zou wel grappig zijn hequote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:18 schreef Karzai het volgende:
Zullen de Zweden vandaag na Nederland en Italie ook de Duitsers uit het toernooi knikkeren en dat zonder Ibrahimovic die zal wel een deukje op zijn ego hebben opgelopen
Daar ga ik wel van uitquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:18 schreef Karzai het volgende:
Zullen de Zweden vandaag na Nederland en Italie ook de Duitsers uit het toernooi knikkeren en dat zonder Ibrahimovic die zal wel een deukje op zijn ego hebben opgelopen
Al die voetballers zijn aanstellers.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:18 schreef Karzai het volgende:
ftfyquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed kauwen zodat het direct en gelijkmatig in mn bloed opgenomen wordt
Ik denk niet dat Zweden wint van Duitsland. En Zlatans ego zal echt wel geen deuk oplopen Daar is ie te ego voorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:18 schreef Karzai het volgende:
okokquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed kauwen zodat het direct in mn bloed opgenomen wordt
verwarmd terras mag ik hopen of houd je je jas aan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:36 schreef Karzai het volgende:
Weinig plannen vandaag zo even een terrasje pakken met een vriend, voor de rest lekker rustig aan
tis 20 graden, zomerjassie en een t-shirtjequote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
verwarmd terras mag ik hopen of houd je je jas aan?
ik vond het nog geen 20, maar een zomerjassie is OKquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis 20 graden, zomerjassie en een t-shirtje
Bij jou ook al zon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |