zat
Haha tering houd toch gewoon je bek manquote:
Zat jij hier maar 0/7quote:Op zondag 24 juni 2018 12:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zou jij ook worden als je hier 24/7 zat
Nee daar kun je je niet achter verschuilenquote:Op zondag 24 juni 2018 12:43 schreef LCMS het volgende:
Niemand gelooft natuurlijk dat ik nu een act op voer
Nehquote:
Ha weer een discussie gewonnenquote:Op zondag 24 juni 2018 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha tering houd toch gewoon je bek man
Is je enige prestatie van afgelopen maandquote:
Owquote:Op zondag 24 juni 2018 12:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee daar kun je je niet achter verschuilen
Ik vind mortie niet zo gezelligquote:
Toch een meer dan jijquote:Op zondag 24 juni 2018 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is je enige prestatie van afgelopen maand
Hans is een master terwijl jij een stomme del van de pabo bent dus blaas niet zo hoog van de toren gekquote:Op zondag 24 juni 2018 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is je enige prestatie van afgelopen maand
Als mijn leven een graadmeter is voor de jouwe dan snap ik wel dat je depressief bentquote:
Haha wat ben je voor domme sukkel als je denkt dat ik pabo heb gedaanquote:Op zondag 24 juni 2018 12:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans is een master terwijl jij een stomme del van de pabo bent dus blaas niet zo hoog van de toren gek
Niels was van alle markten thuisquote:Op zondag 24 juni 2018 12:33 schreef Vanillekwark het volgende:
D'r is ook echt een Niels-quote voor alles hè
Of juist supergelukkig hahaquote:Op zondag 24 juni 2018 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als mijn leven een graadmeter is voor de jouwe dan snap ik wel dat je depressief bent
Dit was een leugen, ik ben keihard door de mand gevallen vorige weekquote:Op zondag 24 juni 2018 12:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans is een master terwijl jij een stomme del van de pabo bent dus blaas niet zo hoog van de toren gek
Ik hoop dat je ooit supergelukkig zult zijnquote:
Ik kan me dat wel herinnerenquote:Op zondag 24 juni 2018 12:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo zuur was toen ik hier nog dagelijks kwam
Gwn niequote:
Bedankt, ik hoop jij ook en het liefst vanaf morgen.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ooit supergelukkig zult zijn
Denk dat ik morgen van het schoolgebouw springquote:Op zondag 24 juni 2018 12:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedankt, ik hoop jij ook en het liefst vanaf morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |