Wat moet jij een leuk leven hebben zeg.quote:
Ik heb een of andere Duitse wijn uit 2014 cadeau gekregenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik drink nu een Joseph Castan Merlot uit 2016
Behalve als ze alleen die blanke vrouwen neuken, dan heb je van die dubbel of trippelpaspoorten en kan het alsnog een soort Frankrijk 2018 worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afrika wereldkampioen in 2026 dus
lolquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Behalve als ze alleen die blanke vrouwen neuken, dan heb je van die dubbel of trippelpaspoorten en kan het alsnog een soort Frankrijk 2018 worden.
Ik verdedig mijn makker DP tot in de dood in tegenstelling tot users die wild om zich heen slaan als het lot is bezegeld.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DP liep gisteren ook makkelijk te lullen hoe Duitsland dit zou winnen, nu hypocriet lopen doen. wel lachen
Een of andere Duitse wijn... We hebben hier geen kennerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een of andere Duitse wijn uit 2014 cadeau gekregen
smaakt wel best eigenlijk
Huilend in bed bij zijn moeder?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar denk je als hij met de feiten geconfronteerd wordt?
Kan in ieder geval zeggen dat ik de 70 wel ga passeren, dat is met jouw manier van level nog wel een issue.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet jij een leuk leven hebben zeg.
Bewijs het maar.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DP liep gisteren ook makkelijk te lullen hoe Duitsland dit zou winnen, nu hypocriet lopen doen. wel lachen
Schin!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Om even een discussie tussen gefrustreerde zieltjes over België te vermijden..
WAT VOOR BIER DRINKEN JULLIE?
Als die op is gaat Tag gewoon weer aan de schultenbrauquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een of andere Duitse wijn... We hebben hier geen kenner
Dat kan nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Huilend in bed bij zijn moeder?
Niks mis met water. Godendrank.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan in ieder geval zeggen dat ik de 70 wel ga passeren, dat is met jouw manier van level nog wel een issue.
8 dagen in de week naar de sportschool. Klinkt erg gezond.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan in ieder geval zeggen dat ik de 70 wel ga passeren, dat is met jouw manier van level nog wel een issue.
Absoluut niet inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een of andere Duitse wijn... We hebben hier geen kenner
Vermoedelijk zit die wijn ook in een doosquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Als die op is gaat Tag gewoon weer aan de schultenbrau
Misschien kunnen we er als Nederland een hoop vrouwen heen sturen om te laten bevruchtenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Behalve als ze alleen die blanke vrouwen neuken, dan heb je van die dubbel of trippelpaspoorten en kan het alsnog een soort Frankrijk 2018 worden.
Nee het is wel een flesquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vermoedelijk zit die wijn ook in een doos
Ik mag hopen dat ik tegen die tijd allang dood ben ja. Moet ik nog meer dan 40 jaar joh, ik voel me nu al 80quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die leeft niet meer.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Post met Pascalus en ik ga het voor je posten.
Groenen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er als Nederland een hoop vrouwen heen sturen om te laten bevruchten
Mokka-elftal genotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er als Nederland een hoop vrouwen heen sturen om te laten bevruchten
Andreas Moller was veel beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef Pedroso het volgende:
Möller moeten ze sowieso lozen in die Mannschaft, wat is dat een prutser geworden.
Je bluftquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Post met Pascalus en ik ga het voor je posten.
Wijn uit een pak van de ALDI genotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vermoedelijk zit die wijn ook in een doos
Want als je bier drinkt ga je dood voor je 70ste. Jouw vliegtuig kan niet neerstorten? Jij kan geen ziektes of ongevallen krijgen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |