Een kroeg/bar/discotheek met muziek en waar je kunt dansen enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat zou je willen dan dat er 'te doen' was?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:21 schreef Brybry het volgende:
[..]
Een kroeg/bar/discotheek met muziek en waar je kunt dansen enzo
En riskeren dat je boertjes achter je aankrijgt die boos worden dat je een lokale mamacita swaffelt in verband met aardbevingsgevaar zekerquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:59 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
En riskeren dat je boertjes achter je aankrijgt die boos worden dat je een lokale mamacita swaffelt in verband met aardbevingsgevaar zeker.
Ik gok dat ze bij zo'n outlet zijn gaan shoppen, Roermond of zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dus omdat je een saai kutdorp uit hebt gezocht (ik gok Mestreech) is heel Limburg kut?.
Ach, ik werk bij Albert Heijn. Vraag wel gewoon overplaatsing aanquote:Op zondag 24 juni 2018 09:29 schreef Eightyone het volgende:
Het is er erg mooi, maar de meest praktische omgeving om daadwerkelijk te wónen lijkt het me niet (decentraal, een relatief beperkt ov, minder werkgelegenheid, enzovoort).
Het hoeft niet van het kaliber Amsterdam te zijn, maar een aardig voorzieningenniveau op een te behappen afstand (en een ov wat 's avonds en in het weekend gewoon rijdt) vind ik wel plezierig.quote:Op zondag 24 juni 2018 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ach, ik werk bij Albert Heijn. Vraag wel gewoon overplaatsing aan:')
Het is ook maar net waar je prioriteiten liggen. Als je heel erg van natuur houdt, tsja. Bovendien zijn de woningen daar echt spotgoedkoop.
Ik heb er een dagtaak aan de toeristen te begeleiden en tours te houden van hoe hij is opgegroeid. Lang het ouderlijk huis gaan En de basisschool etc waar hij voor het eerst frituurde ja elke dag zit ik volgeboekt.quote:Op zondag 24 juni 2018 09:42 schreef Plompzakker het volgende:
Niet alleen in Limburg komen voor bedevaart naar vogeltjesdans zijn huis
Goede zaak om hier goud geld aan te verdienen.quote:Op zondag 24 juni 2018 09:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb er een dagtaak aan de toeristen te begeleiden en tours te houden van hoe hij is opgegroeid. Lang het ouderlijk huis gaan En de basisschool etc waar hij voor het eerst frituurde ja elke dag zit ik volgeboekt.
Het klinkt anders niet alsof het hier gaat om Els, Ria en Ingrid.quote:Op zondag 24 juni 2018 05:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bij zo'n outlet zijn gaan shoppen, Roermond of zo.
odiliapeelquote:Op zondag 24 juni 2018 09:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het hoeft niet van het kaliber Amsterdam te zijn, maar een aardig voorzieningenniveau op een te behappen afstand (en een ov wat 's avonds en in het weekend gewoon rijdt) vind ik wel plezierig.
Zeker in het noordelijke deel van Limburg vind ik het nog net niet lijken alsof de wereld ophoudt, maar eigenlijk is dat zo ongeveer direct ten oosten van waar ik woon al zo - dat merk ik bij bezoekjes aan familie in plaatsjes als Odiliapeel. M'n familie vindt dat hele slaperige prachtig (een groot deel van de generatie van m'n ouders woont in een dergelijk oord), voor mezelf is het niks.
Ehm niet heel Limburg is Bruisterbosch hè.quote:Op zondag 24 juni 2018 09:29 schreef Eightyone het volgende:
Het is er erg mooi, maar de meest praktische omgeving om daadwerkelijk te wónen lijkt het me niet (decentraal, een relatief beperkt ov, minder werkgelegenheid, enzovoort).
Mijn volgelingen zijn altijd welkomquote:Op zondag 24 juni 2018 09:42 schreef Plompzakker het volgende:
Niet alleen in Limburg komen voor bedevaart naar vogeltjesdans zijn huis
did just that.quote:Op zondag 24 juni 2018 09:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou wel naar Limburg willen verhuizen hoor, woon nu in Rotterdam. Ik hou wel van de omgeving die ze daar hebben.
Een paar weken terug was ik er nog, moest afslag Valkenburg hebben, maar ik reed iets te ver door. Toen zat ik opeens in een tokkiewijk van heb ik jou daar in MaastrichtGewoon een leuk klein stadje, lijkt me heerlijk om daar te vestigen.
Jij woont toch ergens in Noord Limburg?quote:Op zondag 24 juni 2018 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
did just that.
Is wel aan te wennen hoor.
Terechte klacht.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Laat het trouwens gezegd zijn dat alles boven de lijn Born - Sittard geen echt Limburg meer is
Zuid Limburg is pas echt de bom
Yup.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij woont toch ergens in Noord Limburg?
Ask me if I give a flying fuck wat jij vindtquote:Op zondag 24 juni 2018 12:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Laat het trouwens gezegd zijn dat alles boven de lijn Born - Sittard geen echt Limburg meer is
Stipclubs, massagesalons, of gewoon iets actiefs, nordic walking in het Limburgse heuvellandschap.quote:Op zondag 24 juni 2018 06:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke activiteiten voldoen aan jouw eisen dan.
Susteren is ook nog wel Limburg.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee?quote:Op zondag 24 juni 2018 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Het klinkt anders niet alsof het hier gaat om Els, Ria en Ingrid.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:18 schreef Brybry het volgende:
Dus ik met de girls een weekendje naar het Zuiden afgedaald om te shoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |