laten we hopen dat het zo blijftquote:
Iets anders kunnen ze nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:29 schreef Dejannn het volgende:
Vraag me ook sterk af waarom Zuid-Korea zo defensief begon, zij hebben de punten toch het meest nodig.
Samsungs in elkaar zetten (lol).quote:
Samsung Galaksiequote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Samsungs in elkaar zetten (lol).
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:31 schreef Revanches het volgende:
Volgens mij maakten de Japanners na afloop de tribunes schoon.
Past wel bij hun mentaliteit. Weinig mis mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:31 schreef Revanches het volgende:
Knut is trotsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:31 schreef Revanches het volgende:
bij hockey is voetjeschieten ook een sportquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
trump heeft gelijk...
om mexico moet gewoon een muur gebouwd worden
bal expres op de hand schieten is onsportief
Ben jij een weeb?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Aziatische mensen heeft een land juist nodig. Meer Aziaten aub.
Werkt en schopt geen rotzooi tenminste.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef KingRoland het volgende:
- zorgen niet voor overlastquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Past wel bij hun mentaliteit. Weinig mis mee eigenlijk.
Mja en beetje respect voor je medemens en natuur/omgeving.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
- zorgen niet voor overlast
- goed voor de economie
- slim
- Aziatische keuken
niets mis mee.
Inclusief mensen uit Zuidwest-Azië ?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Doe maar niet meer uit Indonesiëquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |