Echt hequote:
Ey Rabbitquote:
Beetje WK kijken en Netflix.quote:
Mijn vriend is er dus ik ben hier amper. Toevallig lees ik dit net.quote:
jajaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend is er dus ik ben hier amper. Toevallig lees ik dit net.
Groetjes aan de engineerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend is er dus ik ben hier amper. Toevallig lees ik dit net.
ow daarom vroeg je hetquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je voelde het gewoon aankomen toen Kroos daar de bal neerlegde
Hans, de Etto der SCquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:25 schreef LCMS het volgende:
ik lig al in bed. Leuk hè, ik ben helemaal niet oud en saai hoor
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:07 schreef LCMS het volgende:
Zeg Etto:
Is zoiets ook niet leuk om te verzamelen:
Hitlers bestek levert 14.000 euro op
Etto enige vorm van beschaafdheid der SCquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Etto enige vorm van beschaafdheid der SC
Ik neem aan dat je genoten hebt van België vandaagquote:
Niet roddelen over andere users, zeiksnorquote:
sowquote:Op zondag 24 juni 2018 00:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet roddelen over andere users, zeiksnor
ik schiet wel voorquote:Op zondag 24 juni 2018 00:52 schreef Myrr het volgende:
Zag een leuk overhemd voor vriend. Zocht het op. 550 euro k0ek0ek. Zou wel kopen als ik het kon missen.
Wat voor merkquote:Op zondag 24 juni 2018 00:52 schreef Myrr het volgende:
Zag een leuk overhemd voor vriend. Zocht het op. 550 euro k0ek0ek. Zou wel kopen als ik het kon missen.
Tijd om die baco te laten voor wat het isquote:Op zondag 24 juni 2018 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, dat zei ik ook toen ik net in de spiegel keek
quote:Op zondag 24 juni 2018 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijd om die baco te laten voor wat het is
Ik doe niet aan bedragen lenen dat ik niet vrijwel terug kan geven.quote:
goedzoquote:Op zondag 24 juni 2018 01:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bedragen lenen dat ik niet vrijwel terug kan geven.![]()
#geenschuldeisersaanmijndeur
Wilde net zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2018 01:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Balenciago. Zag nog een 595 die is echt goals maar kan ik bij de Episode wel vinden voor 20
echt hequote:Op zondag 24 juni 2018 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde net zeggen.
Je gaat toch geen 6 meier betalen voor een overhemd. Dan ben je echt elke link met de realiteit kwijt hoor
Naja als ik een paar keer per avond vijf minuten op een podium zou staan elk weekend voor 10.000 per keer, dan zou ik het er wel aan uitgeven. Beetje exclusiviteit als je het kunt missen.quote:Op zondag 24 juni 2018 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde net zeggen.
Je gaat toch geen 6 meier betalen voor een overhemd. Dan ben je echt elke link met de realiteit kwijt hoor
zijn keuzequote:Op zondag 24 juni 2018 01:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja als ik een paar keer per avond vijf minuten op een podium zou staan elk weekend voor 10.000 per keer, dan zou ik het er wel aan uitgeven. Beetje exclusiviteit als je het kunt missen.![]()
Heb echter een kennis die echt geen duizenden verdient, die daar vandaag schoenen van heeft gekocht voor 695. Echt leuk de rest van de maand amper iets kunnen doen.
kudtkadtquote:Op zondag 24 juni 2018 01:42 schreef Myrr het volgende:
Dusssss mn kat moet speciaal voer dat 25 euro per 2 kilo zak kost. Lekker dan.Had beter vermist kunnen blijven.
Nee is grapje maar wel 4 keer zo duur als wat ze normaal eten.
gewoon eten wat de pot schaftquote:Op zondag 24 juni 2018 01:42 schreef Myrr het volgende:
Dusssss mn kat moet speciaal voer dat 25 euro per 2 kilo zak kost. Lekker dan.Had beter vermist kunnen blijven.
Nee is grapje maar wel 4 keer zo duur als wat ze normaal eten.
Neh hij is allergisch voor paupervoeding blijkbaar.quote:
dat mag ook wel, met zo'n selectiequote:Op zondag 24 juni 2018 02:11 schreef Remqo het volgende:
Die Duitsers gaan de volgende ronde nog halen ook
Ik vond ze maar matig tegen Mexico, maar tegen Zweden was een prachtpot, en op z'n Duits weer winnen in blessuretijdquote:Op zondag 24 juni 2018 02:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat mag ook wel, met zo'n selectie
Zeker.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond ze maar matig tegen Mexico, maar tegen Zweden was een prachtpot, en op z'n Duits weer winnen in blessuretijd
Maar ik ben Mexico-supporter en ik gun die Duitsers niets.quote:
Dat denk ik ook. Maar vind wel dat Duitsland door moet.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik ben Mexico-supporter en ik gun die Duitsers niets.
Ik denk dat Mexco - Zweden een gelijkpotje wordt, en Duitsland wel wint van Korea
Ik denk wel dat ze het nipt redden, het slappe Argentinië haalde 4 jaar terug ook de finalequote:Op zondag 24 juni 2018 02:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar vind wel dat Duitsland door moet.
ten koste van...quote:Op zondag 24 juni 2018 02:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze het nipt redden, het slappe Argentinië haalde 4 jaar terug ook de finale
Ik hoop nog steeds op een potje Nigeria - Duitsland, alleen omdat er dan NIG GER in beeld staatquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een potje Nigeria - Duitsland, alleen omdat er dan NIG GER in beeld staat
Sylvana en Quincy vinden het niet leukquote:
Welkom in de sleur.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:51 schreef BozeHaas het volgende:
Kkzooi chicks hosselrn vind ik niks meer aan mijn levenslust is al tijden weg nergens meer plezier in
This is the great lesson the depressive learns.quote:
zo simpel te vermaken jijquote:Op zondag 24 juni 2018 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een potje Nigeria - Duitsland, alleen omdat er dan NIG GER in beeld staat
Is zo.quote:Op zondag 24 juni 2018 03:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
This is the great lesson the depressive learns.
Nothing in this world is inherently compelling. Whatever may be really “out there” cannot project itself as an affective experience. It is all a vacuous affair with only a chemical prestige. Nothing is either good or bad, desirable or undesirable, or anything else except that it is made so by laboratories inside us producing the emotions on which we live. And to live on our emotions is to live arbitrarily, inaccurately—imparting meaning to what has none of its own. Yet what other way is there to live? Without the ever-clanking machinery of emotion, everything would come to a standstill. There would be nothing to do, nowhere to go, nothing to be, and no one to know. The alternatives are clear: to live falsely as pawns of affect, or to live factually as depressives, or as individuals who know what is known to the depressive. How advantageous that we are not coerced into choosing one or the other, neither choice being excellent. One look at human existence is proof enough that our species will not be released from the stranglehold of emotionalism that anchors it to hallucinations. That may be no way to live, but to opt for depression would be to opt out of existence as we consciously know it.
en gezellig dat het was.quote:Op zondag 24 juni 2018 10:01 schreef LCMS het volgende:
Het was om 2 uur in de nacht gewoon drukker hier dan overdag gisteren
Ow okéquote:Op zondag 24 juni 2018 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo ver hoeft het niet te komen
hij trekt het zich te persoonlijk aan.quote:Op zondag 24 juni 2018 10:23 schreef McGrath het volgende:
Is haags hans nou weer aan het wegpesten? ik denk da de mods daar maar eens goed naar moeten gaan kijken
Ik heb er naar gekekenquote:Op zondag 24 juni 2018 10:23 schreef McGrath het volgende:
Is haags hans nou weer aan het wegpesten? ik denk da de mods daar maar eens goed naar moeten gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |