Drink je koffie?quote:
Wit of rood?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een of andere Duitse wijn uit 2014 cadeau gekregen
smaakt wel best eigenlijk
We hoeven niks te sturen, ze komen wel hier heen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er als Nederland een hoop vrouwen heen sturen om te laten bevruchten
Behalve van Brabant Water, tering wat een bocht is dat.quote:
Desperados is ook prima danquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
En op een mooie zomerse dag graag een lekker koude Corona
Als je je wijn dan toch als een pauper bij de supermarkt koopt, kan je dat serieus het beste bij de Aldi doen.quote:
Sportschoolfreaks willen wel eens wijsheden over het gebruik van koffie tegenover water hebben.quote:
Rum-cola hierquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
En op een mooie zomerse dag graag een lekker koude Corona
Je gelooft toch niet echt dat hij in de sportschool komt?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sportschoolfreaks willen wel eens wijsheden over het gebruik van koffie tegenover water hebben.
Rechtstreeks uit de Dommel drinken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Behalve van Brabant Water, tering wat een bocht is dat.
Waterstofbom op Mofrikaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Kees wist wel raad met users als Flopland
[ afbeelding ]
Ik drink geen wijn. Dat is voor homo's.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je je wijn dan toch als een pauper bij de supermarkt koopt, kan je dat serieus het beste bij de Aldi doen.
Kees.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wijn --> dozendrank.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vermoedelijk zit die wijn ook in een doos
Ik geloof dat.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat hij in de sportschool komt?
Wielrenners kunnen je wel informatie geven over koffie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sportschoolfreaks willen wel eens wijsheden over het gebruik van koffie tegenover water hebben.
Kees stemt ook keurig netjes op Geert.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie vind ik ten eerste heel vies, en ten tweede leef ik een gezond leven en sta ik iedere dag op met een karrenvracht aan energie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
DP is mocro, dus even dimmen over Geert.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Kees stemt ook keurig netjes op Geert.
Ik drink liever bier. Maar anders rode wijn graag.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn. Dat is voor homo's.
Denk dat zelfs rechtstreeks uit een met blauwalg besmette vijver nog minder kalk heeft.quote:
Koffie werkt alleen niet goed met creatinequote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan zal jij vast een colombiaanse chickie hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koffie vind ik ten eerste heel vies, en ten tweede leef ik een gezond leven en sta ik iedere dag op met een karrenvracht aan energie.
Niet waar, Floplandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DP is mocro, dus even dimmen over Geert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |