SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Dat moet je vers maken joh, zo'n pak of fles lijkt me niksquote:Op zaterdag 23 juni 2018 10:59 schreef Koen66 het volgende:
staan hier nog 2 flessen cheap ass sangria
Een fles dure wijn is aan mij niet besteed.quote:
mij ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een fles dure wijn is aan mij niet besteed.
mwah, met lekekr vers fruit er in goed weg te werkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat moet je vers maken joh, zo'n pak of fles lijkt me niks
Sterke drank erin, beetje pittige wijnquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, met lekekr vers fruit er in goed weg te werken
Als je alles zelf moet maken hou je geen tijd meer over voor leuke dingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, met lekekr vers fruit er in goed weg te werken
Kijk, da's andere koek, die heb ik wel heel graag, love rum.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
ga volgende keer eens wat pogingen wagenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Sterke drank erin, beetje pittige wijn
Hmmmmm
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:03 schreef Koen66 het volgende:
puur, in de cola, in de ijsthee, in de warme thee, altijd goed
Je kunt het ook laten makenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je alles zelf moet maken hou je geen tijd meer over voor leuke dingen.
3 baco's is wel zwaar op de maag hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
merk je niks van na 3 stuks
zou wel grappig zijn hequote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:18 schreef Karzai het volgende:
Zullen de Zweden vandaag na Nederland en Italie ook de Duitsers uit het toernooi knikkeren en dat zonder Ibrahimovic die zal wel een deukje op zijn ego hebben opgelopen
Daar ga ik wel van uitquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:18 schreef Karzai het volgende:
Zullen de Zweden vandaag na Nederland en Italie ook de Duitsers uit het toernooi knikkeren en dat zonder Ibrahimovic die zal wel een deukje op zijn ego hebben opgelopen
Al die voetballers zijn aanstellers.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:18 schreef Karzai het volgende:
ftfyquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed kauwen zodat het direct en gelijkmatig in mn bloed opgenomen wordt
Ik denk niet dat Zweden wint van Duitsland. En Zlatans ego zal echt wel geen deuk oplopen Daar is ie te ego voorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:18 schreef Karzai het volgende:
okokquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed kauwen zodat het direct in mn bloed opgenomen wordt
verwarmd terras mag ik hopen of houd je je jas aan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:36 schreef Karzai het volgende:
Weinig plannen vandaag zo even een terrasje pakken met een vriend, voor de rest lekker rustig aan
tis 20 graden, zomerjassie en een t-shirtjequote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
verwarmd terras mag ik hopen of houd je je jas aan?
ik vond het nog geen 20, maar een zomerjassie is OKquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis 20 graden, zomerjassie en een t-shirtje
Helaas werken nog even.quote:
Ja hier ook, ruk is datquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Helaas werken nog even.
Anderd had ik even gaan fietsen vandaag. Morgen nog minder wind dus dan maar proberen nu.
beetje grijs hier, maar prima om vanmiddag de nieuwe plantjes die ik net gehaald heb in de grond te stoppenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:02 schreef Giertje het volgende:
hier regende het net en nu gelukkig droog
beterquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje grijs hier, maar prima om vanmiddag de nieuwe plantjes die ik net gehaald heb in de grond te stoppen
Plantjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje grijs hier, maar prima om vanmiddag de nieuwe plantjes die ik net gehaald heb in de grond te stoppen
mwa, de salvia misschien, maar de rest zou ik niet rokenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Plantjes.
Toch geen drugs mag ik hopen.![]()
Narcissen en gladiolen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, de salvia misschien, maar de rest zou ik niet roken
Prima weer om in de tuin te werken jaquote:
Ik kom wel even glijen ja, is goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hier ook, ruk is dat
Kom je morgen langs in de speeltuin?
ik las het ja erg jong nogquote:
Jonger dan ik.quote:
ik sport ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jonger dan ik.
En ik voel me kiplekker.
Maar hey, ik sport niet!
Het leven is om van te genieten zoveel je kunt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik sport ook niet
na afgelopen tijd wat ik heb gehad en alles
ik waardeer het leven wel wat meer tegenwoordig
Is al bekend waaraan overleden?quote:
Doe ikquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het leven is om van te genieten zoveel je kunt.
LOL, net toen ik dit las riep Koos naar beneden dat hij een dooie muis uit het plafond had getrokkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ikIk geniet nu bijvoorbeeld van een uitermate tevreden gevoel over een zeer nuttig ingevulde zaterdagochtend
![]()
Ter vergelijking: Vorige week om deze tijd lag ik nog in bed met een kop van hout en een dooie vogel in m'n mond
Nee, daar is nog niks over bekend gemaakt. Hopelijk op een andere manier dan zijn broerquote:
Oh nou ja, kan ook. Ik bedoelde het figuurlijk alleenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL, net toen ik dit las riep Koos naar beneden dat hij een dooie muis uit het plafond had getrokken
absoluut en dat doe ik nu ook in volle matequote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het leven is om van te genieten zoveel je kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |