Als je dat doet zien we je hier even niet terug denk ikquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dat doet zien we je hier even niet terug denk ik
Ik vrees dat zij dat als ongewenste intimiteiten zietquote:
Erdogangodquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Terwijl jullie naar een of andere voorbeschouwing kijken, zijn de Argentijnse spelers bezig een coup te plegen.
Vertel ons meerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Terwijl jullie naar een of andere voorbeschouwing kijken, zijn de Argentijnse spelers bezig een coup te plegen.
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Welnee gekquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vrees dat zij dat als ongewenste intimiteiten ziet
Doe die ananas nou es weg ananas.quote:
Dan stel ik voor dat je nu naar die studio gaat en het vol in beeld doetquote:
Nee hoor. Zou dat niet willen met die Ashley Zaat waar iedereen hier zo op geilt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw mening bij elk mens met een stel tieten en een kut.
Moeten nog zien of het echt waar is, maar er wordt gezegd dat de spelers de macht hebben gegrepen. De titel van bondscoach voor Sampaoli is nu nog maar slechts symbolisch. De spelers hebben de goedkeuring(?) van Tapia, de directeur.quote:
ik zeg gelijkspelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Alles is vorbei!!!!!!!
Duitsland vliegt er vanavond uit!
Hahaha.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou dat niet willen met die Ashley Zaat waar iedereen hier zo op geilt.
Wat is er met je Sampaoli fanboyschap gebeurd?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben objectief, fratello. Dat zou jij moeten weten. Goed is goed en slecht is slecht. Daarnaast is deze hele reeks aan gebeurtenissen natuurlijk geweldig leesvoer.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat is er met je Sampaoli fanboyschap gebeurd?
https://www.telegraaf.nl/(...)lefoontje-over-tadicquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou dat niet willen met die Ashley Zaat waar iedereen hier zo op geilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Gelijkspel vliegen ze eruit want dan heeft zweden 4 puntenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)lefoontje-over-tadic
Goed nieuws allen: de clubs zijn er nagenoeg uit. De deal gaat door. ETH houdt geen slag over de arm, heeft het goednieuwstelefoontje van Marc gekregen.ETH is een shitcoin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Goed nieuws allen: de clubs zijn er nagenoeg uit. De deal gaat door. ETH houdt geen slag over de arm, heeft het goednieuwstelefoontje van Marc gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
[..]
Goed nieuws allen: de clubs zijn er nagenoeg uit. De deal gaat door. ETH houdt geen slag over de arm, heeft het goednieuwstelefoontje van Marc gekregen.Als Ajax nu nog geen kampioen wordt (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zelfs als dit geintje Samp een tik geeft waar hij nooit meer van gaat herstellen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben objectief, fratello. Dat zou jij moeten weten. Goed is goed en slecht is slecht. Daarnaast is deze hele reeks aan gebeurtenissen natuurlijk geweldig leesvoer.
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 19:40:00De spelers van Argentinië willen de volgende wedstrijd tegen Nigeria niet spelen. Zometeen meer erover na Duitsland - Zweden https://t.co/bniggPFj56 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |