zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:08 schreef Already_in_use het volgende:
Allemaal van het weekend aan het genieten?
Ja hoor, zit lekker buitenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:08 schreef Already_in_use het volgende:
Allemaal van het weekend aan het genieten?
gewoon zin in.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook goed, voor een speciale gelegenheid of gewoon omdat je er zin in had?
nu mag het wel eens afgelopen zijn hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:13 schreef markdeajaxfan het volgende:
Mooi doelpunt hoor 4-1 voor belgie
Whiskey dropjes? Zal wel een heel werk zijm of valt dat mee?quote:
Eerst Duitsland er maar eens uitquote:
Ik denk niet dat het heel veel werk is, gewoon wat chemicaliën bij elkaar gooien en hopen dat het niet giftig is.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Whiskey dropjes? Zal wel een heel werk zijm of valt dat mee?
Rustig weekend. Niks spannends. Straks hapje eten ergens.quote:
De boog kan niet altijd gespannen staan. Lekker relaxen is goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Rustig weekend. Niks spannends. Straks hapje eten ergens.
Whahaha. En heb je die chemicaliën ook allemaal staan. Of jij gooit er gewoon wat in, in de hoop dat het whiskey drop word?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het heel veel werk is, gewoon wat chemicaliën bij elkaar gooien en hopen dat het niet giftig is.
Ja, whiskey dropjeWas naar aanleiding van een gesprek met moentje dat die er niet waren en toen riep ik dat je die ook gewoon zelf kon maken. Nou, een man een man, een woord een woord
Top weekendquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Rustig weekend. Niks spannends. Straks hapje eten ergens.
Zoveel chemicalien heb je niet nodig. Ik vond dit recept en dan vervang ik een beetje water met whiskey. In dat recept gebuiken ze salmiak poeder, maar ik heb een zak met ammoniumchloride (salmiak zout) gekocht, dus ik zal de hoeveelheid suiker een beetje moeten aanpassenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Whahaha. En heb je die chemicaliën ook allemaal staan. Of jij gooit er gewoon wat in, in de hoop dat het whiskey drop word?
Whisky moet in een glasquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoveel chemicalien heb je niet nodig. Ik vond dit recept en dan vervang ik een beetje water met whiskey. In dat recept gebuiken ze salmiak poeder, maar ik heb een zak met ammoniumchloride (salmiak zout) gekocht, dus ik zal de hoeveelheid suiker een beetje moeten aanpassen
O het valt idd wel mee als ik dat recept zo zie. Ze moeten alleen dagen uitharden. Dus je moet wel geduld hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoveel chemicalien heb je niet nodig. Ik vond dit recept en dan vervang ik een beetje water met whiskey. In dat recept gebuiken ze salmiak poeder, maar ik heb een zak met ammoniumchloride (salmiak zout) gekocht, dus ik zal de hoeveelheid suiker een beetje moeten aanpassen
okéquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit was niet zo'n "goede" whiskey, dus die fles stond er toch al een tijdje
Ja, en ik heb ook totaal geen idee of het ook lekker zal smakenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O het valt idd wel mee als ik dat recept zo zie. Ze moeten alleen dagen uitharden. Dus je moet wel geduld hebben
IJsland zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:35 schreef devzero het volgende:
Liever een underdog als Belgie of Ijsland
valt tegenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
Veel gepost vandaag [ afbeelding ] Top 100 van 23-06-2018
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (11447)
01 1717 haags_kwartiertje 15%
02 1300 I. 11.36%
03 0799 aloa 6.98%
04 0639 Google. 5.58%
05 0320 Limoentjuh 2.8%
06 0280 devzero 2.45%
07 0271 markdeajaxfan 2.37%
08 0257 m87 2.25%
09 0193 lrishCassidy 1.69%
10 0120 Kim-Holland 1.05%
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef devzero het volgende:
Jammer dat er maar 1 user in de top 4 staat die moeite heeft gedaan. Goed gedaan aloa
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef devzero het volgende:
Jammer dat er maar 1 user in de top 4 staat die moeite heeft gedaan. Goed gedaan aloa
gaat niet goed met jequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:41 schreef devzero het volgende:
Alweer een compliment voor aloa, ik moet even mijn temperatuur meten
geeft nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:41 schreef devzero het volgende:
Alweer een compliment voor aloa, ik moet even mijn temperatuur meten
ben niet weg, moet toch ff wachten tot het afgekoeld is, anders brand je je bakkesquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:47 schreef devzero het volgende:
Lekker kopje![]()
en aangezien hema al weer weg is, drink ik het wel op
goed blazen en heet drinkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben niet weg, moet toch ff wachten tot het afgekoeld is, anders brand je je bakkes
Precies. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook totaal geen idee of het ook lekker zal smakenMisschien is er wel een reden dat whiskey dropjes niet verkrijgbaar zijn
Maar niet geschoten, altijd mis
of twitteraarquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Je zou het goed doen als weblogger
Als het lukt post ik het wel in CULquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Ben benieuwd.
Ik hoor het wel of het gelukt is of niet.
Beledigend voor vegansquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:13 schreef devzero het volgende:
En dan die hele steak gewoon uit het vuistje opeten
picsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:13 schreef devzero het volgende:
En dan die hele steak gewoon uit het vuistje opeten
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:12 schreef devzero het volgende:
Geen idee wat hij zegt, maar ik ga dit ook zo maar even doen in de tuin
dude....quote:
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:54 schreef devzero het volgende:
no hablo espanol
Best wel jammer, want ik vind spanje een mooi land
Ik ben nog maar 2x in Italie geweest, Sorento en een roadtrip van Venetie via Perugia naar Rome. Maar ik zou graag eens naar het zuiden van Italie gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest![]()
Ik heb dat met Italië.
Er reden vandaag twee mensen terug naar huis, ben maar meegereden. Beter voor m'n gesteldheid.quote:
Waarom naar huis? Viel het tegen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er reden vandaag twee mensen terug naar huis, ben maar meegereden. Beter voor m'n gesteldheid.
even de bolk brengen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
...festival toch niet zo leuk als Bolken
ik lig nog steeds half in puin van die zuippartij.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom naar huis? Viel het tegen?
Weer teveel gedronkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik lig nog steeds half in puin van die zuippartij.
Iets minder zou ook gewoon al goed zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weer teveel gedronkenlaat die alcohol even staan voortaan (of zitten mag ook)
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]zeg je hem dat zodat hij geen moeite gaat doen en jij hem inhaalt
ben jij straks winnaar ronde 9
Een beetje mijn strategie verklappenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]zeg je hem dat zodat hij geen moeite gaat doen en jij hem inhaalt
ben jij straks winnaar ronde 9
Dan geen bier voor jou op de bruiloftquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iets minder zou ook gewoon al goed zijn.
Volgens mij kun je dat helemaal nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iets minder zou ook gewoon al goed zijn.
Hahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje mijn strategie verklappen
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan geen bier voor jou op de bruiloftRanja voor grrr samen met Bolke&Bolke
![]()
Bij 'normale' gelegenheden wel hoor. Het gaat mis op feesten en festivals ed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat helemaal niet
er zit niks anders opquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weekje nuchter blijven grrr anders was alles voor niks geweest
Nope, geen bier voor jouquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]ik wil best een glaasje ranja tussen het bier door drinken.
Wel bier!quote:
Limoencelloquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nade ?
Usine ?
Ncello ?
Welke bedoel je nou?
Je 4G is in heel EU geldigquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit de laatste week van Juli in Duitsland en daar hebben ze volgens mij geen internet
account delen mag niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik word wel eerste met jouw account danjuli ben ik even devzero
Maar niet te veel rare dingen doen in de KELDER slowchatquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik word wel eerste met jouw account danjuli ben ik even devzero
met een biertje er bijquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan mag grrr de limonade. Ook lekker
Da's vlees noch vis.quote:
Beloofd. Dat laat ik aan jou overquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar niet te veel rare dingen doen in de KELDER slowchat
Wanneer beginnen we aan de whiskey dropjes?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze ver mogelijk van je vandaan houden
Ik moet ook nog boodschappen doen, maar ik kan zo wel beginnen jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wanneer beginnen we aan de whiskey dropjes?
En als je toch al bezig bent, gelijk maar die smoked whiskey burgers van 1,5 kg voor twee burgers. Die fles moet immers leegquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet ook nog boodschappen doen, maar ik kan zo wel beginnen ja
Maar ik heb geen halve kilo bacon die er nog op moetquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als je toch al bezig bent, gelijk maar die smoked whiskey burgers van 1,5 kg voor twee burgers. Die fles moet immers leeg
En tis tenslotte zaterdagavond
Je moet toch nog boodschappen doen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik heb geen halve kilo bacon die er nog op moet
bacon komt er aan!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je moet toch nog boodschappen doen?
Clyde Mays straight bourbon whiskey.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor whiskey is het trouwens?
Heb je er stiekem van zitten drinken toen ik er niet wasquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Clyde Mays straight bourbon whiskey.
Maar ik zie net dat ik eigenlijk veel minder heb dan ik dacht, hmm toch nieuwe halen
[ afbeelding ]
De mannen van de smoked whiskey burgers zijn langsgeweest bij Devquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je er stiekem van zitten drinken toen ik er niet was
1,5 kilo vlees voor 2 burgersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als je toch al bezig bent, gelijk maar die smoked whiskey burgers van 1,5 kg voor twee burgers. Die fles moet immers leeg
En tis tenslotte zaterdagavond
Tenzij je een viesdikke Amerikaan bent.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
1,5 kilo vlees voor 2 burgerszal niet zo lekker zijn denk ik
Wel erg groot. 0.75 kg voor het gehakt en 0.25 kg voor de baconquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
1,5 kilo vlees voor 2 burgerszal niet zo lekker zijn denk ik
Schooiers, kunnen ze zelf geen whisky kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De mannen van de smoked whiskey burgers zijn langsgeweest bij Dev
In ruil voor die paar slokjes hebben ze een hele koe van de bbq meegenomenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Schooiers, kunnen ze zelf geen whisky kopen
anders ga ik de UI politie inschakelenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zal er eerdaags eentje fixen. Beloofd
paar slokjes? ze hebben bijna de hele fles op.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
In ruil voor die paar slokjes hebben ze een hele koe van de bbq meegenomen
Jawel, maar ze hebben hun hele fles al leeggegoten in de burgers en bacons, ze moeten het zelf ook nog drinkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Schooiers, kunnen ze zelf geen whisky kopen
Een hele koe ?? Die krijg jij nooit helemaal op ... elk weekend een bbq houden en iedereen uitnodigen dan maarquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
In ruil voor die paar slokjes hebben ze een hele koe van de bbq meegenomen
heb trek.quote:
quote:
Komt wel goed hoor, nieuwe fles is net aangekomenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel, maar ze hebben hun hele fles al leeggegoten in de burgers en bacons, ze moeten het zelf ook nog drinken
Wanneer kom je eindelijk eens langsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een hele koe ?? Die krijg jij nooit helemaal op ... elk weekend een bbq houden en iedereen uitnodigen dan maar
is die route dan wel wandel vriendelijk dan. daar staan amerikaanse steden en dorpen ook niet echt om bekend.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:11 schreef devzero het volgende:
voel me nu wel een #viesdikkeamerikaan, met de auto die 1km naar de slijter te gaan
heerlijk datquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:11 schreef devzero het volgende:
voel me nu wel een #viesdikkeamerikaan, met de auto die 1km naar de slijter te gaan
quote:
Oei dat wil ik niet neequote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
anders ga ik de UI politie inschakelen
ik zou dat ook doen als ik voor mijn werk in buitenland een auto tot mijn beschikking heb. en al helemaal als alle kosten voor de auto vergoed wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:11 schreef devzero het volgende:
kan niet, moet winnen van moentjuhquote:
quote:
Met bijna 1500 punten meer nu zal dat wel lukken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
kan niet, moet winnen van moentjuh
devzero staat maar 1000 punten achter. Dus moet nog een paar dagen bolkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Met bijna 1500 punten meer nu zal dat wel lukken.
Ja hoor, mooie stoep die tot de deur gaatquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is die route dan wel wandel vriendelijk dan. daar staan amerikaanse steden en dorpen ook niet echt om bekend.
Juli 22 vlieg ik naar schiphol, maar ga dan direct weer verder in de trein naar Baden (duitsland)quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:35 schreef Already_in_use het volgende:
Wanneer kom je terug naar NL Dev?
Iets dat in je neus vast zitquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een goor lelijk woord is bolk eigenlijk
Wat ga je in zwembaden doen? Ook werrukuh?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Juli 22 vlieg ik naar schiphol, maar ga dan direct weer verder in de trein naar Baden (duitsland)
Vakantiequote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat ga je in zwembaden doen? Ook werrukuh?
O echt? Ik dacht dat je maar een paar dagen zou gaan. Moet je nog iets doen daar? Of gewoon lekker vakantie nu?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Juli 22 vlieg ik naar schiphol, maar ga dan direct weer verder in de trein naar Baden (duitsland)
Lekkahquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O echt? Ik dacht dat je maar een paar dagen zou gaan. Moet je nog iets doen daar? Of gewoon lekker vakantie nu?
Een workaholic vragen of hij op vakantie gaatquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O echt? Ik dacht dat je maar een paar dagen zou gaan. Moet je nog iets doen daar? Of gewoon lekker vakantie nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |