zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:08 schreef Already_in_use het volgende:
Allemaal van het weekend aan het genieten?
Ja hoor, zit lekker buitenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:08 schreef Already_in_use het volgende:
Allemaal van het weekend aan het genieten?
gewoon zin in.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook goed, voor een speciale gelegenheid of gewoon omdat je er zin in had?
nu mag het wel eens afgelopen zijn hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:13 schreef markdeajaxfan het volgende:
Mooi doelpunt hoor 4-1 voor belgie
Whiskey dropjes? Zal wel een heel werk zijm of valt dat mee?quote:
Eerst Duitsland er maar eens uitquote:
Ik denk niet dat het heel veel werk is, gewoon wat chemicaliën bij elkaar gooien en hopen dat het niet giftig is.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Whiskey dropjes? Zal wel een heel werk zijm of valt dat mee?
Rustig weekend. Niks spannends. Straks hapje eten ergens.quote:
De boog kan niet altijd gespannen staan. Lekker relaxen is goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Rustig weekend. Niks spannends. Straks hapje eten ergens.
Whahaha. En heb je die chemicaliën ook allemaal staan. Of jij gooit er gewoon wat in, in de hoop dat het whiskey drop word?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het heel veel werk is, gewoon wat chemicaliën bij elkaar gooien en hopen dat het niet giftig is.
Ja, whiskey dropjeWas naar aanleiding van een gesprek met moentje dat die er niet waren en toen riep ik dat je die ook gewoon zelf kon maken. Nou, een man een man, een woord een woord
Top weekendquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Rustig weekend. Niks spannends. Straks hapje eten ergens.
Zoveel chemicalien heb je niet nodig. Ik vond dit recept en dan vervang ik een beetje water met whiskey. In dat recept gebuiken ze salmiak poeder, maar ik heb een zak met ammoniumchloride (salmiak zout) gekocht, dus ik zal de hoeveelheid suiker een beetje moeten aanpassenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Whahaha. En heb je die chemicaliën ook allemaal staan. Of jij gooit er gewoon wat in, in de hoop dat het whiskey drop word?
Whisky moet in een glasquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoveel chemicalien heb je niet nodig. Ik vond dit recept en dan vervang ik een beetje water met whiskey. In dat recept gebuiken ze salmiak poeder, maar ik heb een zak met ammoniumchloride (salmiak zout) gekocht, dus ik zal de hoeveelheid suiker een beetje moeten aanpassen
O het valt idd wel mee als ik dat recept zo zie. Ze moeten alleen dagen uitharden. Dus je moet wel geduld hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoveel chemicalien heb je niet nodig. Ik vond dit recept en dan vervang ik een beetje water met whiskey. In dat recept gebuiken ze salmiak poeder, maar ik heb een zak met ammoniumchloride (salmiak zout) gekocht, dus ik zal de hoeveelheid suiker een beetje moeten aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |