Lig er zelfs alweer onderquote:
Want? Ik zie ze er echt niet uitgaanquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:57 schreef Karzai het volgende:
Das endspiel straks it's nu or nimmer, Deutschland alles ist vorbei
Neuh ik ook niet. Maar ben wel benieuwd hoe het gaatquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Ik zie ze er echt niet uitgaan
Ze hebben al verloren van Mexicoquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Ik zie ze er echt niet uitgaan
Regerend wereldkampioenen hebben het altijd moeilijk gehad in de groepsfase.quote:
ik hoop dat ze der uit vliegen, maar denk ook dat ze winnen het blijven Duitsersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regerend wereldkampioenen hebben het altijd moeilijk gehad in de groepsfase.
Frankrijk 2002quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regerend wereldkampioenen hebben het altijd moeilijk gehad in de groepsfase.
Van de week hadden ze ook al Anouk Hoogendijk te gastquote:
Jahoudoewarquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:29 schreef Karzai het volgende:
Wir sollen es sehenik ga der nu vandoor bis spater
[ afbeelding ]
De perikelen van een pakketjesontvanger.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:47 schreef Bos81 het volgende:
![]()
voor vandaag
Eerste![]()
Iets na twee uur worden er 2 pakketjes door Post.nl bezorgd. Ik had al iets van ehh, volgens mij moet ik maar 1 klein pakketje krijgen maar goed op beide staat mijn naam, het is geen vreemde afzender dus accepteer ik het maar. De pakketbezorger doet gewoon wat hem gevraagd is.
In het eerste pakketje zat gewoon wat ik besteld had. dus niks mis mee.
In het tweede pakketje zat een product wat ik niet nodig heb en waarschijnlijk nooit zal gebruiken. Maar op de pakbon staat gewoon het product wat ik besteld had en dus al had ontvangen. Dus de afzender even hierover gemaild, wachtend op een antwoord.
Ik had ook nog een ander product besteld, maar die zou volgens de site van Post.nl pas maandag komen (was eerst zaterdag, maar werd later verzet naar maandag). Nou krijg ik net een mailtje dat ze om 15:08 dat pakket toch hadden aangeboden en niemand thuis hadden aangetroffen. Wel raar want ik was dat tijdstip gewoon thuis alive and kicking... Dus ook daar maar op gereageerd..
#liefdagboek #erzijnergeredingeninhetleven
Precies hij heet vd Brom en niet vd Bronquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Jackie zegt ook wat, John vd Brom blijft er gewoon doorheen kakelen alsof HIJ het warm water uitgevonden heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |