Essentie is hetzelfde: afhaken zodra het ergens om gaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Nederland won toen in de poulefase van toplanden. Vergelijking gaat niet helemaal op.
Orakel Klaas heeft gesprokenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Belgie een matige ploeg
gaan niet ver komen
te weinig topspelers
Dan gaan we JUICHEN voor Columbië.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
België kan er wel zomaar uit tegen Colombia
Hoop op die wedstrijd
Senegal ookquote:
Dat was genieten. Hadden ze Boulah maar naar huis gestuurd om de toekomstige mevr. Van der Vaart te ondersteunen. Die sluwe import-Rus Hiddink liet de ongelukkige Boulah alle vrijheid... et cetera.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg een Nederland 2008 gevoel bij dit België.
tegen toplanden gaan ze er weer kansloos afquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Belgie een matige ploeg
gaan niet ver komen
te weinig topspelers
Wattttquote:
Argentinië jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Watttt
als je logische analiseert zijn portugal, frankrijk,. spanje Argentinie gewoon te sterk voor belgie
POULE DES DOODS genotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat was toen tegen echt goede tegenstanders.
Argentinie is gewoon finale kandidaat als ze de poule overleven...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |