Zuip je ook wel eens met je pa?quote:
Ik ga nu weer Midsummer genot kijken. Lekker man.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Ik ga zo weer wat aardappeltjes bakken denk ik
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Vanuit PSP-perspectief, dank je wel Tom...
We noteren dit even.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:52 schreef Masterminded het volgende:
Ik kan gewoon niet naar Pierre van Hooijdonk of Daniël de Ridder luisteren.
Kijk nooit naar samenvattingen e.d maar nu begin ik Derksen nog gelijk te geven ook. Echt verschrikkelijk die Egbers.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het valt altijd op. Bij de Eredivisie verspreekt hij zich ook elke volzin.
Dit kan toch nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ga nu weer Midsummer genot kijken. Lekker man.
Wat doe je nog meer op een gemiddelde dag behalve Jojoortje bashen?quote:
EYONG TARKA ENOHHHHHHHHquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:06 schreef Brembo het volgende:
Dit heeft deze commentator toch al eens eerder verteld. Lijkt wel op het computerspel fifa...
Was het deze commentator? Maar is inderdaad vorige wedstrijd van Mexico ook al verteldquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:06 schreef Brembo het volgende:
Dit heeft deze commentator toch al eens eerder verteld. Lijkt wel op het computerspel fifa...
Ja maar meeste wedstrijden tot nu toe hadden tot 5 en zelfs meer topics vandaarquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch hoe rustig het is?
Die heb ik op de DS gespeeld, was eigenlijk nog best leuk voor zo'n versimpelde versie.quote:
Ach is wel prima weer. Veel mensen zullen ook wel aan de BBQ gaan oidquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja maar meeste wedstrijden tot nu toe hadden tot 5 en zelfs meer topics vandaar
Sommige users zijn WK-moe.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja maar meeste wedstrijden tot nu toe hadden tot 5 en zelfs meer topics vandaar
Ik heb nooit een DS gehad.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die heb ik op de DS gespeeld, was eigenlijk nog best leuk voor zo'n versimpelde versie.
Ik wel. Pokemongoden.quote:
Het is 17 graden gek.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is wel prima weer. Veel mensen zullen ook wel aan de BBQ gaan oid
Marokko en Argentinie fans voornamelijk denk ik. En na vanavond ook de Duitsland fansquote:
De overburen zitten aan de BBQ dus ik ruik het in de woonkamerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |